Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:00

soof je heb geen idee wat je mist aan zo een klein rood poekeltje van mij, hihi ze zijn allemaal super goed gelukt, leif en supertam allemaal.

Alles goed verder, ook met mama Monique

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:42

jaaa ik zie die kleine van Thes ook steeds voorbij komen. Kvind ze echt suuuper leuk!!! Ergens baal ik wel een beetje maar als ik zie hoe gek Jaimy wordt van Lil... 2 katten en een hond is in een flatje wel druk hoor.. :) Dus ik geniet van de fotootjes! :=

Met mijn moeder gaat het goed! Lekker bezig :D

Hoe is het daar ver weg, Aniet?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 07:23

morge, vandaag eerst overleg en dan hele dag cursus zo maar het pad

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 08:32

Goedemorgen

Zit te wachten op de monteurs voor onderhoud van de verwarmingsketel, kunnen tussen 08:00 en 12:30 komen. Zo lekker zo'n lange tijd...............

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 08:47

Ja irritant kaar! Ik heb dan alrijd geluk dat ik denk dat ze laat komen en dan acht uur voor de deur staan, maar heb ook weleens gehad dat ze een uur later kwamen dan afgrsproken. Zit je voor de kat zn ... Te wachten :p
Gisteren aan het sint shoppen geweest, eindelijk eens wat leuks voor mn lief gevonden :)
Alles gezellig in papier gepakt en vroeg.naar bed gegaan. Nouja in slaap gevallen met het kleine aapje op mn borst hihi

Succes met je cursus aman!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:30

guten morgen
4 graden en half bewolkt, half zon

Doe je mams maar de groetjes hoor Soof en ja jij heb wel diertjes genoeg, maar niet omdat ze van mij zijn, maar die rooie poekeltjes zijn echt zo leuk.
Als ik mijn kater Horatio niet had gehouden dan had ik zeker Redje van Thessa gehouden, dat is ook zo een knuffelbeertje.
Die 2 van mij is tuig, die zitten elkaar op te stoken met stoute dingen.
Hebben stukje behang kapot gemaakt en kabeltje van de telefoon-oplader doormidden gebeten Ettertjes.De kater is echte schootkat en het meisje is de aansteker van alle ontdeugende dingen hihi.

Gezellie hoor om zo met Fleurtje in slaap te vallen.

Kaar wacht ze

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:19

:= Lilly is vorige week 2 geworden en heb me die dag zitten verbazen dat daar gewoon niks stouts in zit! Ze heeft in die 2 jaar denk ik in totaal 3 x geblazen. En dan zelf verbaasd kijken wat dat is. Maar ze eet ook geen andere dingen dan haar brokjes (je kan alles op tafel laten staan) en als ze op der flikker krijgt blijft ze gewoon zitten omdat ze niet weet dat ze op der flikker krijgt hahaha

Ik vind die rooie sowieso errug leuk!! Als ik Jaimpie niet had gehad had ik ook zeker een rooie erbij gehad <3 Gelukkig is jaimy ook erg lief hihi

Ik doe mijn moeder de groetjes! :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 15:03

Lieve poekels! Die bij mijn collegaatje is gaan wonen is ook zo'n knuffel. Ligt gewoon de hele tijd op schoot, en maar genieten! Haar andere kat vindt dat hij verwaarloosd wordt!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 16:23

Jetta schreef:
Lieve poekels! Die bij mijn collegaatje is gaan wonen is ook zo'n knuffel. Ligt gewoon de hele tijd op schoot, en maar genieten! Haar andere kat vindt dat hij verwaarloosd wordt!

wordt hij waarschijnlijk ook haha

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:04

Zo lekkr drukke dag gehad kwam half 7 thuis en ar had heerlijk peentjes en een visje en aardappelpuree klaargemaakt net eff was klaargezet en gestreken, nu eff film kijken en dan tukken doen ben een bertje gaar,

Kaar waren ze nog optijd?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:24

Heerlijk in stilte met Storm gewerkt. Aan de longeerlijn, gewoon aan het halster. Hij liep super en was er ook moe van. Overgangen, volte verkleinen en vergroten, lekker die spieren sterk maken. Hij heeft zijn peentjes weer verdiend.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:36

Nou ik werd vanmorgen om 09:00 uur gebeld door de verwarmingsplanster van de verwarming dat de monteur ziek naar huis is gegaan of de afspraak verplaatst kon worden. Had er zo de pest in dat ik maar verder niet veel heb gezegd.

Wel nog op een draak van een paard gereden die echt overal maar dan ook overal spoken zag, niet bokken ofzo maar hard naar de andere kant van de bak galopperen en ik maar zeggen dat hij eigenlijk altijd braaf is. Denk dat Blando een andere definitie van braaf zijn heeft dan ik. Heb het wel goed afgesloten en hij heeft uiteindelijk wel gedaan wat ik vroeg.............

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 23:43

en Kaar, ik heb gisteren de peentjes in je ton laten zakken! Kan je je aap weer verwennen!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 08:51

Goedemorgen allemaal

Ja Jet, ik heb ze gevonden

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:14

morge,
stoute blando zeg wel vervellend van die kachelman.
Nou ga maar gauw verder met werken want dan heb ik vanmiddag vrij om een lekker ritje met de pownie te maken :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 09:32

guten morgen
7 graden en bewolkt.

Straks ff wat boodschappies doen en de visboer is met zijn kraam in stadje verderop, dus ook vis eten vanavond.

Jaja Kaar, denk dat Blan nu aan puberen gaat hihi

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 10:23

je mot Blannie van tevoren strenk toespreken! Deed Zaar ook en hij liep als een lammetje mee, wel fris, maar geen praatjes! Heeft ze van d'r moeder! ;)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:52

Nou dacht ze allebei even te laten spelen in de longeer en Blando ging het land weer in en dit keer met hengstenketting, de boef!!!!! Blando na het spelen nog gelongeerd en daarna beide boeven in de paddock gezet alwaar ze dus alle twee hun tanden weer hebben geflost.

Denk dat Blando nu idd in zijn pubertijd is gekomen maar hij beweegt dan ook veel meer en wordt sterker. Leuk en goed voor hem maar voor mij iets minder hahaha

Zo naar mijn werk, uitrusten!!!!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:25

ben je al uitgerust Kaar? hihi
Boodschappies gedaan, klusjes in de tuin, peerden uitgemest en in de bak los gelongeerd, in huis klusjes, nu denk nog ff cake bakken.
Ruubje is noodafzetting voor de honden in de tuin aan het maken.Sinds we met weitje bezig zijn kunnen ze het erf af.
Zitten nu dus al een week binnen te vervelen en te zeuren dat ze naar buiten willen.haha ze moeten nog ff geduld hebben.

Nog wel mistig, maar niet meer zo koud.
Dit weekeind starten allerlei kerstmarktjes weer, leuk.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:49

Nou Anita, ben nog bezig met uitrusten...............

Kerstmarktjes zijn idd altijd leuk en gezellig maar eerst even de Sint.

Morgen laatste avondje en dan is het weer weekend.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:49

haha vergeet die goeie heiligman helemaal, komt dat ze daar hier niet veel aan doen en natuurlijk geen kleine kids meer heb.
Alles is hier nou eenmaal anders dan in Nederland.

cake staat in de oven, boven nog ff schoongemaakt en zo dan lekker tv. kijken

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:57

lekkr mam nou heerlyk met tank buitengereden waren overal zwanen aan het opsteigen en dat was eng haha maar verder liep hy super, daarna alle boodschappies gedaan en chinees en sushi gehaald nu nog ef opruimen en wat werk afmaken en slapen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:48

Was vanavond laat thuis, maar snel een ei gebakken en opgegeten en naar Stormie! En nu: effe een wijntje en dan pitten. Moet morgen een paar uurtje muziek maken voor de kinders.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:33

guten morgen.5 graden, bewolkt en voelt door de wind fris aan.

Zo weer uitgebreid met de honden lopen, omdat ze de tuin nog niet inkunnen en dan in iedergeval met jOEPI NAAR BUITEN EN FF KIJKEN WAT IK MET aIKO GA DOEN, STALLEN UITMESTEN EN ETEN MAKEN.
hEERLIJK DAGJE PAARD VAN MAKEN, DAARINTEGEN BEN IK GISTEREN tot half 9 's avonds aan de schoonmaak geweest.
ook fijn dat ik dat zelf kan plannen.

Ook lange dag gehad gisteren Jetje?

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 17:52

Vandaag heb ik afscheid moeten nemen van mijn Lieve Minoes, 15 jaar mocht zij worden.....