Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kan zelfs voor rugproblemen zorgen.. maargoed het is maar niet je zelf denkt nietwaar?
Ingridje16 schreef:zo ik heb me zadel eindelijk.
Ben echt blij dat ik nog leef.
Ging ff me nieuwe zadel uitproberen met me instructrice erbij.
Ik had hem eerst al ff gelongeert want ja je weet maar nooit.
Nou poeh ik stapte al op en meteen bokken. en ik had me been er nog niet een over heen. dus nouja snel gaan zitten.
En echt onwijs bokken ging die. en een bok is niet erg want dan ga je weer terug zitten. maar nu egt 5 achter elkaar ofzo.
En nouja dan zit je op een paard van 1.80 en dan kijk je naar benede en dan denk je toch maar oeps.![]()
Ben wel blijven zitten, ben helemaal trots op mezelf![]()
En me instructrice schreeuwen vanaf de kant en dan paard maar bokken enzo.
Kwam niet door het zadel trouwens, hij probeerde me gewoon uit die puber![]()
Nouja na een tijdje was ik het echt wel een beetje zat en ja ik zat daar maar hulpeloos op dat paard.
Hij had me hele handen al kapot gemaakt.
En toen werd ik echt boos. dus ik keihard schreeuwen tegen hem. en toen stond die echt zo stil he zit jij der ook nog op![]()
Nouja ff met me intructrice gepraat van ja als die dat doet doe je dit en als die dat doet dat.
Heb echt een half uur keihard gewerkt, ik wist nooit dat paardrijden zo vermoeiden was echt alles deed zeer.
Het voelt wel een soort alsof ik van hem heb gewonnen want hij luisterde wel.
Nu gaan we morge weer en dan eerst longeren.
Ik heb nu heel veel geleerd van dat eerste half uur net dus ga al die dingen morge weer proberen en dan hopen dat het goed gaat.
Maja ik ben dus te lief en daar maakt hij gebruik van
Moet ieder geval nog veel aan mij gesleuteld worden![]()
Maja heb nu een week lang elke dag les, dus hopen dat ik dan iets meer controle heb.
Heb ook maar een nieuw hoofdstel gekocht, was vet duur ben er wel blij mee
Als ik kei hard zen naam roep, dan stopt ie vaak wel.. Maaar echt goed dat je erop bent blijven zitten!

je bent gek 
Amrah schreef:Een uurje bent gek
Heb je trouwens al de foto's ?
ktink schreef:@Ingridje16..
Weet je het heel zeker dat het niet van het zadel komt dan?
Want hij doet het pas sinds je dit zadel hebt of niet?
niet meer in het rijtje paarden van reelaer staan,, en nu ik beter kijk drol ook niej