Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?

en wil overwerke ook.. Dus lange dag gt t worde

Marlis schreef:Ze gaat daar dalijk een paar uurtjes per dag het land op met 6 andere paarden maar weet niet vanaf wanneer dat mag. Even afwachten wanneer ik er weer zie. En het is nu niet anders.
sybje schreef:Mallow schreef:van 24/7 naar een half uurtje op t land???
Is toch niet zo erg? Champ en Chi staan nu ook in de paddock overdag ipv op het land.
pff..
Chess schreef:Hoi,
ik had al een vermoeden dat ambertje het was vanmiddag de floepert.
ik kwam toevallig net aanlopen met mijn hond en zag een haf over het pad heen lopen en dacht nog kan ambertje zijn, maar ik herkende haar niet (heb ik soms toch wel moeite mee) en ze was helemaal ingepakt (stond ze toch nooit?).
Groetjes Reginaamber2202 schreef:het is weer zover
kom net amber ff gedag zeggen (ging nix met m doen) kom aangereden.. Zie ik van ver ver ver al datie een halster om heeft..
Ik in alle staten.. Als de dood dat iemand wat met mn paard heeft gedaan..
Ik gekeken oftie misschien in de sloot had gelegen of dergelijke.. Mr ik dacht.. Alstie wat heb uitgevreten, had ik dat wel gehoord ?
Ik halster af.. Pres gevraagd.. Ik nr stal..
istie vanmiddag achter een meisje met pony aangerend die t land uit ging !!!
dus nu moet hij met halster om blijven staan want hij was niet makkelijk te pakken (rent uiteraard bij je weg als je komt aanlopen)
ik vind dit zoooooooo niet leuk !!
had in t begin ook zn halster omgelaten mr die vond ik toen 2e dag open op de grond van t land.. Dus hoop datie nu dn blijf zitten en ja.. Alstie t blijf doen moetie mr nr binnen snachts en de paddock in
ik smeek vanaf hier... Please amber doe normaal !! Gedraag je !!
hihi
)
) khad eerder gedacht datie door de sloot zou gaan maar dat moet ik afkloppen 
Marjo_Wystan schreef:@ chantal: wat erg joh van Amber! Hoop inderdaad dat hij dat niet vaker doet... zou ik ook behoorlijk mee in mn maag zitten.

haha