Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 17:54

Erm, nou ik zit op Aruba en jij hier? Schijnheilig

*Wordt getikt van PWS* pff echt die laatste kleine dingetjes. Frusty

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 17:56

Ja!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij zwaaien naar de webcam en ik huilend aan de andere kant.
Ik ga in januari 4 dagen naar Barcalona, maar in een bikini lopen dan zit er ook echt niet in. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 17:57

Ohja m'n moeder had nog een andere webcam gevonden die beter was. Haha!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 17:59

Hou nou op met relschoppen Huilen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:00

Ik ga wel slickers maken. De zus van Gaby heeft er 1 bij me besteld voor haar Fries Joop!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:03

En ik ga zo naar stal, heel snel, daarna thuis de allerlaatste dingetjes veranderen en printen. Doei!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:07

Adios doe ze de groetjes daar..

lovemyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 09:27

hey i zit nu op school op de pc mijn culturele portfolio afmaken. Boos!

en tussendoor stiekem even bokken Tong uitsteken
groetjes denise

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 10:06

Leuk dat je ook je neus even laat zien Denise! Ik heb gisteren heerlijk gereden, bij het uitstappen begon Texas met Scotty te ravotten, keek niet uit waar hij liep en botste zo tegen Rejoice d'r benen aan. Rejoice gaf geen krimp, en ik had niet de indruk dat Texas onder de indruk was.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 12:00

Doei!

PWS ingeleverd en ik kijk er vanaf nu nooit meer naar Go jij! Go jij! . Vandaag om 2 uur uit, morgen om 2 uur uit en daarna vakantie. Go jij! Go jij!

Is maar goed dat Rejoice d'r niks om geeft, ken veel paarden die nieteens bij honden in de buurt willen komen. Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 12:01

Trouwens, ik had een 8 voor handarbeid, 't is wonderbaarlijk... Ik stond namelijk een 4 voor HA. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 12:57

Dag iedereen Doei! Wat zijn jullie snel gegaan zeg!

Gisteren terugkomdag gehad. Het was echt leuk om iedereen terug te zien. Alleen is het me nog steeds niet duidelijk wat ik nou precies moest doen op school. Nouja, ik heb iig iedereen weer even gesproken Tong uitsteken

Die Texas, die heeft ook altijd pech. Laatst moest Whis ook ineens op de remmen omdat Tex ervoor sprong Nagelbijten / Gniffelen Goed dat Rejoice zich er niets van aan trok Lachen

Mooi van je cijfer Suus!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 13:26

Ik hou iedere keer mijn hart vast als Tex zo loopt te springen, ben als de dood dat hij echt onder een paard terecht komt en de gevolgen onomkeerbaar zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 13:45

Ja idd, als ze tussen die benen komen is het echt over. Hopelijk gebeurt dat niet. Wat dat betreft letten de paarden goed op en is Tex vrij snel.

Hier trouwens nog een leuke site voor Aruba Suus:
www.virtualtourist.com

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 13:53

Jus_dOrange schreef:
Trouwens, ik had een 8 voor handarbeid, 't is wonderbaarlijk... Ik stond namelijk een 4 voor HA. Huilen van het lachen

Goed zo kind, ik ben trots op je Dromen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 13:55

Ik heb het helemaal gehad hier. De kantine intern is opgeheven, en het eerste adres (broodjeszaak) die broodjes wilde komen brengen had het laten afweten. De tweede broodjeszaak wilde wel met ons in zee en komt het ook langsbrengen als je voor half 10 besteld. Ik had gisterenavond al opgegeven wat ik hebben wilde, hebben ze de hele levering vanmorgen niet gebracht. Ik had ook niet ontbeten, dus ik flauw nu zowat flauw van de honger....

Eens in de week op vrijdag is er iemand die hier op het werk ontbijt verzorgt. Croissantjes, fruit, fruitsap, ontbijtkoek, net wat degene meeneemt. Er zijn alleen een aantal personen die het laten afweten, iedere keer zijn het dezelfde. Toevallig kwam ik er achter dat degene die voor ontbijt moet zorgen as vrijdag er weer eens niet is. Heb ik daar nog zin in?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 14:32

Miss_Montana @ [VN] Pony's doodgereden op A2 bij Eijsden
Mijn god, ik zag deze dropjes altijd staan op weg naar Belgie Verdrietig

Lekker is dat Trudy! Jullie kunnen dus zelf ook een Serious Request gaan beginnen op het werk? Nagelbijten / Gniffelen Wat vervelend als je ergens op rekent dat het uiteindelijk niet doorgaat. Zeker als het op eten aankomt, kan me voorstellen dat je helemaal flauw bent van de honger. Hebben jullie geen cup a soup automaat? Vrijdag maar zelf even wat ontbijt meenemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:10

Even snel een reminder opschrijven, dit vind ik een leuk liedje maar ik kan de titel nooit onthouden:
No rain

Ha! Dat was 'em en hij staat nu ook ergens, die ga ik binnenkort even downloaden *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:46

Ja die heb ik gezien, maar vond daar niet zo veel aan.

Maar heb de kerstwens al gezien? Met in de piek van de kerstboom ook een zwaardvis?

[PF] Kerstwens Willep de Vriep

Ik heb me trouwens van de lijst voor het ontbijt af laten halen. Ik heb er echt geen zin in om af te wachten of er wat is of niet. Ze zoeken het verder maar uit zonder mij.

Vanavond is er ook een of andere kersthappening in de kantine (geen centen voor een echt feestje?) zal even een uurtje gaan, Rejoice moet er ook uit vanavond.
Daar staat wel weer tegenover dat een klant van ons een mooie fles rode wijn in een serieuze wijnkist langs kwam brengen. Toch een lichtpuntje vandaag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:51

Hahaha oohw Trudy, nu kom ik helemaal niet meer bij!!! Huilen van het lachen Ze zullen wel denken hier op het werk, wa's dat voor mafkees Clown

Ik snap dat je er geen zin meer in hebt, dan maar niet toch? Als het allemaal zo ingewikkeld gaat. Dat is ook niets. Ik ben ook geen fan van feestjes. Ik blijf ook vaak maar een uurtje ofzo, je hebt gelijk hoor. Ik zou ook lekker naar m'n paard toe gaan.

Hmm die klant is dan wel erg gul met z'n rode wijn, kan je iig daar lekker van gaan genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 09:44

Mogguh Gaaaap

Wanneer vertrek je voor Aruba Suus?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 10:28

Dat is een vraag voor Suus.

De kerstborrel gisteren was erg gezellig, en er werd het eerste gedeelte van het kerstpakket uitgedeeld, vandaag komt deel twee.
We kregen gisteren een Tappas Pakket, met vierkante terracotta serveerschaal voor hapjes, een ronde voor olijven, prikkertjes voor de olijven, fles wijn, toastjes, chorizo worst, gevulde paprika's in pot, pot olijven, sardientjes in blik en een fles olijfolie.

Deel twee is vandaag of een wijnpakket of een likeurpakket naar keuze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 10:43

Zo, dat is lekker Trudy! Altijd lekker die hapjes *LOL* Leuk dat de borrel ook iig gezellig was. Ging het daarna ook nog goed met Rejoice?

Ik hoor dat het sneeuwt in verschillende delen van NL. Hopelijk gaat het hier ook een beetje sneeuwen. Maar niet te veel en niet vanavond want anders schieten mijn ouders in de stress aangezien ik vanavond moet knolhobbelen Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 10:52

Ik zag vanmorgen op mijn werk al een verdwaalde sneeuwvlok, ik hoop dat het NIET doorzet, sneeuw is altijd zo'n bende.

Gisteren was de round pen goed begaanbaar, ik heb Rejoice gelongeerd, geen puf om te rijden.