Welk rondje ben je buiten geweest?Ben benieuwd hoe hij deze week is, wilde morgen naar buiten en anders gooi ik hem even aan de longe of rondje aan de hand stappen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Welk rondje ben je buiten geweest?
Maar goed, dan weet ik wat ie gedaan heeft. Ga wel lekker naar buiten
Nu moet alleen M. nog even terug sms'en
. Met hem heb ik nog geen problemen gehad
. Bowie en Jack zijn denk ook wel bomproof ja
. Maar ja Bowie heeft ook weer zijn koppige buien die niks met schrikken te maken hebben
. En daar heb ik ook weer niet zoveel aan
. Mijn eerste paardje moet gewoon lekker mak zijn en geen gekke dingen doen. Dat ik dr echt op kan vertrouwen. En ze kunnen altijd wel een keer schrikken of struikelen ofzo, maar als ze ook maar zo cool zijn dat ze nog te besturen zijn en kunnen luisteren
. 
Ik wil Lune morgen ook gaan longeren, is vast wel weer eens goed voor haar. (Nu hopen dat de bak vrij is) Normaal laat ik haar wel eens los lopen op een volte, maar dan wil mevrouw alleen linksom, dus we gaan nu ook rechtsom
. Heb ook nog foto's van zandsculpturen in Noordwijk
, vond ze best wel mooi
.
.
Ik hoop eigenlijk dat dit niet te veel gebeurt en dat hij naar de smid mag, want dat wordt ook wel weer eens tijd.
(moet je wel een goede smit hebben en niet die van Manege Smit, want dan lopen ze allemaal kreupel
).
. Komt vast wel goed denk ik!! 
Denk alleen wel met Tjits..
)
. Gaat nog spannend worden
. Misschien kan ik nog foto's komen maken
.
.