Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en nog eens
.
. Wel een goede rede om een nieuwe te maken
, maar veel foto's staan nog op m'n oude pc
. Het ergste vind ik eigenlijk dat ik m'n wedstrijd uitslagen kwijt ben
. Ja, ik heb al m'n protocollen nog wel......nou ja, ik heb voorlopig weer wat te doen. Ga nu eerst naar m'n paardje.....dus, tot laters!!!!
. Na het rijden Liquita nog even los gezet, rollen....en ja hoor, mevrouw ging nog even lekker uit haar dak
. Daarna heeft ze nog een uurtje met Mavantos geknuffeld in de paddock
. Had ik mooi even tijd om uit te mesten. Straks even eten, en daarna aan de slag met mijn profiel (denk ik).
. _sandra schreef:LIQUITA schreef:Heb je ook op de naam MAVANTOS geklikt?
haha, nu kan iedereen zien dat het een ras paard is hihi. geintje!!!!!

LIQUITA schreef:Straks even eten, en daarna aan de slag met mijn profiel (denk ik).
Tot laters maar weer.

_sandra schreef:hoi xan,
heeft bij mavantos vier dagen geduurt voor hij weer normaal kon eten.
werd er helemaal beetje bezorgd om. maar het is nu allemaal weer prima in orde. dus met nono komt het ook wel weer goed hoor!!!!
, heeft ook een te dikke buik !!!)

meelen schreef:Hahaha, kijk met een half oog meeLIQUITA schreef:Straks even eten, en daarna aan de slag met mijn profiel (denk ik).
Tot laters maar weer.
Moet je geen voetbal kijken dan?! Of kijk je met een half oog toch nog mee?
.
. xan schreef:Ik heb net vanavond de "overeenkomst van stalling" bij Veldt opgehaald.
Nog even invullen en wegbrengen, en dan kom ik dus echt per 1 augustus![]()
Gezellig, heb er al zin in.

LIQUITA schreef:Hahaha, kijk met een half oog mee.
xan schreef:Ik heb net vanavond de "overeenkomst van stalling" bij Veldt opgehaald.
xan schreef:LIQUITA schreef:Hahaha, kijk met een half oog mee.
Er is net gescoored !!!!!!!!!

ATE schreef:xan schreef:Ik heb net vanavond de "overeenkomst van stalling" bij Veldt opgehaald.
leuk hoor ik kreeg net brief binnen dat ik mei en juni moet betalen en dat terwijl ik mei al heb betaald tja en juni komt er aan jammer dat het zo elke keer moet als ik nou nooit betaal dan mag het hoor maar elke maand betaal ik mijn paarden

) 
ATE schreef:voor wie ?

ATE schreef:xan schreef:Ik heb net vanavond de "overeenkomst van stalling" bij Veldt opgehaald.
leuk hoor ik kreeg net brief binnen dat ik mei en juni moet betalen en dat terwijl ik mei al heb betaald tja en juni komt er aan jammer dat het zo elke keer moet als ik nou nooit betaal dan mag het hoor maar elke maand betaal ik mijn paarden

xan schreef:Liquita: hoe was het eigenlijk bij het concert van Doe Maar ???
Is waarschijnlijk al een tijdje geleden, maar ben vergeten er naar te vragen en heb er eigenlijk niets over gelezen.
LIQUITA schreef:xan schreef:Liquita: hoe was het eigenlijk bij het concert van Doe Maar ???
Is waarschijnlijk al een tijdje geleden, maar ben vergeten er naar te vragen en heb er eigenlijk niets over gelezen.
Is 10 juli