KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JorisDy

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:59

En weer een puntje erbij!!

Eerste proef was hij super fijn, had ik 185. Tweede proef was hij echt op, maar toch nog 178 :).

Was alleen zo poedersuiker organisatie, wou betalen dus vroeg aan een vrouw; Hoeveel zitten er nog voor mij in de L2? Zegt ze: Nog 3! :=
Dus ik ren terug na de trailer, snel de pony op gezadeld ga ik rijden. En er zou nog een pauze tussen zitten van 10 minuten. Komt er een vrouw; Ja de pauze gaat niet door, omdat we uitloop hebben? :=
Zijn zeker nog 8 combinaties voor mij geweest, arme pony was helemaal op. Wel jammer anders had ik vast wat hoger gescoord.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:02

Stond trouwens nog op mijn coupon dat we een erg leuke combinatie zijn en dat Joris een mooie pony is. Mijn dag is weer goed <3

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:08

Ik heb vandaag lekker gecrosst in het dijkgatsbos, stonden extra hindernissen omdat er ook een crossles was van beukers. Was erg leuk en hij deed het echt super <3 alleen na de hindernis wordt hij soms een beetje sterk, zou een mexicaans hoofdstel daar voor helpen? ik wil zoiezo wel een mexicaans hoofdstel, want vindt dat voor springen/crossen toch altijd wel stoer :D

heb nu al zin in woensdag :):)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:00

kom even binnenvallen. Voor 99,9 procent cker hoeven jullie dit jaar niet meer de telefoons in te leveren 's avonds. Even voor de geruststelling, haha. En waarschijnlijk ben ik er nog een dag of 2 voor 't les geven.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:01

Leuk Damelza ! :)

Gelukkig, want dat ging ik ook echt niet doen, haha. Welke lessen geef je?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:08

JorisDy schreef:
Leuk Damelza ! :)

Gelukkig, want dat ging ik ook echt niet doen, haha. Welke lessen geef je?

Mocht het wel zo zijn geweest dat je de telefoons in moest leveren. Was je dat verplicht. Maar je hebt geluk, hoogstwaarschijnlijk hoeft dat dus niet. Wanneer ik les kom geven, weet ik zo niet. Kom zoveel dagen deze zomer in ermelo.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:08

Ja idd, je had geen keus ... eerst heel veel gezeur en als laatste dreigement werd het: anders mag niet paardrijden 8)7
Wij hadden de eerste nacht werkelijk een geniale actie met de mega koffre van Marloes in de hoofdrol O:) _O-

Mooi dat ze die regel nu wss weer afschaffen want het sloeg echt nergens op.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:01

Vertel! Wil dat verhaal wel is horen..

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:11

BuenaVista schreef:
kom even binnenvallen. Voor 99,9 procent cker hoeven jullie dit jaar niet meer de telefoons in te leveren 's avonds. Even voor de geruststelling, haha. En waarschijnlijk ben ik er nog een dag of 2 voor 't les geven.

Ik had er geen problemen mee hoor, als ze dat graag willen doe ik dat gewoon.
Ben niet zo erg gehecht aan mijn telefoon en al helemaal niet 's nachts smsen :+

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:13

Iedereen gefeliciteerd met punten en prijzen!

Ik had gister 202 en 208, 1e proef was beetje baggerproef, laaste onderdeel ging Zen even lekker in de staak waardoor ik een 2 had.
Erg jammer, daar ging mn puntje :=
2e proef ging veel beter, jury was best wel streng dus viel nog wel iets tegen maar stond wel op dat ze ons een 'zeer talentvolle combinatie' vond dus dat was érg leuk om te horen!
Ik was wel 2x 1e, waren ook maar met zn 2-en :')
Wel weer even €40,- verdiend.

Vanmiddag met paard op pad, ben benieuwd :)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:18

Nou weer gefeliciteerd :)! Wanneer na het Z2?

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:21

Waarschijnlijk komende winter pas, ze is pas 6 dus vind haar nog erg jong om dan al Z2 te starten.
Ik neem al verschillende Z2 oefeningen mee en dat gaat heel goed, dat is het probleem niet.
De galop wordt steeds beter en moet door blijven ontwikkelen, als dat goed voor mekaar is kan ik eens aan de Z2 gaan denken. :)
Dan moet je ook steeds goede ptn halen in de Z1, zo rond de 215/220, dan is alles pas goed bevestigd.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 12:13

ladyisabelle schreef:
BuenaVista schreef:

Ben niet zo erg gehecht aan mijn telefoon en al helemaal niet 's nachts smsen :+

mij had het ook niet zo heel veel uitgemaakt, dan sms ik wel overdag :+ 's nachts slaap ik toch (denk ik)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 12:14

ladyisabelle schreef:
Iedereen gefeliciteerd met punten en prijzen!

Ik had gister 202 en 208, 1e proef was beetje baggerproef, laaste onderdeel ging Zen even lekker in de staak waardoor ik een 2 had.
Erg jammer, daar ging mn puntje :=
2e proef ging veel beter, jury was best wel streng dus viel nog wel iets tegen maar stond wel op dat ze ons een 'zeer talentvolle combinatie' vond dus dat was érg leuk om te horen!
Ik was wel 2x 1e, waren ook maar met zn 2-en :')
Wel weer even €40,- verdiend.

Vanmiddag met paard op pad, ben benieuwd :)

40 euro is altijd fijn natuurlijk, en gefeliciteerd met je 2 eerste prijzen!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:08

ladyisabelle schreef:
BuenaVista schreef:

Zo ben ik dus ook, maar de ervaring bij de KNHS tijdens de kampen was dus behoorlijk anders...
Regels zijn regels, alleen als het om telefoons gaat :D :D...

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:41

Net ons M1 debuut achter de rug ..
Eerste proef ging wel redelijk, maar met oefenen gister en eergister ging het zoveel beter. Tussendoor begon hij verschikkleijk te drammen en te klooien := Maar in mijn proef viel hij helemaal terug, en ik maar drijven en nauwelijks reactie (Voor mijn gevoel, toeschouwers vonden het er netjes uit zien)
Maar mn punten vielen mee .. 184 en 181! Dus ben heel blij :):)

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:42

Jetske_ schreef:
(Voor mijn gevoel, toeschouwers vonden het er netjes uit zien)

Ken ik... :=

Maar wat een nette punten, gefeliciteerd zeg! :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 15:44

:D

xCarolaaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 16:10

Gister ging mijn wedstrijd ook redelijk.
Met de E had ik 183 & 192 en nog tweede, mocht binnen de hekjes rijden wat erg fijn was maar hoefslag en hoeken waren een baggerzooi dus daar sprong die liever overheen :oo.
Toen moest ik direct door naar springen, ze kunnen daar volgens mji niet echt goed plannen, dus heb niet lekker los kunnen springen en beide parcoursen balkje.

Met vosje had ik eerste parcour een stom balkje en tweede parcour was ik 4e, goed voor 3e x L :d.
En daarna dressuur, direct daarna, jury moest al op ons wachten blablabla.
Ze was helemaal opgefokt dus 177 & 172.
Erg jammer want e gaat steeds fijner lopen.

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:41

Toppers hier allemaal!

Ik heb vandaag 2 fijne proefjes met Bijou gereden, ze was 2e proefje wel wat moe maar verder heel tevreden.
We hadden 191 en 202 en een 6e(4 ptn van nr.1) en 2e(3 ptn van nr.1) prijs, van de 28 dus dat kan er zeker mee door! :D

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 14:32

Jetske! Topper! Gefeliciteerd.
Carola, jij ook! Lekker hoor met je E. Jammer van het springen.
Antal, jij ook. Goed bezig.

Net mijn protocollen even bekeken. 7ens voor mijn middendraf, 7ens voor het wijken en 7ens voor het halstrekken (beide proeven!!) en 7ens voor de middengalop. Poos geleden waren dat allemaal nog 6jes of zelfs 5en.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 14:40

Jetske_ schreef:
Net ons M1 debuut achter de rug ..
Eerste proef ging wel redelijk, maar met oefenen gister en eergister ging het zoveel beter. Tussendoor begon hij verschikkleijk te drammen en te klooien := Maar in mijn proef viel hij helemaal terug, en ik maar drijven en nauwelijks reactie (Voor mijn gevoel, toeschouwers vonden het er netjes uit zien)
Maar mn punten vielen mee .. 184 en 181! Dus ben heel blij :):)

dat had ik donderdag precies hetzelfde, dan komen ze zo tegen je been en dan weet je gewoon dat het veel beter kan :P

Gefeliciteerd met je punten :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 14:41

xCarolaa schreef:
Gister ging mijn wedstrijd ook redelijk.
Met de E had ik 183 & 192 en nog tweede, mocht binnen de hekjes rijden wat erg fijn was maar hoefslag en hoeken waren een baggerzooi dus daar sprong die liever overheen :oo.
Toen moest ik direct door naar springen, ze kunnen daar volgens mji niet echt goed plannen, dus heb niet lekker los kunnen springen en beide parcoursen balkje.

Met vosje had ik eerste parcour een stom balkje en tweede parcour was ik 4e, goed voor 3e x L :d.
En daarna dressuur, direct daarna, jury moest al op ons wachten blablabla.
Ze was helemaal opgefokt dus 177 & 172.
Erg jammer want e gaat steeds fijner lopen.

Gefeliciteerd!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 14:42

ladyisabelle schreef:
Toppers hier allemaal!

Ik heb vandaag 2 fijne proefjes met Bijou gereden, ze was 2e proefje wel wat moe maar verder heel tevreden.
We hadden 191 en 202 en een 6e(4 ptn van nr.1) en 2e(3 ptn van nr.1) prijs, van de 28 dus dat kan er zeker mee door! :D

jij ook gefeliciteerd!

jasperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 20:58

Iedereen gefeliciteerd met de bahaalde punten en prijzen!

Mirthe?: ik kwam jou toevalig tegen in het topic over dat wonderolie.
Heb je het nog geprobeerd bij je pony?