haha ja dat kan Marijt, daar stond ie meteen op toen ik ze kreeg ze wisten niet wat ik wilde dus ze gaven maar vissen
redbutton
Geplaatst: 14-05-12 19:28
suikermeisje schreef:
mijne ook, behalve 1 maar dat was niet echt vriendje
nouja oke, mijn scharrel van zaterdag was dus 17..(hij was echt leuk) maar verder niets, ik ben toch stukje volwassener (ik woon natuurlijk ook al op mezelf )
Leuk Ruth! Mijn opa en oma wonen in een appartement in zwolle (bij het station daar) en hebben een huisje in Heino
Ik vind de 80 altijd erg laag lijken met lopen en 90 vond ik ook nog laag lijken.. dus ik weet het niet haha. Spring in de les wel vaker hogere parcourtjes, met Lesley spring ik in de les 90cm/100m en Iwan heb ik geen idee maar volgens mij 1m/1.10 en sommige sprongen op 1.20.
Haha iedereen is helemaal fan van die bolle ogen, behalve m'n ouders ze stonden in de keuken, en mijn moeder: ik wordt helemaal gek, die ene blijft je maar aanstaren! dus nu staan ze boven op mn kamer haha.
ja we denken stteds hij is dood, maar dan tik je tegen de kom en zwemt hij weer verder..
xSannee
Geplaatst: 14-05-12 19:50
Ja ik zat daar, en ik kreeg alleen maar banketstaaf cadeautjes allemaal stomme grapjes, en dingen die met blonde acties van mij temaken hebben zegmaar en Joris had gezegd; je krijgt een hond! dus ik dacht; omg alsjeblieft... ik zie Joris en Michiel er nog wel voor aan om met een échte hond aan te komen, maar ik ben allergisch voor dieren maar toen waren het vissen, en voor in de kom hadden ze een hondje maar die dreef
Weet nog niet waar we precies heen gaan Marijt. Ga met mijn vriendje, maar we blijven wel lekker in Nederland, gezellig kamperen. Beetje burgerlijk op de hei, maar wel heel leuk met z'n tweetjes. Hoop ik.
Nou, kan best hoor Loes.. Proef je toch niks van? Wat is nou een jaartje..
Mijn vriendje is ook ouder, 2 klasjaren, 1 jaar en 9 maanden. Meestal viel ik wel op oudere jongens maar ach, ik val al op hem sinds ik 15/16 ben. Dus dat is ook al een tijdje.
Ieuw vissen Sanne. bah die ene. Moeten ze eigenlijk niet in een grotere kom?
Mijn vriend kreeg een konijn voor z'n verjaardag van een vriend.. Was de dag er na al ontsnapt, maar gelukkig snel in 't schuurtje terug gevonden.. Week later, komt hij terug van z'n kamer uit [woonplaats], was zijn konijn weer ontsnapt.. Zoeken, zoeken, zoeken.. Teruggevonden in de sloot. Verdronken. Werd later ook nog verteld dat het konijntje zwanger was, daarom moesten ze er vanaf.
Qua diervriendelijkheid scoort dit erg laag ja Weet niet wat voor soort dit zijn, maar vissen hebben nog aardige eisen aan leefomstandigheden. (goudvissen groeien van binnen door, maar t lijfje past zich aan aan de kom. Worden ze niet zo oud van. En ze leven t liefst in groepen van 5 dacht ik. En geen ronde kom. En. Hm ik zeur. Heb ooit eens op bokt een heel betoog van vjestagirl gelezen dacht ik in een vissentopic)
Mij moet je behalve een paard ook geen dier meer geven hoor, heb daar toch geen tijd en zin voor en in.
Die eisen over vissen heb ik hier op bokt ook wel eens gelezen, verbaasde mij best wel. Had ik soort niet verwacht.
Ik heb vandaag weer een stukje buiten gereden met m'n pony! Na de les, stukje op het fietspad met 4 anderen. Ze was super braaf, reageerde ook niet op een tractor die langs kwam. Helemaal JT-proof, jammer dat ze niet mee gaat.
suikermeisje
Geplaatst: 14-05-12 22:27
haha wel grappig gedaan Sanne
Sexy visjes hoor
Mijn zus kreeg van een vriendin ook een konijn, maar dat wilde ze ook wel echt zelfde zus kreeg ook dwerghamsters, 1x van mijn broer, die had hij in zijn jaszak meegenomen naar huis andere keer met sinterklaas, maar we zorgden dan wel gewoon goed en serieus voor de beestjes