Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elise95 schreef:DewiRox schreef:Ik las even je topic Elise, van die boeken die je verkoopt. Maar ik heb wel dat boek door de ogen van de jury voor je. Kan hem wel meenemen naar Ermelo, kan je hem lezen en zie ik hem wel weer terug.
Goed idee. Als ik hem tegen die tijd nog niet heb. Is het een leuk boek?
DewiRox schreef:Omdat 30 uur net te weinig is om de stage goed te kunnen volgen zeg maar, als je langer stage loopt, maak je ook meer mee op je stageplek bij 70 uur en krijg je een beter beeld van die stage/beroep?
Zoiets misschien?
Elise95 schreef:DewiRox schreef:Omdat 30 uur net te weinig is om de stage goed te kunnen volgen zeg maar, als je langer stage loopt, maak je ook meer mee op je stageplek bij 70 uur en krijg je een beter beeld van die stage/beroep?
Zoiets misschien?
Die heb ik al. Die is idd heel goed.
Ben nu bezig met een ontkrachting te verzinnen op dat je meer tijd hebt. Ik wil er iets van maken dat mensen altijd tijd te kort hebben. Met een wetenschappelijke verklaring of zo iets
DewiRox schreef:Ik heb morgen trouwens een repetitie engels, en de dingen die je moet leren staan in een soort van werkschrift, daar wisselen de opdrachten en de informatie en woorden bij dat deel zich af. Wil ik net beginnen met leren, kom ik erachter dat ik dat hele schrift helemaal niet thuis is! Dus toen ben ik snel naar school gereden met mijn moeder, en gelukkig waren de schoonmaakturken nog bezig, dus kon ik nog naar binnen en mijn schrift uit mijn kluis pakken. Anders was ik echt de sjaak..