Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mAnDyXX schreef:Oeh ze zijn wel heel erg lekker..
melodyB schreef:ja idd super lekker
Karin_88 schreef:ik ga me rustig aan maar eens klaarmaken.. Tussen 3 en 5 gaat Universe..
ik ga zo ook maar is weg. 

volgens mij is er niemand maar ja.
Gister was er gezellig op stal barbecue!
Tijdens de bbq hebben we het gelukkig droog gehouden! echt grappig! voor en na de bbq wel regen.
wij waren klaar met eten, opeens wordt de lucht donker, gingen we met ze allen naar de weilanden, ieder een paard binnenhalen, stonden we net in het weiland, begon het te plensen!! wow niet normaal
half doorweekt van dat even.
Wou gips zijn halster niet om, hij ging steeds met z'n hoofd bewegen, en gips heeft er eentje die je door zo'n gespje moet schuiven zeg maar, niet zo'n klik ding, dus duurde beetje lang, achter mij stond dandy al te trappelen om naar binnen te gaan
dus maar halstertouw om gips z'n nek gedaan en zo met de rest mee gelopen, hij is daar toch wel braaf in
en toen binnen even ze halster goed omgedaan en hem naar zijn stal gedaan, dus moesten we nog een klein stukje door de regen want gipsy staat iets verder met zijn stal, samen met max.. hadden we bijna iedereen binnen, behalve max! en het ging steeds harder regenen, anika had even een regenponcho aan getrokken en kwam daar heel droog met max aan lopen.
haha. Lekker gegeten en het was super gezellig!

Citaat:Nou, mijn wedstrijd liep vandaag niet als gepland... Tijdens mijn proefje ging het hozen en doordat het daarbij ging waaien liep hij wat scheef en ging hij ook wat hangen aan de teugels. 1e proef, 179... en de tweede proef had hij geen zin meer, 171 punten.
Jammer dat het regende. En jammer van die ene punt