Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:hee jo, heb nog nooit zo'n brief gekregen!!!
ATE schreef:_sandra schreef:hee jo, heb nog nooit zo'n brief gekregen!!!
betaal jij zeker wel op tijd
_sandra schreef:ben ik nou de enige op bokt, normaal als ik er niet ben zie ik dat iedereen aanwezig is hihi
_sandra schreef:hee jo, heb nog nooit zo'n brief gekregen!!!
_sandra schreef:ATE schreef:
betaal jij zeker wel op tijd
denk het, of ze is bang voor mijn vriend hahaha
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ben ik nou de enige op bokt, normaal als ik er niet ben zie ik dat iedereen aanwezig is hihi
Nee hoor, ik ben druk bezig met mijn profiel.
_sandra schreef:Nee, niks meer gehoord. Hij werd vanmiddag geopereerdweet iemand hoe het met chippie gaat, of zeg ik zijn naam fout?
. _sandra schreef:weet iemand hoe het met chippie gaat, of zeg ik zijn naam fout?
ATE schreef:ik betaal altijd halfewege de maand dus mei had ze al binnen ik weet het het moet de eerste van de maand
_sandra schreef:sorry voor de overlast, hihi. mijn schuld he!!!
..... _sandra schreef:ATE schreef:ik betaal altijd halfewege de maand dus mei had ze al binnen ik weet het het moet de eerste van de maand
nou ja, maak je niet druk, ze snappen het vast wel.
bent toch een goede klant toch!!!!!
ATE schreef:_sandra schreef:weet iemand hoe het met chippie gaat, of zeg ik zijn naam fout?
hij is vandaag naar kliniek gebracht en geopereerd hoorde het van nanda
LIQUITA schreef:Hoe laat ben morgen bij de kinders San?
LIQUITA schreef:_sandra schreef:sorry voor de overlast, hihi. mijn schuld he!!!.....
LIQUITA schreef:Hoe laat ben morgen bij de kinders San?
ATE schreef:'S avonds vergadering hemorgen hele dag werken lang hoor van 9 tot 6
LIQUITA schreef:ATE schreef:'S avonds vergadering hemorgen hele dag werken lang hoor van 9 tot 6
LIQUITA schreef:ATE schreef:'S avonds vergadering hemorgen hele dag werken lang hoor van 9 tot 6