!Liep voor mijn gevoel uiteindelijk lekker aan elkaar, maar wel ook diep

Ze was wel óntzettend bezweet !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
? Gunnen ze het je niet ofzo? Maaikeee schreef:Trouwens lekker gereden vandaag, op Twingo!
Liep voor mijn gevoel uiteindelijk lekker aan elkaar, maar wel ook diep
Ze was wel óntzettend bezweet !
! Ze heeft zo te horen hard gewerkt
Kirsten_S schreef:Woooww waarom mag dat niet? Is toch niks gevaarlijks of engs aan? Gunnen ze het je niet ofzo?
.
Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:Woooww waarom mag dat niet? Is toch niks gevaarlijks of engs aan? Gunnen ze het je niet ofzo?
Denk het niet.
Ze vind dat ik de volgende dag weer naar school moet
! En gelukkig was ze nog onder de 16
Yaraa schreef:Gaan er nog mensen uit vanavond?
!

Yaraa schreef:aahh ookee![]()
jullie moeten wel foto's maken van morgen hé.. van
onder andere de modeshow
! Dussss. als je hem wilt hebben moet je het effee zeggen
! Yaraa schreef:Broccoli schreef:Mensen, we moeten er toch ook geen dagtaak van maken om op iedereen te reageren?
nee dat vind ik ook, maar iedereen loopt alsmaar te zeuren dat we niet reageren op hun berichtjes...
Kirsten_S schreef:Ik plak het wel gewoon af ofzo. een kleintje maakt toch opzich niet uit. het is toch niet vies ofzo?
Ahtnamas schreef:Kirsten_S schreef:Ik plak het wel gewoon af ofzo. een kleintje maakt toch opzich niet uit. het is toch niet vies ofzo?
Nee het gaat er ook niet om dat het vies is, maar het staat niet netjes. Hoe zou jij het bijvoorbeeld vinden als Balkenende met een tatoeage rond liep? Daarmee wil ik ook niet zeggen dat mensen met tatoeages niet netjes zijn, nee zeker niet..... Maar echt ik zou er even goed over nadenken voordat je hem op een erg zichtbare plek laat zetten!

.
, naar Bo-Gyi !
'. Nou dat was dus echt niet leuk gewoon he, ik moest als eerste en meneer galopeerde netjes aan en zo. En net na A (groep reed in volte bij a) gaat ie op de rem... Nou ja na heel wat gekut (ik ben het niet meer gewend om te slaan, ik doe het gewoon nooit meer, dus een flinke tik is voor mij al heel bijzonder) maar ja uiteindelijl liep Onyx weer vooruit en kon ik rustig van de groep weg galoperen, netjes volte bij C gereden zonder problemen. Maar toen moesten we verruimen, Onyx ging vet hard en ik voelde dat mijn beugels te lang waren en ik gewoon niet ontspannen zat. Dus ik wilde hem inhouden komen we weer langs de groep en op hetzelfde punt als daarvoor zwaar op de rem. Nou heel wat tikken laten gingen we nog steeds niet vooruit.. hij wilde zelfs de volte niet meer normaal lopen. Wat heb ik met me laten spelen zeg! Op een gegeven moment mijn beugels korter gedaan en hem echt een flinke tik gegeven... ja en toen luisterde die wel.... GVD!!!!!