doen jullie ook aan f proeven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: doen jullie ook aan f proeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 21:20

Zo, terug van wedstrijd....inrijden ging lekker maar in de proef was ze erg traag...ging ook slordig... Clown
Heb wel precies mijn winstpunt....Lachen
Nog twee te gaan dus.

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 21:24

Gefeliciteerd Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 21:26

Bedankt, het ging voor mijn gevoel echt bagger...Nagelbijten / Gniffelen
Maar het was de eerste keer voor dat paard in een andere binnenbak dan ze gewend was...en ik wil snel te veel dus ik moet gewoon tevreden zijn. Lachen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 13:43

Zo ik heb eindelijk de F3 helemaal gehaald, paard gaf een enorme hinnik, had em niet kunnen invlechten en toch een 7 voor de verzorging gehad Haha! heb 215 punten gehaald.
Wanneer is het nou verplicht om helemaal in wedstrijdkleding te komen met de hele mikmak?

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 14:23

Dat is niet verplicht tenzij de manege dit verplicht stelt. In princiepe hoef je geen wedstrijdtenu aan volgens het regelement. Maar het staat natuurlijk wel netter met wedstrijden.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 15:39

Bij ons moet je een witte of beige rijbroek aan, met laarzen of chaps natuurlijk een cap en als je hadnschoenen aan hebt moeten dat witte zijn. Dan moet je ook een zwarte of donkerblauwe blouse (of vest) aanhebben.

En als je een onderdeel van wedstrijd tenue hebt, bijv. jasje moet je ook een plastron en haarnetje en handschoentjes hebben, dat is het idee.

Morgen is het zover Nagelbijten / Gniffelen

Iemand nog tips en hints voor de F5, ik ben echt vet zenuwachtig

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:25

ik moet morgen ook de F5 doen, hahah Tong uitsteken ook 1e keer F5 Nagelbijten / Gniffelen maar denk dat het wel gaat lukken Haha! Meestal heb ik niet zoveel zenuwen Tong uitsteken de dag ervoor vergeet ik vaak zelfs dat ik de volgende dag wedstrijd heb, en eigenlijk krijg ik pas zenuwen als ik klaarsta voor de deur, om naar binnen te gaan Clown maar als ik dan de bak in ben zijn de zenuwen weer weg en ga ik gewoon rijden alsof het een les is Koe Vork

ik heb het proefje al doorgenomen, en denk dat de enige echte fout zou kunnen zijn dat ik in de war raak door de letteromdraaiing, hahah Tong uitsteken maarach.... heel veel mensen zullen wel in de war raken, dus dan maakt het niet zo erg uit Tong uitsteken
Moet alleen wel weer wennen aan het binnenrijden Bloos! heb dinsdag na een half jaar weer voor 1e keer binnen gereden Tong uitsteken

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:32

ik moet morgen F5, ik heb heel de tijd gehoopt van beter lukt het wel enzo.. maaar nu denk ik nooo het wordt een grote ramp enzo.. komt denk ik ook door vamiddag, want ik zat eerst op een ander paard en die wou niet en we hadden weinig tijd.. dus ik op die waar ik me proefje op moet,, wou die ook niet meer.. dus wij kijken of die binnen t deed nou deed die ook niet... 2x hele hoge bok gegeven,, dus lag bijna 2x in t zand Clown dus toen ik in me eentje naar de buitenbak en toen was die ook heel vervelend.. moest ik bij k ofzo van hand veranderen gaat die wijken *gestoord beest* maar normaal is die altijd zo braaf, dus daarom heb ik nu ook slecht gevoel, omdat ik denk dat die morgen ook zo gaat doen! dus ik hoop dat ik me WP haal dan kan ik gewoon f6 starten enzo,, dus ik hoop het Clown

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 07:39

Tip: gewoon door blijven ademen en lekker genieten van je proefje. Benen en handen stil en kijken waar je heen gaat.

1234 waar moet jij starten dan? Ik zie het al stal wittebrug. Leuk dat valebu er nog steeds staat, die heeft M1 (of iig L2 met veel wp) gelopen in de dresuur met een kennis van me.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 08:46

Bij ons moet je Of een stal van brenk t-shirt of trui aan, of een wedstrijd jasje mag ook. rijbroek maakt niet uit geloof ik.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 13:00

ik ben net terug Haha!

Toen ik de bak in ging zag ik al aan Guls hoofd owwjeej, als hij eenmaal iets in zijn koppie heeft krijg je dat der niet meer uit
dus nja, na hele boksessie voor het kantine raam gehad te hebben (Ja idd, oma had bijna een hartaanval Nagelbijten / Gniffelen ) Ik dacht ook echt, oneej niet vallen, dan ben ik niet wit meer Tong uitsteken

Njah, toen kon ik dus beginnen, maar hij was nog niet helemaal klaar, dus snel nog even van de hoekwegspurten en bokken.
Ik dacht echt neeeee maar ondertussen moest ik eigenlijk heel erg lachen Schijnheilig .

Blijk ik eerste geworden te zijn met 231 punten Bloos!
ik heb nog nooit ozveel punten gehad en njah, ik had het zo niet verwacht.

Nu ben ik heel trots op Gulli Haha! Ondanks zijn stoutheid, maar dat maakt hem juist leuk Ja

Afbeelding
Lachen

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 13:21

Gefeliciteerd!

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 14:42

Mooi puntenaantal ondanks het paard een jolige bui had haha. Gefeliciteerd en leuke foto zeg!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 16:42

Dank jullie wel Haha!
Ik ben er echt heel blij mee Lachen

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:31

vandaag f5a/2 gereden helaas wel 207, maar wel tevreden.. me paard was zo irritant, en ook dat ik voor t eerst met paarden meedeed, dus volgende x op een ander wss een van uhh 175/1.80 ofzo maar dan hoop ik wel op 210

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 18:42

Jammer Laura, ik had vorige keer ook 207, dit keer had ik precies 210. Volgende keer gaat het vast weer beter, dat zei mijn instructrice ook tegen mij. Knipoog

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:11

ja me instructie weet waar ik nu aan moet werken enzo. en wss past dat paard iets meer bij mij, die van mij is normaal altijd braaf enzo Clown behalve nu

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:15

Ik ben vandaag in de F8 2e geworden met 224 punten Haha! Had ik echt niet verwacht.

Nevony gefeliciteerd en jammer Laura, maar ja, het is wel ff wennen zo'n wedstrijd op een paard. Volgende keer gaat het mis wel beter Ja

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 19:29

Dankje wel jij ook gefeliciteerd Suzeltje Haha!

Jammer Laura, volgende keer beter, vriendin van mij had het helaas ook niet gehaald Boos! Echt balen, maar volgende keer gaat het vast juist heel erg goed Ja

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:20

Bij mij ging het dit keer echt mega slecht in de F5(A) Nagelbijten / Gniffelen T paard had er genoeg van (had voor mij al 2 proefjes moeten rijden) en die dacht toen k slangenvolte met 3 bogen moest doen (doorzittend) van , ik ga nu maar even galopperen en mn eigen weg nemen Nagelbijten / Gniffelen dus hij ging helemaal slingeren enzo... en bij de voltes ging hij naar buiten uitwijken Tong uitsteken maarja.... ik ben dan ook 1 na laatste geworden en enorm lage punten Nagelbijten / Gniffelen (203 Bloos! nog nooit zo slecht gereden Tong uitsteken) Zowieso was er vandaag echt slecht gereden joh Bloos! of de jury was gewoon heel streng... want t hoogste was 214 Nagelbijten / Gniffelen en t laagste 202 (waren stuk of 8 die het niet hadden gehaald) maar denk ook dat het komt door de letter omdraaiing, ik maakte ook perongelijk een volte bij A ipv bij C Koe
Maar ik was ook als 1 na laatste van de dag aan de beurt .... dus pas om 5 uur, terwijl k om half 11 al op de manege was... Tong uitsteken
volgende keer beter ! Tong uitsteken

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:46

bij mij ging t ook slecht, vond ik zelf heb nog wel 207 maarja
haha was in de middag stalmeester
en proefjes lezen, bij dat laatste proefje viel k zowat in slaap;h

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 06:49

Nevony schreef:
Blijk ik eerste geworden te zijn met 231 punten Bloos!
ik heb nog nooit ozveel punten gehad en njah, ik had het zo niet verwacht.

Hoi Vera,
Nou jullie reden ook super hoor, Gullit is echt een gaaf. Jullie hebben zowizo supergave paarden op de manege we hebben echt zitten kwijlen in het juryhok (ik was jury en marvantom schrijver). Punten zijn dik verdient hoor. Ik zou zeggen ga zo door en tot de volgende keer maar weer Haha!
Gr de Jury Doei!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 06:53

Heej Lau das jammer, had je ook bij mij moeten starten hahahaa. Heeft je zusje het wel gehaald?

En 1234: zo slecht zijn die punten toch niet? Ze worden pas "slecht" als je rond de 190 zit of lager, boven de 200 zijn nog steeds hele goede punten hoor. Wie was de jury?

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 07:32

@Vippie: Aah wat leuk dat ik je ook op bokt tegen kom Haha!
De paarden lieten zich wel weer even van hun beste kant zien Vork
maar we hebben achteraf heel erg moeten lachen.

@1234: Lijk me idd heel irritant, ben je al jaren aan gewend en dna draaien ze opeens de letters om Nagelbijten / Gniffelen

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 09:57

@1234: Waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen, maar waarom draaien ze de letters in 1 keer om?
203 heb ik ook wel gereden. Je moet het maar zo zien de ene dag zit het mee en de andere zit het tegen. Meer dan je best kun je niet doen toch? Volgende keer beter Knipoog

Groetjes!