Haha... denk je er over na Lupi??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Haha... denk je er over na Lupi??
Maar al verkocht...
Wacht met smart op de foto's 
en ga donderdag ook maar weer denk ik! Kan nu op zich alle dagen rijden! Maar het is mn laatste week, dus veel afronden en drukte...

Volgens mij heeft ze een superkarakter en kan je er veel mee in de toekomst!
Die begon heel zielig te hinniken toen we haar eruit haalden en heel hoog toen we haar weer terug brachten. Ze speelt nog wat 'Hard to get' maar dat was toch een mooi zwart paardje
RianneH schreef:Ik ga morgen naar een kamer kijken! Hoop dat het wat is, die vrouw klonk in elk geval erg gezellig
Waar ongeveer ?
Zou wel samen met iemand gaan! Maar dat was je vast al van plan 
Hoe lang moet jij nog blokken? Ik tot vrijdag en dan is het KLAAR en dan ga ik niet meer achter de computer zitten!!!!
Ik moet vrijdag een analyse af hebben (en moet eigenlijk nog beginnen
Het wil niet echt...) En dan maandag heb ik mn laatste tentamen!!
En dan lekker vrij!!!!!!
(tenminste als ik die twee dingen haal, anders moet ik nog herkansen
)

En have fun!! RianneH schreef:In Driebergen weer, beviel me erg goed daar
Ja ga zeker met een groep, dan gaan we met z'n vieren in totaal, en misschien nog iemand op de fiets mee, voor foto's
Maar Utrecht is wel duurder en nog moeilijker een kamer te vinden helaas :S Kan je trouwens niet iets vinden op de Uithof? Dat is lekker dichtbij diergeneeskunde!
.. en niet zo lui meer met de bus
En als je daar ook mensen van je studie hebt waarmee je op kan fietsen ed is het nog beter!! Maar ik vind het zelf wel relaxed dat ik echt IN utrecht woon.. Makkelijk op de fiets naar centrum, school, geen gedoe met uitgaan.. echt relaxed
:D
:D