Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xchristienx schreef:rustig blijven ooit ben je van die mensen af
al geloof je het niet. dat deed ik ook nooit.
maar nu kan ik langs k*t school rij denk ik altijd.. daar hoef ik lekker nooooooit meer naar binnen

xClairex schreef:Voor Caroline, ze moet d'r portfolio uitbreiden
En ze wilde wel gratis shoot doen bij mij op stal, maar dan in het bos en dan met wat meer mensen
Maar heb nu dus al 2 mensen die bij ons op stal staan en die graag willen
) naja het valt nog mee maar mijn mamsie doet dat niet

) & burgerschap niet..

Ik moest op Bandit echt een onwijs eigenwijze pony, hij kan echt heel gaaf zijn maar hij is super smal dus dat zit best lastig
Maar hij zat eerst al te klieren op stal, kreeg gewoon z'n bit niet in, had ik nog een stel vingers voor nodig van een ander meisje
Verder was ie met opstappen wel braaf, normaal gaat ie rondjes draaien
En in 't park was ie echt lief, maar hij wilde hard harder hardst en ik had een flink (jong) paard voor me dus moest onwijs inhouden dat ik niet achterop botste
Maar verder wel vet relaxt. Alleen met afspuiten zette die weer z'n klierkop op. Maar de manege is nu ook vet eng want ze zijn alles aan het opknappen. Boxen en muren nieuw laagje verf, de bakken worden schoongemaakt en geverfd.. Pfft is het de tijd van het jaar ofzo? Op de stal van me verzorgpony staat nu ook alles in de verf.
Of is het ook een stage opdracht
liindii schreef:wij moeten alles voldoende hebben
maar ik heb alle paardenvakken gelukkig wel voldoende,
alleen wiskunde, biologie, nederlands (stage opdracht) & burgerschap niet..
Maar burgerschap is 1 verslag als het goed is, wiskunde heb ik de toetsen verneukt.. en nederlans stage opdracht en biologie weet ik niet..
)