Ach, maakt het uit. Ik sta om 04:30 al op, dus 's ochtends kan natuurlijk ook!
Zo vroeg ben jij vast nog niet weg, hahahahaha!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SannevdM schreef:Dus jij wil zeggen dat je de hele avond nog weg bent.
Ach, maakt het uit. Ik sta om 04:30 al op, dus 's ochtends kan natuurlijk ook!![]()
![]()
josewoos schreef:hangt er helemaal vanaf hoe laat ik thuis ben, collega's die eerder die cursus hebben gehad gingen pas om 19u weg...
josewoos schreef:SannevdM schreef:Dus jij wil zeggen dat je de hele avond nog weg bent.
Ach, maakt het uit. Ik sta om 04:30 al op, dus 's ochtends kan natuurlijk ook!![]()
![]()
KOM MAAR!!!! hahahaha

_Roosmarijn_ schreef:Jolanda, kijk maar uit hoor! Sanne en 1 april grappen..
_Roosmarijn_ schreef:Wat vinden jullie van mijn onderschrift? Iemand ook enig idee of het engels correct is?

hestejente schreef:_Roosmarijn_ schreef:Wat vinden jullie van mijn onderschrift? Iemand ook enig idee of het engels correct is?
A horse as special as this you will meet only once in your life. Arwin, for always on my mind.

josewoos schreef:Lekker s'avonds nog kunnen buitenrijden!!!
.
.
) d0nnaa_dan schreef:Hallo allemaal.
@ Pauline; even een brutaal vraagje, zou jij misschien een oefening willen maken met de volgende grammatica-vormen; Gerund, Comparisons, Adjectives and Adverbs, Present Perfect Continuous, the Word Order, Simple past, Some and Any en Prepositions?.
Ik heb donderdag Grammar SO, en voor de vorige had ik een 4 :'(. Dus als je een keer een HOA zoekt?![]()
(HOA; Huiswerk Ontwijkende Activiteit, of een Huishoudelijkwerk Ontwijkende Activiteit)
_Roosmarijn_ schreef:hestejente schreef:
A horse as special as this you will meet only once in your life. Arwin, for always on my mind.
Dank je Pauline, ik vond het al niet helemaal lekker lopen.. Handig zo iemand die engels studeert!
Graag gedaan hoor Roos
d0nnaa_dan schreef:Hoe spreek je het woord Prejudice uit?
josewoos schreef:leuk!!!! foto??? hihi ik weer met foto vraag