Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xEsther schreef:jawel, 29 juli t/m 4 augustus ... dus ik ben vandaag weer thuis!
(bah, ging echt veel te snel voorbij)
(dus trainingsweekendje volgen) en als ik 18 ben zou t wel gaaf zijn om dan zelfs leiding te worden! 

dus haar heb ik voor t eerst ontmoet op kamp!
Annika (HET PAARD
) komt daar ook vandaan ja. 

xEsther schreef:haha serieus?
Ken je misschien Linde (leiding van LC)? Zij woont ook in Gouda en kent ook manege WetlandAnnika (HET PAARD
) komt daar ook vandaan ja.
En Manon en sliep onder mij

echt heel toevallig zeg! Lijkt haar zusje veel op haar
? 
xEsther schreef:ja klopt en Sanna zei al dat t helemaal niet erg is dat je dan al 16 bent, omdat ze daar niet zo streng op letten. En omdat je daar dan al wat bekender bent. ik wil ook gewoon als ik 16 ben nog zo vaak als ik mag op kamp en daarna als allrounder gaan werken. ga je trouwens nog een keertje naar LC om daar te werken? (als allrounder/leiding?)
We trokken samen met een groepje van ongeveer 10 mensen op. (meisjes van ongeveer dezelfde leeftijd als ons)En Manon en sliep onder mij
jaaaaa ik werk er whoehoe, de eerste keer dat ik daar kwam dacht wow hier wil ik werken dit is leuk nou zo gedacht zo gedaan 

xEsther schreef:ik heb gehoord dat je op 15 plus kamp niet meer per se de bossen in hoeft als je geen zin hebt en dat je ipv bonte avond een avondje gaat stappen ofzo.
ik zat in haar corvee groep haha! Tijdens de bonte avond gingen we met een grote groep 'extreme make over Les chevaux' doen en toen ging ik Sanna's haar in 2 vreselijke knotten doen. T stond dr nog leuk ook
. 
zal ik nog wel eens opzoeken

doeg doeg!
ook super toffe leiding!