Whahahaa mooie gelegenheid om de keet in te wijden ja.
acacia
Geplaatst: 03-12-09 13:48
*zit met Zeeuws handboek voor mn neus*......mag zondag schrijven bij Jan ! Heb dat handboek echt nodig, anders schrijf ik straks allemaal rare dingen op
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 03-12-09 14:34
Whahahaha och ik roep altijd maar gewoon ja als ik er even niks van kan maken.
Oja heb zoiets leuks gezien voor in de beefkeet... ff linkje zoeken.
Hij hoort blauw te zijn met een champagne bies, voor de duidelijkheid .
Oja Cis, wil je nog even die fotos sturen van mij op Flame
mammaslamma
Geplaatst: 03-12-09 15:44
Mooi dekje zie ik voorbijkomen, en ik heb de Beefkeet ook gezien, kan niet missen, ANWB geel...... Amber is dinsdag begonnen met het longeren en beetje hangen op Bickel, wat een braaf beestje, vandaag de 2e keer gedaan en ik ernaast gelopen met Amber er met 1 been hangend eraan, geen stap verkeerd, maar oooh wat is het spannend voor hem, hij rilt er gewoon van. Erg leuk om de opbouw te zien en hoe snel zo'n pownie leert, nog ff en dan ben ik de klos, gaan we de andere doen, maar daar zal echt veel meer tijd in gaan zittten, die is zo rillerig, alleen voor de wagen met oogklepen op gaat het wel goed,maar verder is alles eng.
Kan ik straks kiezen zeg, wat een luxe, 3 op stal om te rijden, Gerrit voor de relaxte ritjes, en de 2 pony;s om les te gaan rijden en lekker in het bos crossen....... Jow, geeft Siebe springles op Vrijdag bij Lisiduna? Als er 1 zover is, wil ik op mijn ouwe dag ook graag nog een sprongetje wagen, vroegah deed ik niets anders, maar ja, dat is 20 jaar geleden.
JL zal wel denken, ,mag ik ook nog ff mennen,maar ze zijn zooo leuk, dan kan ik het met Gerrit rustig aan doen, die komt wel weer goed, maar ik verwacht toch dat het wel zijn zwakke punt blijft, hij valt ook al onder de oudjes, volgerns de V.A......
whahahha akarin!!! komt wel goed, en anders zeg je gewoon " wat zei jie noe??
cis: no way laurens en tommy in de keet hoor!! haha
marjon: chique dekje!! waar heb je t laten maken? bedenk me ineens dat ik de staldekjes ook nog meot ophalen :S
marion: whhaha, was je hier of ben je langsgereden, Andretti vond m ook errug interessant, heb pa maar gevraagd in t vervolg eerst met hem te overleggen Wat leuk dat je gaat springen, op t moment lest hij op woensdagavond op lisiduna. wel fijn dat je er wat naast heb om ook mee bezig te houden!
Dees fegelicitaart, jammer dat het zo'n kloteweer is op je verjaardag, dan zou je juist verplicht zon moeten hebben Ben erg benieuwd naar de beefkeet, heb hem al wel gezien, maar nog niet van dichtbij. Zal er dit weekend ook niet meer zijn, oh ja, zondag, maar verder niet. Enne Cis, hij mag een schep van dat voer in de kast, en zijn buurman krijgt dan een klein handje, anders staat hij zo nijdig te doen naar ro, en met een klein handje heb je daar geen last van. Paarden zijn zo makkelijk voor de gek te houden, en voor de rest, have fun, zolang je maar niet springt Dat mag hij niet...
Wauw, mooi dekje Marion! Mariska komt in orde, we zullen wel es zien, maar heb zo'n vermoeden (jooooh ) dat de bak niet goed zal zijn.
acacia
Geplaatst: 04-12-09 09:26
hier staat de bak blank....was het maar even 1 of 2 dagen droog, ik had gistermiddag een puik bakkie....volgens mij is er vannacht enorm veel gevallen.
En valt er nog steeds.. ik vraag me af wanneer het stopt, ik heb zo'n vermoeden voorlopig niet. Niet te geloven wat er allemaal uit die lucht komt, maar eigenlijk niet zo gek, we hebben van de zomer haast geen regen gehad, dus het moet toch een keer naar beneden komen. Enne Cis, als je iemand hebt die met je naar buiten wilt, be my guest.. als je samen met iemand bent, vind Ro het erg gezellig
dees had nog een leuk minifeestje!! en ik heb voor dr gezongen, lieevv eey
ben de regen nu ookw el zat.. gister nog beetje hoefslag gereden, maar durfde vanmorgen niet eens naar de bak te kijken :S
acacia
Geplaatst: 04-12-09 09:50
aaaa en de sint komt zo aan op school.....natte bende dan zeg ! Ik woon op buienradar en rond kwart over 9 moet het wat droger worden, dan ga ik dan mooi de honden ophalen en in de Schelphoek lopen....ik wacht nog effies met een bakkie pleurrr...
Nou zelfs op stal zonnemaire stond gister de bak blank, niet normaal zeg. Gewoon een grote vijver. Nou Mariska, zou wel fijn zijn. K'zal wel es rondvragen.
Oja jow, over die kalender.... Mis breng je siebe wel op ideeën.
irise456
Geplaatst: 04-12-09 12:18
wha het regent gewoon weer
Yavanna
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-09 12:31
Whahahaha, de mannen van stal Beef en hun paarden in de nieuwe kalender voor 2011.. Ik zie Jan al staan met zijn Tarzanlendedoekje tussen Silver en Jimmy:D Oh wat verschrikkelijk.. ik denk nu in plaatjes.. Siebe in zijn leren stringetje op Dretti, oh god, ik moet niet teveel na gaan denken, dat is niet goed.. roflol