Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zirano schreef:jaaaaaah wat is ze lenig dan he? hahahaha Kan haast haar hooft op d'r kont leggen hahahahahaEllen had je al een pb gestuurd.Ze was heeeeel lief voor de appel en wortels.
ShirleyA schreef:Ja, waarom nu steeds Missie of steeds Ilion, of steeds Zirano, of steeds Omar of.....
,nou ja ik ga niet altijd vlekkeloos met rijden
sjorsie schreef:@ Liquita: is het zo saai in je eigen huiskamer dat je hier steeds rondhangt![]()
![]()
zeker niet gezellig he mamma bokt
ben nog steeds zwevende.
Nou weet ik het nog niet

Daar wordt hij natuurlijk ook stijf van
Hij zou eigenlijk iedere dag gelijkmatige beweging moeten hebben denk ik.Zirano schreef:Hee die Naadje zo laat nog op of zo vroeg??Nog even komen we elkaar 'smorgens tegen.Er zijn nu genoeg paarden ziek geweest nu maar eens een tijd van opknappen zodat er rust wederkeert..
Hierdan het weer.Het is miezerig snertweer.Dat zegt wel genoeg.
Ik zie die Pieten 'smorgens in een dikke jas en een regenpak nog even die laatste schoenen vullen voordat hun ook n aar binnen kunnen voor die warme chocomel.
De temp zou vandaag gaan oplopen tot 15 graden(ik vragg het me momenteel af).De week gaat hard het is alweer woensdag nog 33 dagen en dan geeft die kerstman de sint een schop onder zijn kont en alweer een week later is het kurken knallen.
Dan hoop ik dan voor een ieder 2007 een goed maar gezond jaar voor mens en dier wordt.
Zo nu genoeg gezeverd.Werk ze en tot later.
Dabo schreef:Hoezo vette omreis, Willemijn? Kun je er niet door via Purmerland...?? Wel toch? Ik ga vanmiddag naar stal, via Landsmeer/den Ilp....
Mogguh trouwens
Stemmen.... Ik denk dat ik op de partij voor de Dieren ga stemmen!![]()
Ze zullen absoluut geen meerderheid vormen, maar met misschien 1 zeteltje hebben ze toch wat inspraak, en kunnen er misschien wat wetten veranderd worden.
Ik heb echt de ballen verstand van politiek, meestal loop ik achter mijn man aan hihi