ik ken julie
whaha.... en heb je al iets gehoort van Mir mag ze mee...
wel beters dat ze nu mee gaat.... waarom gaat ze nu eigenlijk wel mee....?week 6 word tha bom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik ken julie
whaha.... en heb je al iets gehoort van Mir mag ze mee...
wel beters dat ze nu mee gaat.... waarom gaat ze nu eigenlijk wel mee....?

(oftewel, eind volgende week weet ze het.
) 

maar ik dacht dat jij toen oppasde uit vriendschappelijk
je had nooit gezegt dat ik het je terug moest betalen
whahha zo naar school 2 uurtjes les en daarna ga ik van school naar huis skelleren zoon 11 a 12 kilometer is het 
het is er nog prachtig weer voor en Callisto begint weer lekker in z'n vel te zitten. Dinsdag had ik nog een meningsverschil. Hij vond dat hij best heel hard en lang mocht galloperen en ik vond dat teveel van het goede voor de ouwe heer. Dan lijkt hij meer 5 ipv 23
ikkemartina schreef:dan moet ze idd snel gaan bellen..... maar ja hoor is goed dan wil ik wel oppassen hoor op Inge ik geef der gewoon een pakkie sigarette zet haar buiten neer en ze is wel zoetmaar ik dacht dat jij toen oppasde uit vriendschappelijk
je had nooit gezegt dat ik het je terug moest betalen
whahha zo naar school 2 uurtjes les en daarna ga ik van school naar huis skelleren zoon 11 a 12 kilometer is het

Evelijn schreef:@Mariiska , ja ik ga in week 3 als leiding
en oke 2 pakkies dan
dan ben je ook wel zoet
ik does altijd zo vaak als ik wil... vorig jaar idd kwamen we als 1 en al modder terug dus dan ff hup onder de does....

Pff alleen wel leren.. Komende week veel toetsen en die week daarop toetsweek..
Morgen lekker paardendag 
142 Dageee
whaha... ne vader was toen net koffie aan het drinken...