hhaha gelukkig ben ik niet de enige die ze spuuglelijk vind
sambagirl
Geplaatst: 19-01-10 13:25
aatjuh12 schreef:
er zijn genoeg mensen die erin trappen
ja dat blijkt.Nou ja als je geld teveel heb. Ik zou mijn zuurverdiende centjes er niet aan uit geven hoor! Maar dat geldt eigenlijk uberhaupt voor merkkleding.
Ben benieuwd naar de instructeur/instructrice en waarom... misschien wel uitbreiding van prive lessen of inderdaad iemand die iets minder gaat werken
misschien wel gewoon voor het geval dat.. kijk naar toen leone bijvoorbeeld uit de running was.. dan moet de rest van stalpersoneel/instructeurs opeens wel een heel stuk meer gaan doen!
Ik vind ze wel leuk, maar niet voor minstens 250 euro. En als ik zie wat er allemaal loopt met die schoenen, mensen die ongeveer een maandsalaris hebben van 250 euro , en dan toch met die schoenen lopen, zo hoeft het van mij ook niet.....
Duurste schoenen die ik ooit gekocht heb zijn 100,-... mijn adidas schoenen.. maar dit zijn echt super lekkere schoenen en niet snel kapot. meer geef ik niet uit aan schoenen.
Ik geef ook rustig meer dan 100 euro uit voor een paar goede leren laarzen die lekker zitten en lopen, maar daar doe ik ook een paar jaar mee, koop ze niet om alleen maar aan de mode mee te doen
mijn schoenen kosten ook meestal rond de 100 euro.. wil altijd graag le coq sportif.. vind ze heerlijk.. maar je betaald er wel voor.. gewoon van die hakjes kosten vaak niet meer dan 30
ik vind dat er tegenwoordig niet zo heel leuke kleren zijn.. ben van de week met moeders naar de stad geweest.. en heb wel 1 vestje gekocht zoveel leuke dingen waren er