Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lied

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:43

Oooooh zeker!!! Kwijl Haha... denk je er over na Lupi?? Knipoog

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:23

Ben bang dat ik nog een half jaartje aan Aranka 'vast' zit Knipoog

En die pony is mij toch wat te klein & jong Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:03

Dat galoperen is voor Kai idd erg goed! Hij maakt zich dan veel losser, en het voelt ook beter Ja

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:39

Hij was idd leuk hoor Haha! Maar al verkocht...

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:59

Ik ga morgen naar een kamer kijken! Hoop dat het wat is, die vrouw klonk in elk geval erg gezellig Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:13

Leuk dat je een kamer hebt gevonden! Is best moeilijk in Utrecht! Hopelijk is het wat!

Whoei! Ik heb al mn opdrachten af! Nu alleen nog een tentamen maken donderdag en het is FEESTVIEREN EN VAKANTIE!!! En maandag even relaxen op vlie! Vanmiddag weer naar het VHall geweest voor het symposium! Edward Gal komt! Spannend, daar gaan we dus even een bezoekje aan doen Knipoog

Ik ga morgen weer Oneta rijden! Zo een zin in! Maak wel even fotootjes!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:32

Leuk! Heel veel plezier jij ook morgen hoor Haha! Wacht met smart op de foto's Haha!

Ik heb zonet nog eventjes op Libje gezeten. Eerst gelongeerd, en Lupi, ik kreeg die touwtjes niet voor elkaar hoor, en toen erop. Alleen mn broertje was mee, maar ze was zo braaf. Heb de bak wel afgezet met lint en dat deed ze ook super. Ben erg tevreden over ons knollie.
Wil eigenlijk met haar naar buiten, zodat ze leert om buitenritjes te maken, maar moet nog even zien hoe we dat doen.

Het bit bevalt me trouwens niet, zodra er druk op komt begint ze te kauwen alsof ze erin stikt.. Mmm Marisca vrijdag ook maar even vragen dan.

Juul, nog een keer, heeeeeeel veel plezier morgen, komt wel goed dacht ik Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:41

Owwwww komt Marisca vrijdag!!?? Leuk!!! Wordt vast supergezellig en leerzaam! Wij zullen haar ook nog even bellen voor de vakantie nog even een lesje van haar! Na de zomer ga ik waarschijnlijk ergens anders lessen! Als ik iets geschikst vind waar ik me in kan vinden... of Marisca moet wekelijks willen komen Haha!

Leuk man dat Libje zo goed alles oppakt, lekker je eigen paardje van maken Knipoog

Ja heb nu al weer zin in morgen Haha! en ga donderdag ook maar weer denk ik! Kan nu op zich alle dagen rijden! Maar het is mn laatste week, dus veel afronden en drukte... Boos!
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 19-06-07 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:45

Dat is lekker dat je zo vaak kan Haha!

Ja ze doet het geweldig. Ze is ook zo makkelijk. Had van dat roodwitte lint om de bak af te zetten. Dat klepperde wat tijdens het longeren, dus was dat een beetje eng Tong uitsteken
Haalde ik het los na het 'rijden' en omdat ik wou zien wat ze zou doen ging ik erover heen lopen.
Nou, Rikst had het vertikt om over een fladderend stukje lint te stappen en was zich zomaar omgedraaid. Dus dat verwachte ik ook van haar. Maar nee hoor, kwam me met een grote sprong keurig achterna Haha!
Hoezo lief paard. Het is zo'n lekkerding Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:48

aaawww wat leuk dat ze al zo vertrouwt over komt! Haha! Volgens mij heeft ze een superkarakter en kan je er veel mee in de toekomst!

Buitenritjes zijn inderdaad ook erg goed voor 'groene' paarden! Wij op vlieland nemen vaak nieuwe, jonge onervaren, paarden ook vrij snel mee op buitenrit! Zo leren ze zich in de groep te gedragen en wennen snel aan prikkels van buitenaf! Heb je ook later voordeel mee als je alleen een buitenbak hebt! En het is goed voor de afwisseling en de paarden vinden het meestal erg leuk! Ook wel makkelijk want ze blijven bij de groep, dus zullen niet snel alleen ervandoor gaan!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:55

Precies, en ze leren natuurlijk om op hun eigen benen te lopen ipv met die bakrand. Ze doet het ook keurig buiten hoor, zelfs toen de anderen weg draafden zondag bleef ze naast ons lopen.
Misschien dat ik haar over een weekje wel mee neem naar buiten. Dan blijf ik ernaast lopen totdat we bij de zwette zijn en dan stap ik erop, ben je ook niet zo dicht bij die auto's.
Dat lijkt me leuk!!

Ze heeft idd een superkarakter zo mak als een lammetje en wil met iedereen vriendjes zijn.
Ze heeft trouwens ook een vriendje in het weiland ernaast Haha! Die begon heel zielig te hinniken toen we haar eruit haalden en heel hoog toen we haar weer terug brachten. Ze speelt nog wat 'Hard to get' maar dat was toch een mooi zwart paardje Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:56

RianneH schreef:
Ik ga morgen naar een kamer kijken! Hoop dat het wat is, die vrouw klonk in elk geval erg gezellig Haha!

Oeeeeh spannend!! Lachen Waar ongeveer ?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:56

@ Juul: Have fun morgen! En succes met je tentamen donderdag!!! Lachen

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:57

Ja das zeker ook zodat ze op eigen benen leren lopen i.p.v van plakken aan de bakrand! Was ik vergeten erbij te zetten Tong uitsteken Zou wel samen met iemand gaan! Maar dat was je vast al van plan Tong uitsteken

Lief is dat als ze hinniken naar anderen! Black heeft ook een vriendje die naar hem hinnikt, maar Black hinnikt nooit terug haha

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:59

heeey lied!! Leef je nog Tong uitsteken Hoe lang moet jij nog blokken? Ik tot vrijdag en dan is het KLAAR en dan ga ik niet meer achter de computer zitten!!!!

We kunnen nog wel wat afspreken voordat ik naar Vlieland ga? En jij naar Ameland Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:04

Haha.. ja ik leef ook nog Tong uitsteken Ik moet vrijdag een analyse af hebben (en moet eigenlijk nog beginnen Tong uitsteken Het wil niet echt...) En dan maandag heb ik mn laatste tentamen!! Lachen En dan lekker vrij!!!!!! Haha! (tenminste als ik die twee dingen haal, anders moet ik nog herkansen Boos! )

Maare.. we kunnen idd wel wat afspreken!!! Ik zit alleen wel beetje vol... Ik moet komend weekend dus nog hard leren en werken en volgend weekend ben ik op Kamp en weekend daarna gaan we al weg... Misschien dat door de week ook wel kan, want ben vanaf volgende week dus al vrij.. Moeten we even kijken oke? Lachen

Lekker slapen iedereen!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:06

In Driebergen weer, beviel me erg goed daar Knipoog

Ja ga zeker met een groep, dan gaan we met z'n vieren in totaal, en misschien nog iemand op de fiets mee, voor foto's Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:07

Lekker slapen! We hebben het er nog over! Ik zit ook al veel volgeboekt weekends... aankomende maandag paar daagjes chillen @ Vlie! Ik spreek je nog! succes met alles!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:10

Oeeeeeh geef Henco een knuffel van me!! Haha! En have fun!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:11

RianneH schreef:
In Driebergen weer, beviel me erg goed daar Knipoog

Ja ga zeker met een groep, dan gaan we met z'n vieren in totaal, en misschien nog iemand op de fiets mee, voor foto's Tong uitsteken

Utrecht zelf is natuurlijk veeeeeeeeel leuker Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:11

Whahaha echt niet! Ach, ik kan altijd daar nog heen Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:13

Haha.. Eccccht wel!!!! Tong uitsteken Maar Utrecht is wel duurder en nog moeilijker een kamer te vinden helaas :S Kan je trouwens niet iets vinden op de Uithof? Dat is lekker dichtbij diergeneeskunde!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:21

Hmm, dan zit je op zo'n wachtlijst.. En op de Uithof zit je idd wel dichtbij schoon, lees: je kan langer slapen, maar er is maar één supermarkt en die is heel erg duur. Plus dat je niet zo bij het centrum zit. Ik moet dan denk ik met de bus even lang als met de trein naar CS, qua reistijd.
En nu kan ik opfietsen met Froukje en anderen die ik ken uit Zeist Haha!.. en niet zo lui meer met de bus Tong uitsteken
Hoewel, als ik op de Uithof zat kon ik met nog meer mensen oplopen...

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:37

Haha... achja... als je het prima in driebergen hebt is het goed toch Haha! En als je daar ook mensen van je studie hebt waarmee je op kan fietsen ed is het nog beter!! Maar ik vind het zelf wel relaxed dat ik echt IN utrecht woon.. Makkelijk op de fiets naar centrum, school, geen gedoe met uitgaan.. echt relaxed Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:17

Ik ben terug uit het verre Driebergen. Was een hele leuke kamer, leuke mensen en een schoon huis. Dicht bij het o zo grote centrum van Driebergen (not). Maar in elk geval wel een kamer waar ik toch wel een tijdje kan verblijven Haha!:D
Vrijdag hoor ik of ik het wordt, maar maak in elk geval al een grote kans Haha!:D