Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meelen schreef:winnitou schreef:Waarom doe je de oude weg (die vind ik juist zo mooi).. wat voor een ga je bekijken
Hij is ook mooi, maar ook errug GROOT.
Bovenkarspel was niks, erg beschadigd.
Waarom zetten de mensen dat er niet bij in de advertentie![]()
Op de foto zag hij er goed uit.
Ik wil een kleinere koloniale tafel.
xan schreef:Duimen jullie voor mij as vrijdagmiddag om 14.00 uur.
Dan heb ik een gesprek voor een eventuele nwe opdracht !!!!![]()
In Amsterdam bij een aannemer die een gedeelte van de Noord/Zuid lijn aanlegt.
Ik vind het helemaal geweldig (nu maar hopen dat ik nog wel wat vakantie kan houden,
als het wat wordt natuurlijk)

winnitou schreef:meelen schreef:
Hij is ook mooi, maar ook errug GROOT.
Bovenkarspel was niks, erg beschadigd.
Waarom zetten de mensen dat er niet bij in de advertentie![]()
Op de foto zag hij er goed uit.
Ik wil een kleinere koloniale tafel.
en ik wil een grotere woonkamer met een bijpassende salontafel.
Jammer voor je rit. Wordt weer verder zoeken, zit je vanaf morgen zonder salontafel
Ik heb net via MP Nordic Walking poles gekocht. in Apeldoorn, laat ze opsturen want voor dat geld kan ik niet heen en weer rijden en ik wil ze op kort termijn hebben. Anders had ik de rit wel kunnen combineren niet de komende week

winnitou schreef:heb vanmiddag weer een uur gelopen met de stokken, een uur vliegt voor bij. Ik vind het heerlijk om te doen, heb met lopen minder last van mijn heup en rug.
Ga proberen dit even vol te houden, iedere dag een stuk met de stokken lopen
xan schreef:winnitou schreef:heb vanmiddag weer een uur gelopen met de stokken, een uur vliegt voor bij. Ik vind het heerlijk om te doen, heb met lopen minder last van mijn heup en rug.
Ga proberen dit even vol te houden, iedere dag een stuk met de stokken lopen
Wat leuk dat je dit doet.
Hoe ben je hier zo op gekomen ???

winnitou schreef:meelen schreef:Zo, kan ik nu eindelijk onder de douche.
Heb vandaag behang van Sanne's (oude) slaapkamer gehaald.
Nog 1 muur, maar het werd te donker.
Wat een tijd gaat daar in zitten zeg, en die tijd vliegt ook om hahaha.
tut had het gezegd had ik je geholpen?

_sandra schreef:hallo allemaal, zal ff mijn verhaal vertellen. op de fotos was eigenlijk niet veel verandert. scheur zit nog in knieband, en op zijn andere knieband was ook nog oneffenheid te zien. wel is het zo dat alles daarom heen er goed en sterk uitziet. nu is het zo dat zijn kniebanden waarschijnlijk niet nog meer herstellen, maar het is ook niet uitgesloten dat hij op deze manier niet verder kan. het is afwachten of mav bij arbeid goed kan lopen op dit been. stilstaan is zowiezo niet goed voor hem. dus ga ik volgens dokters advies weer met hem aan de gang. stapmolen is toegestaan, dagelijks twintig minuten longeren. en daarna onder het zadel twintig minuten uitstappen. galopperen is nog uit den boze, en draven op korte bochten ook absoluut niet. mav zijn spieren zijn ondertussen heel slap geworden en het is nu zaak dat die weer sterker gaan worden. ik ga drie maanden met hem aan de bak, en dan ga ik weer naar kliniek. het kan dus zijn dat hij slecht reageert op al deze arbeid, en als dat zo is, tja dan kunnen we niet veel meer voor mavje doen. maar er is ook een kans dat zijn been verder sterk genoeg is, en dan kan ik recreatief met hem verder. allemaal dus nog steeds heeeeel spannend. maar zeker de moeite waard om hem deze kans nog te geven!!!!!!
xan schreef:Duimen jullie voor mij as vrijdagmiddag om 14.00 uur.
Dan heb ik een gesprek voor een eventuele nwe opdracht !!!!![]()
In Amsterdam bij een aannemer die een gedeelte van de Noord/Zuid lijn aanlegt.
Ik vind het helemaal geweldig (nu maar hopen dat ik nog wel wat vakantie kan houden,
als het wat wordt natuurlijk)

Shenavallie schreef:Gisteren was ik pas na tienen thuis, dus ik had geen fut meer om op Bokt te kijken, ha ha! Oege en ik reden gisteren met z'n tweetjes maar we hebben het echt super goed gedaan!!!! We zijn helemaal trots!!!! Eigenlijk moet ik zeggen dat de paarden het super goed hebben gedaan, maar je begrijpt wat ik bedoel!![]()
Het was een lange dag: om 9 uur naar het werk en 's avonds dus zo laat weer thuis (vergadering), maar we hebben ons zelf lekker verwend door bij het plaatselijke eetcafé tussendoor wat te eten. En dat was lekker!!!! M'n eetlust begint - eindelijk - weer terug te komen, dus ik heb er volop van genoten!
ATE schreef:moet vanmiddag met me moeder naar de woning bouw
me moeder moet ff papieren laten nakijken ivm een woning hier op het kalf
nou daar kunnen we ons hard dan ook ophalen alle lijdingen en plinten zijn lichtblauw dus alles moet in de verf
ATE schreef:moet vanmiddag met me moeder naar de woning bouw
me moeder moet ff papieren laten nakijken ivm een woning hier op het kalf
nou daar kunnen we ons hard dan ook ophalen alle lijdingen en plinten zijn lichtblauw dus alles moet in de verf
winnitou schreef:bbrrrr vond het koud vanmorgen. Moest eerst naar acupunctuur/chiropractor en daarna meteen een stuk gelopen (met de stokken). Moet anders op de loopband 10 minuten lopen maar pak nu 2 dingen in 1. Is wel grappig, heb door woonbuurten gelopen en loop overal rond te kijken, zo zie je nog eens wat....
Daarna nog even snel boodschappen en thuis aan de gang. De ochtend schiet voorbij en moet nog zoveel doen. Heb de donderdag maar ingesteld voor het schrijven van sollicitatiebrieven, heb een paar vacatures gezien, niet echt bijzonder maar ach nood breek wet, en aangezien de sollicitatieplicht ook voor mij geldt moet ik toch aan het aantal brieven gaan komen....
Nog een uurtje en dan komt Rowan al weer uit school, hup hurrie, opschieten...