Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vakantie
.
maar de les van 11:00 gaan kijken. Daarna al snel tijd om naar NN te gaan om te zorgen dat die ook weer toonbaar de les in kon. We reden ondanks de vakantieperiode nog met 11 omdat ze wat anderen in onze les hadden gegooid. Altijd gezellig natuurlijk, maar een keertje met 5 ofzo zou ook wel eens leuk zijn.
.
. Hij vind basis rondjes lopen allemaal prima, maar zodra het ietsie moeilijker wordt gaat ie weer
. Nou niks van aantrekken en heel droog doorrijden alsof je niet op een headshakende tank zit
. Dat hielp wel en dan deed hij ook braaf wat hem gevraagd werd. Zodra hij dit deed weer terug naar de basishouding/tempo en goed beloond. Maar elke keer dat ik zoiets opnieuw ging doen begon het hele feestje weer opnieuw natuurlijk. Maar de aanhouder wint en op het einde van de les nam hij braaf stelling naar beide kanten aan en bleef hij ontspannen in het terugrijden en het weer vooruitrijden naar het normale tempo
. Zelfs een stuk door kunnen zitten op een ontspannen paard (moeilijk uit te zitten met die grote passen van hem, en dat vond hij eerder dus niet zo leuk).
. 

Ik ben vandaag vroeg want moet zo naar de manege om te werken.Daarna men paardje rijden, Oblix longeren en dan naar Zeeland
merlin en huug is een wereld van verschil maar wel een leuke uitdaging
Teugels een fractie langer, neusje er nog wat meer uit en nog wat beter over de rug en daar liep ze prinsheerlijk te sjouwen. Zo'n heerlijk gevoel. Overgangen waarbij je eerst achter helemaal eronder voelt schuiven en dan met volle kracht vooruit maar niet wegrennen en netjes onder me blijven draven.
Was dus weer helemaal happy.
daar wisten wij niets van af. Dus wilden we op de geschreven lijst gaan kijken of daar meer duidelijk uit werd, maar toen bleek dat de kantine nog op slot zat. Even naar K. gelopen zodat de kantine werd opengemaakt. Kim mocht op die pony van de mensen die eerst Boy hadden. Valentino heet het diertje, echt een super mooie pony.
. Gepoetst gezadeld en naar de bak gelopen. Daar hoorde ik al dat het een heel braaf diertje was, alleen erg scheef. Nou hup opgestegen en dan maar zien waar het schip strand.
. Oké zodra je even je linkerbeen er niet bijhebt gooit ze haar achterhand naar links en zit je in een perfect uitgevoerde travers waar je niet om gevraagd hebt. En haar bouw is al helemaal niet om over naar huis te schrijven. Maar ze is zó lief, heeft een superleuk karakter en super fijne gangen
. Bovendien kun die scheefheid redelijk makkelijk corrigeren (ik vind dat zelf heel moeilijk maar het lukte bij dit diertje in 99% van de tijd erg goed). Heb de hele les met een dikke smile rondgereden
.
. Kijk al weer helemaal uit naar volgende week, hopelijk mag ik dan weer een uurtje op haar rijden
. sjaslique schreef:En hoe is je vakantie geweest J.??
en om 12 uur weggegaan en om 11 uur pas thuis komen)
morgen weer aan t werk, maar ach nog 4 weken en dan weer aan de studie