Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evie_Bandido schreef:Ik heb gemaild of ik erbij was of op de wachtlijst stond, sta ik 8e reserve![]()
Maar er was wel nog plek in week 12, gaat wat worden met mij paard van 1.74 tussen de pony's![]()
Voor iedereen die ook uitgeloot is voor eventing/allround heb ik nog een leuk alternatief:
Super VarioHippiQue SGW-trainingsweek in Velsen-Zuid waarbij je o.a. crosstraining krijgt van Rom Vermunt in Ursem
http://www.manegedegroeneheuvel.nl/
Het liefst ga ik naar de knhs week, maar als er geen plek vrijkomt ga ik hierheen, klinkt ook erg leuk.
fienaaa schreef:natas_joy schreef:zo das best veel,
En hoe zit het met je paard eigelijk, zijn daar gewoon allemaal stallen voor de eigen paarden of ?
En heb je een eigen kluisje of moet het in de trailer blijven?
ga voor het eerst, dus geen idee (A)
Je kan beter je trailer daar laten staan heb ik gehoord, die kluisjes zijn best krap, en in een trailer heb je alle ruimte
Zou ik er dan ook gebruik van mogen maken?
natas_joy schreef:zo das best veel,
En hoe zit het met je paard eigelijk, zijn daar gewoon allemaal stallen voor de eigen paarden of ?
anoukk_daris schreef:natas_joy schreef:zo das best veel,
je kunt ook zelf een grote zadelkist meenemen met een slot.
doe ik ook ieder jaar!
zet je gwoon voor je stal neer, is kei makkelijk!
Debbie schreef:fienaaa schreef:edit: heb namelijk geen zadelkast
Ik begin er ook aan te denken om vaders maar eens aan het klussen te zetten
We hebben wel van die grote dingen.. maar om dat nou mee te sleuren..
xShanty schreef:Valt wel meer op als iemand met een kist loopt dan wanneer ze met een zadel/dekje/whatever lopen hé.
Ik betaal nu 220, maar dat is niet all in (dat is stro, kuil, 4x per dag voeren, binnenbak, buitenbak, paddocks, weidegang) Maar dat is redelijk goedkoop voor deze regio
xShanty schreef:Valt wel meer op als iemand met een kist loopt dan wanneer ze met een zadel/dekje/whatever lopen hé.
Ik betaal nu 220, maar dat is niet all in (dat is stro, kuil, 4x per dag voeren, binnenbak, buitenbak, paddocks, weidegang) Maar dat is redelijk goedkoop voor deze regio