stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:42

Ellen had je al een pb gestuurd.Ze was heeeeel lief voor de appel en wortels. Vingers aflikken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:53

Zirano schreef:
Ellen had je al een pb gestuurd.Ze was heeeeel lief voor de appel en wortels. Vingers aflikken
jaaaaaah wat is ze lenig dan he? hahahaha Kan haast haar hooft op d'r kont leggen hahahahaha

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:14

Brenda,veel succes morgen. OK dan!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:20

Ahja.. bijna vergeten, errug! haha
Heel veel succes morgen Bren! Ga vroeg slapen, vroeg weer op! We denken aan je Haha! Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 03:28

ShirleyA schreef:
Ja, waarom nu steeds Missie of steeds Ilion, of steeds Zirano, of steeds Omar of.....

ja en allemaal uit dit topic Nagelbijten / Gniffelen Clown

Gelukkig is wild rose tot nu toe gezond en dat hoop ik zo te houden Knipoog ,nou ja ik ga niet altijd vlekkeloos met rijden Tong uitsteken

Sjorsie: is het meeleesgebeuren weer tot zijn hoogtepunt dan? ik dacht het nou wel eens afgelopen was Verward Rolleyes

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 05:50

Hee die Naadje zo laat nog op of zo vroeg??Nog even komen we elkaar 'smorgens tegen.Er zijn nu genoeg paarden ziek geweest nu maar eens een tijd van opknappen zodat er rust wederkeert..
Hierdan het weer.Het is miezerig snertweer.Dat zegt wel genoeg.
Ik zie die Pieten 'smorgens in een dikke jas en een regenpak nog even die laatste schoenen vullen voordat hun ook n aar binnen kunnen voor die warme chocomel.
De temp zou vandaag gaan oplopen tot 15 graden(ik vragg het me momenteel af).De week gaat hard het is alweer woensdag nog 33 dagen en dan geeft die kerstman de sint een schop onder zijn kont en alweer een week later is het kurken knallen.
Dan hoop ik dan voor een ieder 2007 een goed maar gezond jaar voor mens en dier wordt.
Zo nu genoeg gezeverd.Werk ze en tot later.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 07:48

sjorsie schreef:
@ Liquita: is het zo saai in je eigen huiskamer dat je hier steeds rondhangt Clown Extreme duivel
zeker niet gezellig he mamma bokt Schijnheilig

Ik weet niet wie Liquita is maar als ze alleen meelees hier kan ze beter iets zinnigs gaan doen met haar leven. We houden hier niet v stiekeme meelezers!
Begrijp ook niet waarom mensen dat doen, als je niemand kent hier, kan er ook geen moer aan zijn wat we hier kletsen. Zielig hoor!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 07:48

Brenda, veel plezier vandaag en doe je best!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 07:50

Stemmen....... ik twijvel nog steeds een beetje! Weet iedereen hier al wat ze gaan stemmen? Ik heb nog een paar uurtjes om na te denken. Lastig hoor.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 07:56

Voor de Twiske gangers
viewtopic.php?f=135&t=686555

Ik weet niet hoe t is in Twiske maar dit is om te kijken of de ruiterpaden beter bijgehouden kunnen worden.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 09:27

mogguh! Brenda succes ook al zul je denk ik al bezig zijn! Hoop dat je wordt aangenomen echt waar! En dat Bo ook heeeeel snel weer helemaal beter wordt

Shhiess ik ga echt een vette omreis maken naar stal anders kan ik er niet komen haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 09:44

Ik weet ook nog niet wat ik ga stemmen vanavond Scheve mond ben nog steeds zwevende.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 09:44

Succes vandaag Bren!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 10:06

ik weet het ook nog niet hoor annemiek! Vind het verdomd lastig!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 10:11

Had net al www.stemwijzer.nl ingevuld en daar komt bij mij SP/CDA/Groep Wilders en partij voor de dieren uit Haha! Nou weet ik het nog niet Scheve mond

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 10:13

Hoezo vette omreis, Willemijn? Kun je er niet door via Purmerland...?? Wel toch? Ik ga vanmiddag naar stal, via Landsmeer/den Ilp....

Mogguh trouwens Haha!
Stemmen.... Ik denk dat ik op de partij voor de Dieren ga stemmen! Haha! Haha!
Ze zullen absoluut geen meerderheid vormen, maar met misschien 1 zeteltje hebben ze toch wat inspraak, en kunnen er misschien wat wetten veranderd worden.
Ik heb echt de ballen verstand van politiek, meestal loop ik achter mijn man aan hihi

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:19

Hoi Allemaal,Bella is gedaan ik had alleen de verkeerde fles traumeel bij en die was bijna leeg.Ik zal dus vanavond het potje vullen goed Ellen?
Ze was weer helemaal verliefd op de appelstroop wortels.
Je kunt gewoon via purmerland naar Taams totaal geen probleem.
Brenda veel plezier en veel succes vandaag.
Morgen komt Daan voor Zirano kijken hij belt nog wel hoe laat.
Het gaat goed met het mannetje.
Annemieke weet jij al hoe laat je er vandaag ongeveer bent??
Shirley sterkte met jouw mams.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:26

Ik ben rond 7 uur bij jou vanavond Mar!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:38

Thnx Marjan, super van je!
Ga ik straks lekker met haar wandelen, en mag ze met Raisa spelen, als ze zin heeft.
Was ze nog nors? Ik zie het straks wel hoor.
Anders mag juffie morgen weer aan het werk hahaha
maar ik ga wel mijn les maar afzeggen, zou niet eerlijk zijn vind ik. 4dagen op rust, en dan een pittige les erachteraan..

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:42

Annemieke dan hebben wij al gegeten hoor.Maar ik zie je straks.
Ellen ze was een stuk minder narrig ze was alleen maar verliefd op de appelstroop.Je kunt morgen rustig aan het werk hoor met haar.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 13:55

Ohhhhhhhhhh wat liep Ilion knudde vanmorgen: zo stijf als n plank en hij had echt last v zijn lijf. Het is echt zo moeilijk dan om door te gaan met rijden maar t moet wel. Na een poos voelde ik wel dat ie losser werd. Heb 40 minuten gereden en uiteindelijk ging t wel, maar t is wel beter geweest. Het was te verwachtte dus ik probeer me er niet te druk om te maken, maar leuk is anders! Later toen ie los was samen met Ilion deden ze wedstrijdje wie t best loopt. Ze liepen alle 2 heel goed eigenlijk dus daar houd ik me dan maar aan vast. En de winter zal altijd n rot tijd zijn voor mens en dier met botproblemen.
Misschien is t ook niet zo goed om 2 dagen alleen te stappen met Ilion, wordt ie daar te stijf van.
Van mij mag die kou/regen per direct weer verdwijnen! En t moet nog winter worden....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 14:05

Ik eet thuis wel even een boterham. Moet namelijk nog gaan stemmen als ik straks uit werk kom en dat zit bij mij in de straat.

Shir, komt dat niet ook omdat je nu 2 dagen alleen maar aan de hand gestapt hebt met Il Verward Daar wordt hij natuurlijk ook stijf van Verward Hij zou eigenlijk iedere dag gelijkmatige beweging moeten hebben denk ik.

Misje liep dus goed? Ja de winter is funest voor botten en gewrichten!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 15:52

Zirano schreef:
Hee die Naadje zo laat nog op of zo vroeg??Nog even komen we elkaar 'smorgens tegen.Er zijn nu genoeg paarden ziek geweest nu maar eens een tijd van opknappen zodat er rust wederkeert..
Hierdan het weer.Het is miezerig snertweer.Dat zegt wel genoeg.
Ik zie die Pieten 'smorgens in een dikke jas en een regenpak nog even die laatste schoenen vullen voordat hun ook n aar binnen kunnen voor die warme chocomel.
De temp zou vandaag gaan oplopen tot 15 graden(ik vragg het me momenteel af).De week gaat hard het is alweer woensdag nog 33 dagen en dan geeft die kerstman de sint een schop onder zijn kont en alweer een week later is het kurken knallen.
Dan hoop ik dan voor een ieder 2007 een goed maar gezond jaar voor mens en dier wordt.
Zo nu genoeg gezeverd.Werk ze en tot later.

uhm zo laat dit keer Haha!

als ik nachtdienst heb dan is de kans dat we elkaar hier tegen komen zeer groot Knipoog

Hoe is het met onze kleine broer?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:21

Gezellig joh kunnen we als eerste 'smorgens beppen.Met zirano gaat het prima.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:36

Dabo schreef:
Hoezo vette omreis, Willemijn? Kun je er niet door via Purmerland...?? Wel toch? Ik ga vanmiddag naar stal, via Landsmeer/den Ilp....

Mogguh trouwens Haha!
Stemmen.... Ik denk dat ik op de partij voor de Dieren ga stemmen! Haha! Haha!
Ze zullen absoluut geen meerderheid vormen, maar met misschien 1 zeteltje hebben ze toch wat inspraak, en kunnen er misschien wat wetten veranderd worden.
Ik heb echt de ballen verstand van politiek, meestal loop ik achter mijn man aan hihi

Ik volg hierin mijn mannetje niet, maar heb hem wel gemachtigd te stemmen. Drie x raden waarop? Op de partij van de dieren natuurlijk! Ze willen ook de huisvesting van paarden gaan vastleggen, zodat die nooit meer in te kleine hokjes kunnen worden gestopt enz. Ben het grotendeels met hun programma eens, alleen wat het asielzoekersbeleid betreft niet. Maar je kunt het natuurlijk ook niet op alle punten met een partij eens zijn. Dat gaat bijna niet.