Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

memerel

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:08

halloooo Haha!
ziet er idd gezellig uit bij jullie maaike!

Ik heb net weer even een goede taak verricht Haha!
Heb mn kamer even schoongemaakt, moet alleen eigenlijk ook stofzuigen maar ik heb geen stofzuiger en mn huisgenoten zijn niet thuis dus ik kan niet vragen of zij er een hebben.....
En ik heb even de keuken deels schoongemaakt. Stond alleen nog best wat afwas van mn huisgenoten dus ik heb daar omheen schoongemaakt Haha!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 20:03

Eromheen?? Huilen van het lachen

Wij hadden net een SPIN en ik ging keihard gillen haha en Madelief dacht dat het een wesp was haha want die was er zondag en jeeeezus ik ben hyper. Haha!

En ik heb kei lekker gereden. Haha!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 20:27

Nou ja omheen....
Gewoon die hoek van het aanrecht niet gedaan Haha!
Stond echt zoooo veel afwas, als ik dat allemaal moest gaan verplaatsen... :S
Maar ach, net alweer getraind maar het ging niet.... Kon mn ritme niet vinden.....
Laten we hopen dat het morgen weer beter gaat! Lachen

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 20:32

Maar je kan toch ook sociaal afwassen voor hun?
Doen Madelief en ik ook. Haha!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:23

Ja, wij hebben ook wel eens veel afwas staan, mja gewoon een keertje afwassen kan prima... of anders een keer met z'n allen ofzo Tong uitsteken ? Wel een beetje leuke roomies?

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:53

Is zeg maar echt afwas van hun, mijn afwas doe ik altijd netjes... En ook nog eens flink aangekoekt...
Maar ze zijn allemaal op zich wel aardig, spreek ze alleen nooit Haha! Héél soms eens eventjes, maar we delen alleen keuken, toilet en douche dus kom ze ook niet veel tegen ofzo Lachen

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 08:53

nou ja zeg! ik ben de enige die hier gister iets heeft gezegd! Bloos

ik ga straks naar de tandarts... toch wel heel benieuwd wat hij te vertellen heeft over mijn spannende gebit! :S

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:02

Okej, ik heb hele leuke roomies :D .
Laatst bijgewerkt door Oliefjuh op 25-07-22 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 09:03

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:25

Nope....
Ben wel eens meegeweest met zo'n wandeling, is wel heel erg lachen hoor! Als je mensen tegenkomt met een andere hond weten die echt niet wat ze overkomt! Tong uitsteken Invasie van kleine wormen op pootjes! Tong uitsteken

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 12:43

Haha Manon, geweldig!! Ik zie 't helemaal voor me.
Wel vervelend, dat gezeik van "thuis".. beetje egoistisch ook van hun..

Ik heb niet veel te vertellen daarom post ik niet zoveel. Tong uitsteken
Heel druk hier dus we zijn allebei best moe. Madelief is nu trouwens naar huis voor 't weekend.
Vanmorgen op Brecht z'n jonge paard mogen rijden, dat was wel superleuk. Haha!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 13:00

Ik heb ook weer zin in rijden....
Maar ik ga komend weekend alleen maar roeien.... Volgend weekend wrs weer naar huis Lachen En dan als het goed is bij Victor kijken! Haha! Mis hem best wel.... Boos!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:38

Verder heb ik het overigens heerlijk, Ot vandaag lekker gereden.. Ik ben van de week zelfs al alleen :D een stukje het bos in geweest, voor mijzelf zegt dat al heel wat :Y) , ben niet zo'n bosganger met Ot. :7
Ze heeft zich heel braaf en rustig gedragen :) . Ook krijgen de paarden hier in de wintermaanden 's middags warme slobber ipv bix (die overigens veel grotere brokken heeft dan bij Poel, heel raar als je dat niet gewend bent..), dus dat is wel heel lekker voor ze. Verder doe ik Ot hier ook wel in de stapmolen, ze snapt er nog niet zo heel veel van, en loopt, in tegenstelling tot de rest van de paarden niet vlak voor het schot, maar er vlak achteraan :D . Ook pakt ze telkens de buitenbocht :D terwijl de rest rustig de binnenbocht neemt :P .

Zal van de week eens wat foto's maken :) .

Nu weer lekker in Schoorl, ook weer fijn om even thuis te zijn. En dan morgen met m'n vriend weer terug reizen.
Laatst bijgewerkt door Oliefjuh op 25-07-22 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 06:42

Wat kinderachtig van ze Manon.
En ook jammer, het lijkt me echt vervelend als het zo moet gaan. Goede beslissing van jou en je vriendin maar is dat niet heel erg moeilijk? Zijn dat ook die meiden met wie je op vakantie ging enzo? Jullie waren zo hecht...

Wel fijn dat Ot zo goed gaat. Ze was altijd wel druk in het bos he? Die slobber klinkt goed hoor!!

Ben benieuwd naar de foto's! Haha!

Ik ben nu een beetje moe. Tong uitsteken We werken steeds 11 dagen aan een stuk, waarvan de weekenden wel een halve dag. En dan daarna 2,5/3 dagen vrij.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:14

Hallo Lachen
Ik heb gister 2x bijna 2 uur geroeid....
De eerste keer in de acht (ding is echt 18 meter lang en wel 50 cm breed.... ) en daarna nog in een vier Lachen
En vandaag nog weer 2x in de 8 Haha!
Heel leuk, maar zoooooooo vermoeiend!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:11

Nou mel gaat vandaag kaal.. Haha! Brenda is zo lief om der te scheren..! Ben erg benieuwd wat voor kleur er onder vandaan komt..!
Ik zal jullie de foto's niet onthouden.. Clown

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:19

Weetje dat ik me Mel niet voor kan stellen met een dikke vacht?
Ik had altijd het idee dat ze net zo'n vachtje had als Una en Francina... (Zeer glad dus Tong uitsteken)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 12:39

Maar ze staat nu elke dag buiten toch? Dat scheelt.
Tempo ga ik volgend weekend scheren, als ik vrij ben.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:43

Ja waren die meiden..... maar die gingen ook al zeiken omdat ik veel tijd besteed aan Ot..... gek wordt je ervan en ik ben het nu gewoon even zat.

Maaik, kom je xtje langs anders?? Als je onderweg gaat naar huis ofzo, of reis je dan anders?? Dan kom ik ook een keertje bij jullie kijken Haha! .

Aniek! Hoe is Mel nu?? Ik denk een beetje heeeel donkerbruin..... grijs denk ik eigenlijk niet.. Ben benieuwd Haha! .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 12:48

Sjonge, van je vriendinnen zou je toch anders verwachten..
Maargoed, ik merk nu ik zo ver weg zit ook wel wie m'n echte vrienden waren en wie niet.
Ja ik wil wel langskomen hoor. Haha! Ik weet nog niet wanneer ik weer naar huis ga, laat je wel weten.
En leuk als je een keer hier komt kijken! Je kunt blijven slapen, we kunnen wel iets improviseren met een bank en logeerbed ofzo. Tong uitsteken

Ik denk dat Mel bruin blijft met een grijze gloed. Heb van de week eentje geschoren met precies dezelfde kleur bruin als Mel en die werd ook zo.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:33

Ja, dom gezeik allemaal.

Aniek, kom maar op met die foto's Haha! .

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:52

Kom maar kom maar kom maar met de foto's!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:51

jaaaa... ik heb ze... Haha!
We hadden mel uit voorzorg gesedeerd, puur omdat dit de eerste keer was en ik niet wilde dat bren iets over kwam.. Clown
De sedatie was nog niet helemaal ingewerkt, dus mel gaf wel even een uithaal naar Bren toen ze onder der buik bezig was. (niet heel erg gek.. dat ding kieteld natuurlijk onwijs.. Lachen )
We hebben der hoofd en benen niet gedaan, der hoofd was zoiezo de planning niet, omdat je met een schaar net aan bij der oren mag komen. En der benen niet ivm de uithaal aan het begin.
Al met al heeft Mel zich voorbeeldig gedragen, ze was erg lief. Wel atent op alles. ondanks de sedatie.
Eenmaal klaar mocht ze gewoon lekker naar buiten, ze mocht natuurlijk niks eten. Wel lagen er een paar sprietjes hooi die ze op at.. Kon geen kwaad dacht ik. Opeens ging mel liggen, eigelijk dacht ik dat ze ging rollen, maar stond were op. Toen paar minuten later weer liggen.. En helemaal plat, alsof ze dood lag.. Scheve mond
Even gewacht, je weet natuurlijk nooit wat ze doen.. Maar ze bleef liggen.. Me hart zat in me keel!! Ik wist niet wat te doen! Zo ligt ze nooit!! (heb t 1 keer gezien, maar toen ik der riep keek ze meteen) Fluiten roepen.. niks hielp.. Toch erheen gelopen en der omhoog 'gejaagd'. Gelukkig stond ze op! Ben toen maar met der gaan wandelen tot ze wat wakkerder werd.. Heb mooi even van de situatie gebruik gemaakt en meteen der manen getrokken. Bah.. ik haalde de beelden en gedachten al in me hoofd.. Zonder mel.. Verdrietig

Al met al, alles goed!
Ze staat nu fijn op stal.. Rob geeft haar later der voer Lachen

Naja.. hier de foto's Haha!

Ze heeft een toverbal kleurtje! Der hals is donkerder dan der buik en billen.. De afscheiding van geschoren/niet geschoren is niet heel duidelijk te zien.. gelukkig!

Afbeelding

Afbeelding

Ze mag nu alleen wel wat dikker worden.. maar dat komt helemaal goed!!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 17:50

net wedstrijd gehad en ging goed.. 1e x dat ik bij eigen vereniging starte en was 2 x 1e met 185 en 182.. Nu nog 2 puntjes en dan mag ze L1 Lachen haha wel grappig start daar nooit en nu gelijk zo Lachen

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 18:34

Lekker Bon!

Mooi Aniek! Wel raar, wij sederen sommige paarden ook maar die mogen wel gewoon meteen op stal. Alleen geen biks maar wel hooi en stro.