Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij reed op zijn sokken Kowloon schreef:Oja, mensen....John vergeet een belangrijk detail...
![]()
![]()
Hij reed op zijn sokken
johnvt schreef:En nee, Ko ga ik niet inruilen hoor, ga binnenkort met hem starten (????)
. Twinklebel schreef:johnvt schreef:En nee, Ko ga ik niet inruilen hoor, ga binnenkort met hem starten (????)
Wat leuk John, wacht nog een paar maanden, kunnen we samen op wedstrijd.
Twinklebel schreef:Ja, leuk, in witte rijbroek en jasje, laarsjes aan, capje op, ik zie het al helemaal voor me.
Serada schreef:Doe je brommerhelm maar op John, zal vast heel mooi staan bij je verder out-fit
Kowloon schreef:He Anous kent Ans van de Groene Meer toch ook? Ik lees net dat Purple Rain dood is....
Via haar zijn we aan Ko gekomen. Purple rain was volgens mij nog vrij jong, toch? Ik weet niet of Ans dit leest maar ik wil haar veel sterkte wensen de komende tijd. Ik ga haar ff een pb sturen....
Kowloon schreef:Maar zo'n joggingbroek kan volgens mij echt niet lekker zitten.....
Oja, volgende keer wel capje op, das veiliger......
Ze vond Kola een heel leuk paardje en er is nog wel wat verbetering in de gangen mogelijk.. niet te veel aangezien ze natuurlijk wel al 16 is,... maar ze kan in ieder geval nog leren om takt zuiver te gaan lopen en dat is voor mij prima!!! Een goed teken dus!!
Alleen moet ik bij de basis beginnen met Kola omdat ze niet gewend is om op met de zit gereden te worden, dit moet ze op gaan pakken en zo kan ik haar dan dalijk ook in de gangen houden en terugrijden enz.