Oooh wat leuk Joyce een auto, Kaar het hondje ! ( is de hond nou alleen van jou Kaar of ook van Joyce? ) En ik *tromgeroffel* heb een ongelovelijk leuk paardje geprobeert gister, een 6 jarige ruin(schimmel) van chin chin x creool. Echt een heel leuk paardje. Hier lijkt hij nog een beetje bruin, nu is hij helemaal grijs
Hahaha, ja vermogen zat op die foto was hij nog erg groen hoor, nu springt ie heel fijn! Annemiekje ja echt super gaaf, heb 1 filmpje van springen en 1 van drssuur met mij erop, maar die staan op collin ze telefoon dus die moet ze even op de computer zetten En Hij is van chin chin he Miek het allereerste paard wat wij toen op sporthorses zagen ook
uhm, ja loopt heel lekker dressuur, helemaal mijn type, volgens mij is ie wel gestart in het springen weet ik niet zeker, maar hij loopt heerlijk, en is ethousiast op de sprong, hij wil heel graag en daar moet ik nog even aan wennen aangezien ik altijd een paard had dat ik naar de hindernis toe moest meppen.
leuk hoor! en je heb er nu een keer opgezeten! deze had zeker wel de WOW factor he toen je hem zag rijden? tenminste.. op de foto's ben wel benieuwd hoe die er nu uit ziet! want op die foto lijkt hij inderdaad nog best donker!