chareno schreef:ik zie jullie morgen doeiiii laterssssssssss
tot morgen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

chareno schreef:ok ik hoorde mensen over het opgeven bij welke groep en aangezien we met groepje van laatst willen moest ik het ook voor elles en steef in de gaten houden, maar ik hoor het morgen vast hoe of wat.
. Ik heb er veel zin in
!!!

LIQUITA schreef:BOYD...mijn lieve verzorgpaard voor 3 weken!!!
meelen schreef:Wat een lieve en mooie foto heb je weer gemaakt LIQUITA.
Komt zeker ook op de Stalmuur?
ATE schreef:mooie foto liquita heb je die ook ff aan san meegegeven kan ze in suriname met hem pronken
!!!!Tytje schreef:Ik kan wel mee alleen al om 12.00. Is dat te vroeg? Ik heb daarna namelijk twee verjaardagen.
LIQUITA schreef:NATUURLIJK!!!! Niet alleen om mee te pronken in Suriname, maar ook om naar te kijken als ze hem mist
!!!!
Coen had gisteren ook een goeie! Die zei heel lief tegen Rick "He, als je ons nou mist, dan komen we gewoon met z'n alle op jou kosten naar je toe hoor".
LIQUITA schreef:Tytje schreef:Ik kan wel mee alleen al om 12.00. Is dat te vroeg? Ik heb daarna namelijk twee verjaardagen.
Hmmm......ik heb al met Marcel, Johanna, Eus en Sandra (OJ) om 13:00 uur op de manege afsgesproken. Lukt dat echt niet?
Zo weer terug van de oude mensjes 
.
!!! LIQUITA schreef:Tytje schreef:Ik kan wel mee alleen al om 12.00. Is dat te vroeg? Ik heb daarna namelijk twee verjaardagen.
Hmmm......ik heb al met Marcel, Johanna, Eus en Sandra (OJ) om 13:00 uur op de manege afsgesproken. Lukt dat echt niet?
feessie bouwen haha 

Maar ja het is nog al niet wat als je buurvrouw wordt uitgemaakt voor

bij het openen van topic 3 !!!!