Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:29

Hey Lin, wanneer zullen we met de paarden naar het bos gaan? Is misschien leuk als fam. de Groot dan ook weer meegaat, was wel gezellig toen:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:31

ikke ook? Schijnheilig Heb alleen geen paard Huilen van het lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:49

Misschien dat Lin nog wat in de aanbieding heeft, gaat Lin op Xsandra hihihi Rock-on, dudes!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:55

Xsandra is al een jaar niet meer gereden..
Als k een paard had kon je mee.. maar heb alleen guessje opt moment... of net zadelmakke siebrand.. die kan ik miss wel mee. ligt eraan hoe braaf die is...
Maar kunnen denk k t beste in augustus gaan.. want ben nu best druk... en dan kan siebrandje ook mee want heeft die ook alweer veel meer geleerd Lachen

Iemand zin om vnaaf terrasje in zwolle te doen?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 18:58

haha was eigenlijk grapje van Xsandra:P
Ben nu bezig om verslag van handvaardigheid (af) te maken, ja en dat op mn vrijdagavond;) Maar kan ik morgen mooi naar Fleur en daarna naar huis van Jarno&Wilbert.

Augustus is wel mooi ja, ben nu zelf ook nog bezig met school en wil dat eerst afhebben voordat ik helemaal losga:P
Kan Lon wel mee met Vroontje en Ros met Laron. En misschien Xsandra voor de wagen? Kon ze toch?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:25

Als er een kar mee gaat ga ik daar wel in Lachen Vind k ook echt leuk hoor Lachen Ik kom 10 augustus terug van vakantie, dus als jullie op mij zouden willen wachten zou t tof zijn Schijnheilig

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:28

Hahaha anders komen we je wel met de kar ophalen hihi...Ze zien ons aankomen, hele stoet met paarden

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:30

Tong uitsteken In de straat hier? Tong uitsteken Wel origineel Tong uitsteken

Straks naar Dennis, ben echt benieuwd wat ie van die kaart vind Bloos! Is gewoon een tekst van een schrijfster, maar het verwoord bijna létterlijk hoe ik me voel, dus MOEST m gewoon hebben Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:40

Wat staat erop dan?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 19:49

Amethyst_ schreef:
Jo; hoe is mijn collage gevallen? Knipoog Ik had er mn best op gedaan hoor Tong uitsteken

Nog even tegen Dymphke; ik vind dat je een beetje overdrijft... Lin en Inge en de rest doen echt wel voorzichtig... T zijn echt geen leken op dat gebied hoor Knipoog En als er een virus is blijft dat echt niet in 1 box Knipoog Maargoed, dat is je al vaker gezegd...

Om op terug te komen, het was gewoon geen leuke examenstunt. Niks persoonlijks verder, maar niemand buiten mij om komt zonder toestemming aan MIJN paard. Heb al genoeg pech gehad met m'n vorige paard, ook vlak voor de examens, en daar zit ik niet nog een keertje op te wachten, ookal was dit een andere situatie. Ik snap wel dat ze "voorzichtig" hebben gedaan, maar hij viel bij mij en vele anderen niet in de smaak. En zeker niet alleen bij de 5.2, ook uit de 4.2 en de 4.4 waren er velen niet over te spreken. Nougoed, einde discussie Tong uitsteken

VAKANTIE!!! Haha!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 23:08

de 4,4 heeft zelf meegeholpen. want t was namelijk vanuit de 4,4 en de 5.3. ma goed nevermind..

Xsandra kan niet voor de kar.. en vroni loopt dan nog met veulen dus dat wordt m niet..
Ros kan wel mee op laron.. en ik kan eventueel wel op siebrand als ie braaf genoeg is.. maarja dat weet k nog niet.zien we tegen die tijd wel Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 23:21

Misschien heb je tegen die tijd wel weer ander paardje er bij? Tong uitsteken Zien wel, ga er niet dood van als k niet mee kan, zou alleen wel jammer zijn Lachen Pony lenen van manege hasselt kan ook niet? Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 11:33

Oh dacht dat Xsandra wel voor de kar kon...anyway, zien we idd wel dan...t is voorlopig nog geen augustus;)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 14:01

Kheb geen nieuw paard in de planning dus wordt m niet. manege hasselt heeft geen pony's meer gloof ik...
Xsandra die heeft nooit wat gedaan voor een kar.. kent verder helemaal niks..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 18:34

kon me idd ook niks herinneren van xsan, alleen dat lin dr es op gezeten had Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:00

Oh dan heb ik zeker weer wat bedacht:P

Gisteren weer heel avontuur beleefd met Fleur. Was aan het buitenrijden samen met ander meisje en haar pony schrok ergens van dus beide beesten aan de haal, waarop dat meisje erafviel op haar linker bovenarm. Dus wij mensen bij Bredewold gebeld om de paarden op te halen zodat ik meekon in de ambulance, bleek ze dr bovenarm te hebben gebroken. Zit je dus een hele middag in het ziekenhuis om daarachter te komen:P
Maar haar andere paard is net terug uit de kliniek, had zijn hele been openliggen dus daar moet ook voor worden gezorgd dus ik kwam daar vandaag even bij helpen. Normaal mag je op zondag niet bij Bredewold komen dus Fleur was al helemaal verrast toen ik aan kwam lopen, en heeft vervolgens de hele tijd staan roepen omdat ik zo ineens met een ander paard bezig ging. Ik heb dr nog nooit zo verbaasd zien kijken hihi:P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:44

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:15

priscilla schreef:
Gefeliciteerd Lin!!

@ Jolien pfff 10 al ingeleverd en je moet er nog 4??? Jee heb je wel vakantie?

@ Lotje beetje veel gekocht he?? Morgen alweer een maand wat gaat dat onwijs snel??? *LOL*)

Stappuh mmm... heerlijk weer even je ei kwijt!! Ga Zaterdag Noëla naar Klein oever brengen gaat met haar stoere Kanjer op Ponykamp... Ben zeer benieuwd hoe dat gaat!! En dan na de vakantie maar eens starten! En desnoods vanaf binnen concoursjes.. Kijk wel eens even want Noëla groeit natuurlijk ook door he HELAAS Boos!

Heeey, op het Klein Oever ga ik aankomend half jaar stage lopen!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:16

Godver, heb net mn paps verteld over Dennis, maar hij reageerde dus precies waar ik al zo bang voor was Boos! Heel negatief Boos! Maargoed heb mn verhaal gedaan en daarna er nog aan toegevoegd dat ik graag wil dat mn vader probéért er positief over te zijn... Snap wel dat hij zn kleine meisje wil beschermen, maar kleine meisje is zo klein niet meer... En dat wil hij nog niet zien volgens mij... *zucht*

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 20:20

Ojeej, nou, gewoon positief blijven! Toen ik mijn ouders vertelde over Cristian waren ze eerst ook stil (ging over de telefoon), maar 5 minuten na het ophangen belden ze razend enthousiast terug en wilde ze alles van hem weten! Komt wel goed Lachen

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:49

Hey iedereen Lachen
Ben hier lang niet geweest ben zaterdag verhuisd naar Hattem heerlijk hier Lachen
Heb heel je verhaal gelezen Annelotte, wat leuk dat je zo verliefd bent Lachen Wat vond hij van de kaart? Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 23:12

Hey Lotje, balen meid, maar goed dat je het positieve ervan blijft inzien. Kennelijk had je het al aan zien komen, maar heb je het hem wel goed kunnen uitleggen.

@ Lin: Had vanavond weer groepsles van Herman en hij wil me een keer in een priveles aanpakken (ohooooh!) en wou Fleurtje wel es zien, zullen we anders een keer weer samen gaan in de zomer als je zin hebt?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 23:25

Lotje, komt goed... ook al be je 40 dan nog ben je papa's kleine meisje... hj moet gwoon ff aan t idee wennen..
Zo is mijn papa ook altijd.. en t is altijd nog goed gekomen..

Jah kunnenw el een keer samen ja.. moeten we ff zien.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 23:30

Afbeelding
Annelotte de lamzak en Linda in Smithy's Haha!

Afbeelding
Annelotte met mensje van Planetzone(die de foto's maakten)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:40

Haha lachen foto's! Dus Lotje was btje lam? hihi
Ziet er gezellig uit:) Als ik klaar ben met schoolwerk wil ik wel weer mee:D