Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:09

spettertjuh schreef:
Paarden zijn toch kleurendoof dus het had hem niets kunnen schelen, nu moet die arme arme Layla op een doodnormaal zwart zadeltje gaan rijden............. Clown

geef dat kindje maar een leuk rose rijbroekje met paarse chapjes hihi.En misschien een paar kleine paarse paeesbeschermers voor spettertje.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 19:34

Syl, jeetje wat is Lay mooi geworden! Lovers

Tess, whahaa ja cool he onze trailer? Cool
Die was dus van ons. :p
Naja niet van ons, geleend. Bloos

Vera, en heb je Pina deze week nog makkelijk het land uit gekregen?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:44

AnitaJoeri schreef:
spettertjuh schreef:
Paarden zijn toch kleurendoof dus het had hem niets kunnen schelen, nu moet die arme arme Layla op een doodnormaal zwart zadeltje gaan rijden............. Clown

geef dat kindje maar een leuk rose rijbroekje met paarse chapjes hihi.En misschien een paar kleine paarse paeesbeschermers voor spettertje.

Als ze het hebben in haar maat dan krijgt ze dat maar paarse peesbeschermertjes ...... daar begin ik niet aan...... Knipoog

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:13

Jemigdepemig! Fallon, gefeliciteerd met waar je voor geslaagd bent! Verward OK dan! Go jij! Go jij!
En gefeliciteerd met je nieuwe bedrijf samen met Vera! Ik weet een leuke naam: PLISIEBREEKIN! Haha!

En heerlijk hè, die paarden allemaal buiten! Ik vind wel dat Renk een stuk lekkerder ruikt, als ie buiten staat.... Bloos (als ie niet in de bagger ligt te rollen, dan!)

Ik ben er wel, maar nog niet helemaal....nog uitzieken op doktersadvies! Ach gut Natuurlijk geheel tegen mijn gewoonte in. Slapen Maar van Anita moet het ook en dan doe ik het maar want die is strenk! Cool

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:14

Kaar, dat kan écht niet hoor, dat kind rijdt voor #*# met een zwart zadel! Dat doet de combinatie geen goed, wil je nou scoren of niet??

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:44

Jetta schreef:
Jemigdepemig! Fallon, gefeliciteerd met waar je voor geslaagd bent! Verward OK dan! Go jij! Go jij!
En gefeliciteerd met je nieuwe bedrijf samen met Vera! Ik weet een leuke naam: PLISIEBREEKIN! Haha!

En heerlijk hè, die paarden allemaal buiten! Ik vind wel dat Renk een stuk lekkerder ruikt, als ie buiten staat.... Bloos (als ie niet in de bagger ligt te rollen, dan!)

Ik ben er wel, maar nog niet helemaal....nog uitzieken op doktersadvies! Ach gut Natuurlijk geheel tegen mijn gewoonte in. Slapen Maar van Anita moet het ook en dan doe ik het maar want die is strenk! Cool

Jahh anita is strenk en een verrader.. Zij zegt het altijd tegen me moeder als ik per ongeluk 2 verschillende sokken aan heb.. Krijg ik weer op me kop van me moeder terwijl ik al 23 jaar ben!!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:17

Jaaaa!! ik ben ook verliefd op laytje geworden (was ik al hoor!)!! alleen is sieb het er niet mee eens.. Maar ik mag laytje wel lekker verzorgen!! helemaal happy Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:17

hahaha kent ze je verhaal van vandaag al Fallie dan je als een malloot over straat loopt.............Ik ga het haar morgen vertellen .Enne iedereen weet toch dat je een halve suri undercover bent.Je blijft toch echt blond hoor.
Wel weer goed van je examen hoor.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:29

AnitaJoeri schreef:
hahaha kent ze je verhaal van vandaag al Fallie dan je als een malloot over straat loopt.............Ik ga het haar morgen vertellen .Enne iedereen weet toch dat je een halve suri undercover bent.Je blijft toch echt blond hoor.

Inderdaad voor een blonde erg netjes. Gefeliciteerd Fall ondercover Blond rules!!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:52

sybje schreef:
AnitaJoeri schreef:

Inderdaad voor een blonde erg netjes. Gefeliciteerd Fall ondercover Blond rules!!

Geen commetaar!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:25

haha COMMETAAR dat gaat je moeder wel geven als ikke ff met haar gepraat heb.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:10

Ja Lay is mooi, wevonden haar nog wel erg baby hoor om te zien maar ja....3 is natuurlijk ook nog niet oud Haha!

En ik heb lekker ook een verzorgster (eindelijk) Soofjeeeeeee, yeah, heb ik ook eens iemand om af te beulen Whoosh! Oja Soof als officiele verzorgster van Lay moet je natuurlijk wel 1 dag in de week voor mij het land uitmesten Extreme duivel

Vandaag de klitten uit haar manen gehaald en paard even met behulp van Tamaar Scooter en toeter mak gemaakt Haha!

A Kaar....nog een paar weken geduld en dan heb je een leuk lila zadeltje...leek me juist zo gaaf om te zien Huilen
Arme Spetter rijdt niet eens in stijl met een doodgewoon zwart zadeltje....hoe kan die dan ooit op tegen de dekjes van Joepie? Clown

John ging vanavond Lay aaien, alleen dan van achteren, ik weet niet wie er harder schrok, Lay of John maar beiden hadden opeens ingetrokken billetjes Haha!
Maar ze herkende hem nog wel he John?

Irene fijn dat de dokter er wel positief over is (Evita dus he) ik vind haar rug echt erg recht worden, ga ook elke dag maar een metaal iets in de buik van Par en Lay porren Knipoog
En het is idd een lieve groep, je merkt wel dat de groep verdeling niet meer zo standaard is, Lay wandeld bij iedereen aan en zo staat de ene keer Par bij Lay, dan Amber bij Lay, dan Sieb weer en Sam wisseld ook diensten.
Leuk hoor dat ze vanmorgen lag, volgende keer als iemand het ziet wel foto maken hoor, zie Par neit zo vaak liggen Haha!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:11

Sily schreef:
Ja Lay is mooi, wevonden haar nog wel erg baby hoor om te zien maar ja....3 is natuurlijk ook nog niet oud Haha!

En ik heb lekker ook een verzorgster (eindelijk) Soofjeeeeeee, yeah, heb ik ook eens iemand om af te beulen Whoosh! Oja Soof als officiele verzorgster van Lay moet je natuurlijk wel 1 dag in de week voor mij het land uitmesten Extreme duivel

Hahahahaha gek zeg! Ik wil je wel helpen hoor Sil!

Ik herkende vanmiddag mijn eigen paard niet eens! Ik zag een bruin billetje achter Sam staan en ging er vanuit dat het Sieb was. Dus ik stoot mijn moeder aan en wijs naar het bruine paard dat bij ambie en par stond. 'Wat is ze mooi geworden he?' Vertelde ik mijn moeder...

Eenmaal in het land bleek dat Sam lay had geeigend en sieb bij par en ambie stond.. schaaaaam schaam.. Bloos Bloos..
Sieb is het er nog niet helemaal mee eens, met lay hihi ik zette sieb terug en wou lay een stukje wortel geven.. ging sieb uit der dak!

Sieb als je dit leest: Je bent en blijft mijn nummer 1 hoor! Ach gut
Laatst bijgewerkt door sybje op 31-05-07 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:11

ik wil even zeggen dat ik voorlopig geen internet heb Boos! Boos!
Vandaag zou mijn kabel aangesloten worden en internet enzo...hebben WIJ weer een kabelbreuk Boos! Boos! Boos!

Nou moeten ze eerst een vergunning hebben om te graven voor ze het kunnen maken!!! Boos! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren en dat kan wel in de loop van de volgende week worden!!!
Nou daar word je toch gek van!! Heb ook geen tv heb van een vriend van ons digitenne geleend zodat we toch nog wat kunnen zien.

Het is dus wel weer balen Ach gut Ach gut

Maar ik kan dus niet veel op bokt ben afhankelijk van comp andere.
Ben nu nog even in huis tante want die is op vak.\
Heb vanavond heeeeeel mijn oude huis leeg gemaakt en ben nu net pas klaar. pffff maar dat is in iedergeval een last minder.
Nu nog alles uit pakken in nieuwe huis nou dat gaat echt een klus worden hoor!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:13

Oh madje het zit je ook niet mee he.. Ondanks alles wel goed voor jezelf blijven zorgen want dat is toch wel erg belangrijk.. Succes Madje!! Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:17

dank je soofieeee Knipoog Knipoog ja ik zal aan mijzelf denken hoor hihi Knipoog
ik ga nu naar huis ben nu moe.
Moet morgen ook weer werken dus gauw lekker slapen Slapen Slapen

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:20

slaap lekker!! ik ga ook maar slapen.. moet morgen echt veel doen Boos! Slaap lekker allemaal!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 00:32

Slaap lekker Soofje en Madje.

Lay en Sieb zijn idd moeilijk uit elkaar te houden, vooral als ze opeens van paardenpartner wisselen Boos!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:51

haaii haaii Doei!

arme madje Ach gut ik hoop dat het goed komt Ach gut en blijf idd ooki aan jezelf denken Knipoog neem een keer een lekker kuuroort Haha! *of hoe je dat dan ook schrijft*
zo vandaag wordt ik lekker naar school gebracht Haha! ikke blij Bloos
mja toedeloee
xxx

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 09:40

madelon31 schreef:
ik wil even zeggen dat ik voorlopig geen internet heb Boos! Boos!
Vandaag zou mijn kabel aangesloten worden en internet enzo...hebben WIJ weer een kabelbreuk Boos! Boos! Boos!

Nou moeten ze eerst een vergunning hebben om te graven voor ze het kunnen maken!!! Boos! Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren en dat kan wel in de loop van de volgende week worden!!!
Nou daar word je toch gek van!! Heb ook geen tv heb van een vriend van ons digitenne geleend zodat we toch nog wat kunnen zien.

Het is dus wel weer balen Ach gut Ach gut

Maar ik kan dus niet veel op bokt ben afhankelijk van comp andere.
Ben nu nog even in huis tante want die is op vak.\
Heb vanavond heeeeeel mijn oude huis leeg gemaakt en ben nu net pas klaar. pffff maar dat is in iedergeval een last minder.
Nu nog alles uit pakken in nieuwe huis nou dat gaat echt een klus worden hoor!

haha je hoeft mij niet meer te overtuigen hoor DE GEESTEN ZIJN LOS.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 09:56

goedemorgen Gaaaap

nuggie ja heb regina makkelijk te pakken gekregen Knipoog

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:35

Falli schreef:
Jetta schreef:

Jahh anita is strenk en een verrader.. Zij zegt het altijd tegen me moeder als ik per ongeluk 2 verschillende sokken aan heb.. Krijg ik weer op me kop van me moeder terwijl ik al 23 jaar ben!!

Zou je toch niet zeggen, Fallon! Duivel

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:46

*LOL* melig

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:04

morgen mag mijn mama naar huis Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:38

jeeeeeeeeeee goedzo xeen fijn voor jullie Haha!