Heb wel precies mijn winstpunt....

Nog twee te gaan dus.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb 215 punten gehaald.

ook 1e keer F5
maar denk dat het wel gaat lukken
Meestal heb ik niet zoveel zenuwen
de dag ervoor vergeet ik vaak zelfs dat ik de volgende dag wedstrijd heb, en eigenlijk krijg ik pas zenuwen als ik klaarsta voor de deur, om naar binnen te gaan
maar als ik dan de bak in ben zijn de zenuwen weer weg en ga ik gewoon rijden alsof het een les is
maarach.... heel veel mensen zullen wel in de war raken, dus dan maakt het niet zo erg uit 
heb dinsdag na een half jaar weer voor 1e keer binnen gereden
dus toen ik in me eentje naar de buitenbak en toen was die ook heel vervelend.. moest ik bij k ofzo van hand veranderen gaat die wijken *gestoord beest* maar normaal is die altijd zo braaf, dus daarom heb ik nu ook slecht gevoel, omdat ik denk dat die morgen ook zo gaat doen! dus ik hoop dat ik me WP haal dan kan ik gewoon f6 starten enzo,, dus ik hoop het

) Ik dacht ook echt, oneej niet vallen, dan ben ik niet wit meer 
.
Ondanks zijn stoutheid, maar dat maakt hem juist leuk 

behalve nu
Had ik echt niet verwacht.

Echt balen, maar volgende keer gaat het vast juist heel erg goed

T paard had er genoeg van (had voor mij al 2 proefjes moeten rijden) en die dacht toen k slangenvolte met 3 bogen moest doen (doorzittend) van , ik ga nu maar even galopperen en mn eigen weg nemen
dus hij ging helemaal slingeren enzo... en bij de voltes ging hij naar buiten uitwijken
maarja.... ik ben dan ook 1 na laatste geworden en enorm lage punten
(203
nog nooit zo slecht gereden
) Zowieso was er vandaag echt slecht gereden joh
of de jury was gewoon heel streng... want t hoogste was 214
en t laagste 202 (waren stuk of 8 die het niet hadden gehaald) maar denk ook dat het komt door de letter omdraaiing, ik maakte ook perongelijk een volte bij A ipv bij C

Nevony schreef:Blijk ik eerste geworden te zijn met 231 punten
ik heb nog nooit ozveel punten gehad en njah, ik had het zo niet verwacht.