ow?
*denkt*
ach kan best hoor
Heb t alleen niet bewust gehoord geloof ik
Maakt ook verder nie uit nu we geen kaartjes moeten bestellen 
Citaat:
ik ga zo maar eens naar school, maar stiekem ook een beetje van het mooie weer genieten
Uhm Cis, hoe doe je dat? én naar school en van t weer genieten? hihi, al moet ik zeggen dat t me vandaag wel gelukt is: en school en genieten
Had een kwartiertje feedback vragen op een verslag samen met een klasgenootje. Eigenlijk hadden we afgesproken daarna haar herkansingsAssesment en die van dit kwartaal te oefenen, alleen... Daar is het niet helemaal van gekomen
Na dat kwartier even t sonnetje in gegaan om wat te eten, vervolgens nog eventjes een Diagnostisch gesprekje doorgenomen in de zon en toen waren we t zat
Dus zijn we (met gevaar voor eigen leven) te voet naar Centraal gelopen (onderweg nog ff een McFlurry gehaald, tja tis zomer hè
) en toen waren we precies op tijd voor de trein 
Citaat:
En over die hengel: laten we het er maar op houden dat ik nog net niet iemand raakte, haha!
*proest*
hihi, ja is goed, hou t daar maar bij 
Ow en samen met een groepje ergens op stemmen is altijd leuk
En dan daarna heerlijk een half uurtje, uurtje discussieren zeker? Zo wil t bij ons nog wel eens gaan nl... Ik zie ook egt al uit naar morgen: we gaan de stage plekken verdelen. Schijnt dat we nu met de klas (20 personen) *sommigen beweren zelfs alle 2e jaars Ergo's tegelijk* moeten gaan uit "vechten" wie welke stage krijgt
En eigenlijk wil niemand in een verpleeghuis, en t merendeel is verpleeghuis... Zie t al weer helemaal gebeuren: hoop gedoe, geruzie en gezeur
(was al iemand die tegen mij zei: "ja maar jij bent het gewend die 2 uur reizen, dus jij kan best naar een ver weg plek."
Ow?!
Maargoed, ik wacht t af