manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 17:28

ow yes EHBO Clown
al ken ik tog ook wel verhalen dat jullie t best naar jullie zin hadden op EHBO (niet mét EHBO, maargoed waarom zou dat moeten Vork )
Nous teleurgesteld? Ze kan gwoon mee en dat doet ze tegen de kou haar super mooiste deken maar aan (even wassen van te voren misschien Nagelbijten / Gniffelen) Geeft zelfs nog een leuk effect als ze een tof type spot
*Gooit de deken van zich af, tovert de verleidelijke Nous blik tevoorschijn: "Hooooi"

Clown
Juist, conclusie: zo'n dagje school na een weekendje klok verzetten is niet goed voor je Vork
máár tis wel heerlijk weer Haha!

Leuk hoor vissen (nouja, t vissen lijkt mij niets aan, maar wel leuk om daar bij te zitten aan t water en van t zonnetje te genieten) en gelukkig dat ze niets gevangen hebben *ziet t al voor zich: thirz die de vis van t haakje mag plukken Vork *
enne hengel uitgooien niet voor je weggelegd? wat gebeurde der? Clown

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:46

Barbie1986 schreef:
Op woensdag heb ik priveles van Jessica Nijpjes.

owja zij rijd toch cramprie? of is dat de zus?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:48

hej bar ken je die haflinger cindy heb vandaag heerlijk gereden we gingen een sprongetje maken en was echt heel leuk kim kan wel goed les geven hoor. moest je nou ook reseveren voor in de bak te staan vrijdga?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 08:16

zo, mijn skipak met ingebouwde billenwarmer ligt al klaar! Tong uitsteken
Nee hoor, het is niet heel erg dat we geen verwarming hebben, daar worden we hard van toch? Haha!
Op dit moment B.O.M. ik 2x in de week. Een soort aerobics/bootcamp achtig iets. Wel heel leuk, maar erg zwaar dus goed voor mn conditie. En iedere dag 15 min. fietsen naar school, dus ik kom wel aardig aan mijn beweging.
Dat meisje heeft een aantal jonge hengsten op stal staan geloof ik, ik dacht KWPN maar dat weet ik niet zeker. Haar nickname hier op bokt is Pletje123...Nou ik ga zo maar eens naar school, maar stiekem ook een beetje van het mooie weer genieten Haha!
Toedels!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 08:33

Jessica rijdt Gran Prix ja, Chantal nog niet.
Ja Cindy ken ik wel, vind t wel een leuk beestje, wel wat dunnetjes...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 14:03

Heej Cis, zullen we onze elektrische deken meenemen? Haha!
En over die hengel: laten we het er maar op houden dat ik nog net niet iemand raakte, haha!

Nou, EHBO was ook weer een belevenis. Er kwam een hele rel omdat we op iets gingen stemmen en een paar waren het er niet mee eens. Bianz en ik hadden de grootste lol Clown En verder gingen we even op onze strepen staan, want we hadden per ongeluk een les gemist en dus hadden we niet al onze punten. Maar dat hebben we mooi ff gefixed Schijnheilig

Nel: komt het goed uit als we zaterdag met een aantal (Marieke, ik, Anne, Cis? ...?) langskomen om Daniel te meeten? Als t niet uitkomt zoeken we een andere dag hoor!

Ga nu maar eens aan t werk, doei Doei!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:06

Hey Anne, had zaterdag toch al gezegd dat ik mee ging naar de show?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 18:43

ow? Verward *denkt*
ach kan best hoor Clown Heb t alleen niet bewust gehoord geloof ik Vork Maakt ook verder nie uit nu we geen kaartjes moeten bestellen Tong uitsteken
Citaat:
ik ga zo maar eens naar school, maar stiekem ook een beetje van het mooie weer genieten

Uhm Cis, hoe doe je dat? én naar school en van t weer genieten? hihi, al moet ik zeggen dat t me vandaag wel gelukt is: en school en genieten Clown Had een kwartiertje feedback vragen op een verslag samen met een klasgenootje. Eigenlijk hadden we afgesproken daarna haar herkansingsAssesment en die van dit kwartaal te oefenen, alleen... Daar is het niet helemaal van gekomen Schijnheilig Na dat kwartier even t sonnetje in gegaan om wat te eten, vervolgens nog eventjes een Diagnostisch gesprekje doorgenomen in de zon en toen waren we t zat Vork Dus zijn we (met gevaar voor eigen leven) te voet naar Centraal gelopen (onderweg nog ff een McFlurry gehaald, tja tis zomer hè Clown) en toen waren we precies op tijd voor de trein Haha!
Citaat:
En over die hengel: laten we het er maar op houden dat ik nog net niet iemand raakte, haha!

*proest*
hihi, ja is goed, hou t daar maar bij Tong uitsteken
Ow en samen met een groepje ergens op stemmen is altijd leuk *LOL* En dan daarna heerlijk een half uurtje, uurtje discussieren zeker? Zo wil t bij ons nog wel eens gaan nl... Ik zie ook egt al uit naar morgen: we gaan de stage plekken verdelen. Schijnt dat we nu met de klas (20 personen) *sommigen beweren zelfs alle 2e jaars Ergo's tegelijk* moeten gaan uit "vechten" wie welke stage krijgt Scheve mond En eigenlijk wil niemand in een verpleeghuis, en t merendeel is verpleeghuis... Zie t al weer helemaal gebeuren: hoop gedoe, geruzie en gezeur
(was al iemand die tegen mij zei: "ja maar jij bent het gewend die 2 uur reizen, dus jij kan best naar een ver weg plek." Nors opkijken Ow?!
Maargoed, ik wacht t af Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:36

@ Anne: je moet nog steeds kaartjes bestellen hoor; anders moet je staan!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 20:26

ow egt Clown
juist Vork goed dat je t even zegt!
*denkt*
Bianz, Cis, Thirz, Mariekje, ikke... das 5!
Kims? weet jij t al?
*gaat dan nu nog maar eens kijken of ik t linkje/email kan vinden waar ik ze moet bestellen hoor Nagelbijten / Gniffelen ook altijd handig

[edit]
zeg bar, volgens mij kijk ik er egt al die tijd al overheen... Waar staat dat dan precies?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:11

eejjj bar je hoeft toch neit bestellen als je gwn gaat staan?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:56

hannes schreef:
eejjj bar je hoeft toch neit bestellen als je gwn gaat staan?

Nee, als je gaat staan hoef je niet te bestellen!

Ik heb al gezegt Anne dat ze die link weg hebben gehaald! Maar je kunt proberen om ze nog een mailtje te sturen met de vraag of ze nog kaartjes hebben!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 09:56

Barbie1986 schreef:
Was ook eerst een linkje, maar volgens mij zijn de kaartjes voor de verwarmde tribune (C kant) ondertussen op. Ik heb ook kaartjes voor de andere tribune (lange zijde). Maar volgens mij is de verwarmde tribune ook niet echt nodig aangezien het heel de week super weer wordt!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:11

Thirz schreef:
Nel: komt het goed uit als we zaterdag met een aantal (Marieke, ik, Anne, Cis? ...?) langskomen om Daniel te meeten? Als t niet uitkomt zoeken we een andere dag hoor!

Ga nu maar eens aan t werk, doei Doei!

Het ligt er aan wanneer jullie komen, want a.s zaterdag zijn wij overdag weg, dus we zijn alleen savonds thuis.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 15:31

En zaterdag avond is t toch housewarming party bij bianz?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 15:45

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 21:27

Barbie1986 schreef:
En zaterdag avond is t toch housewarming party bij bianz?

Ach voorlopig is Daniël nog even klein, dus kijk maar wanneer jullie willen komen!
Bianz en Judith zijn net gezellig geweest, was erg leuk!
En Bianz zei al zoiets dat jullie waarschijnlijk zaterdag avond naar haar toe gaan, dus dan spreken we gewoon een andere dag af hé! Pling

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:27

Haai! Was zeker leuk Nel, wat hebben jullie een prachtige zoon! En zo ontzettend rustig: we hebben hem bijna niet gehoord! Zaterdagavond is het idd HWP bij mij; rond 20:30 uur zijn jullie welkom hoor! Nel komt dan gewoon een andere keer kijken, als ze op visite kan komen met Daniël!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 14:12

Jammer Nel dat het niet kan. Moeten we snel maar kijken wanneer we wel kunnen. Soms heel lastig als iedereen andere werk/school-schema's heeft Knipoog Maar komt goed, want we willen m erg graag zien!

Brr, vond het vandaag weer gewoon koud! Ik wil weer zon!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 20:29

jups, maar we vinden een dag hoor Nel Knipoog Hoe dan ook!

ja, vond het ook maar koud (dacht dat t alleen in Rotterdam was Clown maar dat viel dus mee) Ach, zo zonder zon doe ik wel een stuk meer in mn tussenuren op school *LOL* klein voordeeltje!

*heeft nu net een mailtje gestuurd naar Prooyen. Gister met mn warrige hoofd tog nog vergeten Thirz Scheve mond en vandaag dus de hele dag druk op school... We wachten t nu maar af

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 22:13

Ohoh Anne! Ik vrees ervoor dat er geen kaartjes meer zullen zijn!
Wij moeten om kwart voor 8 rijden met de haflinger caroussel Haha!!
Nemen jullie fototoestel mee? Zou nl wel leuk zijn!
Hebben vanavond generale repetitie gehad, ging best goed, helaas heb je altijd van die mensen die slordig rijden Boos!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 15:46

Ja dat heb je idd wel vaker met shows Clown en ook mensen die ineens verkeerd rijden ofzo Schijnheilig
enne hoe deden we t nou vanaaf? Thirz jij had t over 7 uur 7.15 op Prooyen tog? Verward (nog geen reactie van Prooyen trouwens, dus we moeten staan denk ik zo maar)
*doet nu de batterij in de oplader. Als ik er aan denk zal k mn camera meenemen hoor Bar Lachen

En Kim was je nog op tijd vanmorgen?
Hihi, zelfs ik was net wat te laat, omdat de metro's vertraging hadden Vork Eerst de trein met maar 1 moter en dan de metro's die lopen mutsen Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:40

@ Anne: ik was nog op tijd! Had zelfs nog wel een uurtje later kunnen komen Clown Nouja, ik heb weer eens gezellig met mijn klasgenoten kunnen babbelen.
@ Bianz: ik heb het nummer van elly, de eigenaresse van Janis Joplin. Zie je PB'tje Knipoog Afgelopen week is er niemand bij m geweest en heeft dus al die tijd geen eten gehad.... Ze heeft echt een verzorgster nodig en ik denk dat t niet nodig is om er voor te betalen hoor!

Ik hoop dat ik er vanavond kan zijn. Ik heb vanmiddag over moeten geven, ik geloof dat mijn maag en darmpjes van slag zijn... Ik kijk het nog een uurtje aan, als ik me nog misselijk voel dan ga ik niet! (hihi, en dan hoef ik ook niet te werken vanaaf Vork ) Buikgriep schijnt te heersen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:48

Ownee, mijn buikgriep begon ook met overgeven...daarna kwam er nog een hoop ellende. Hoop dat t jou bespaard blijft! En voor mezelf hoop ik er weer voor jaren af te zijn, ik ben echt nooit ziek en haat t ook echt! Beterschapjes nog maar!

Jahoor, dat vind ik echt zielig voor Janis! Is er dan niemand die dat ff doet? Snel bellen dus Bianz, ze kan je hulp niet weigeren Knipoog En wat ook zo leuk is: Bianz heeft een kitten!! En nu ben ik namen aan t verzinnen! Wanneer ga je er heen? Jammer dat je nog een aantal weken moet wachten tot ie dan echt komt...ik wil m knuffelen!! Kunnen we bij Bianz ook op kraamvisite Clown

Zo, ga nu ff een pizza eten en dan op pad!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 18:01

heeft bianz een kitten van stal??