Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fammiie_x

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 12:42

Ik heb niet zoveel zin om terug te lezen Lips are sealed

maar leuke foto sil,
Lay is mooi geworden *LOL*

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 13:06

damn, kwijl kwijl Lips are sealed wat een supper mooi beestje is het geworden Sily !

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:21

hey Falli wat een grappig verhaal, moest er wel om lachen *LOL* hoor....nog gefeliciteerd met het halen van je examen. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Moeten we nu op gaan passen voor Fallon de agent of mag je nog van je ene strepie blijven genieten en je verschuilen achter "oom agent" ?

Syl ..... Lay ziet er zeker goed uit en leuk dat ze terug is !!!! Arm beessie moet ze een hoop gaan leren nu........Kom morgen even naar haar kijken.
Leuk verhaal hoor van de aardappelen. Zie jullie al helemaal gaan ........ Hyper! Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:22

Xeen schreef:
damn, kwijl kwijl Lips are sealed wat een supper mooi beestje is het geworden Sily !

Vesra ruilen voor Lay ??????????? Tong uitsteken Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:22

oppassen voor fallon agant haha nee hoor ze wil een eigen inbrekers club gaan organiseren Clown

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:35

Laten ze dat maar niet horen bij de plicie!!!!!!!!! Gaat ze undercover ????????????? Haha! Clown

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:40

ja in de trainings broek en slobber trui ziet niemand dat ze agent is .... Knipoog

hee fal (weet dat ze er niet is Knipoog ) maar als je dit leest kan ik mn buren niet aanklagen wegens huisvredenbreuk ofzoiets Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:46

nee dat gaat niet Vera, misschien wel wegens gluurpraktijken!!!!!! Duivel Tong uitsteken

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:47

vera23 schreef:
ja in de trainings broek en slobber trui ziet niemand dat ze agent is .... Knipoog

hee fal (weet dat ze er niet is Knipoog ) maar als je dit leest kan ik mn buren niet aanklagen wegens huisvredenbreuk ofzoiets Haha!

Hier ben ik.. Ik begrijp niet dat Collin er om kan lachen.. Maar mijn vriend heeft een idee'tje hij gaat elke dag in ze nakie voor het raam staan.. Of ze gaan nog meer kijken.. Of ze gaan misschien een andere hobby verzinnen.. Haha!
En aanklagen kan altijd.. of ze er iets mee doen.......

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:48

blehhhhhhhhh

vorige keer zeiden ze ook al goh wat gaat jou hondje elke keer netjes zitten zeg bij de stoep als je hem uitlaat...... dat vinden we altijd zo leuk om te zien....

en nu zien ze me ook op de bank zitten .. hou ik niet van hoor grrrrrrr

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:56

vera23 schreef:
blehhhhhhhhh

vorige keer zeiden ze ook al goh wat gaat jou hondje elke keer netjes zitten zeg bij de stoep als je hem uitlaat...... dat vinden we altijd zo leuk om te zien....

en nu zien ze me ook op de bank zitten .. hou ik niet van hoor grrrrrrr

Hehe.. Dat begrijp ik.. Maar het bizarre is.. Dat je best ver weg zit vergelijken mijn huis.. Bij mij kijken ze recht naar binnen.. Maar bij jou moeten ze er moeite voor doen.. Dat is pas een bizarre gedachte!! Vingers aflikken

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:59

ja idd want er hangt ook nog een gordijn voor dus als ik op dat plekkie zit waar ik gister zat op de bank zit ik achter het gordijn en staat nog een plant voor! Dan moeten ze echt goed kijken hoor Bloos

haha maar jij heb je gordijnen toch al dicht Lachen

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 16:05

vera23 schreef:
ja idd want er hangt ook nog een gordijn voor dus als ik op dat plekkie zit waar ik gister zat op de bank zit ik achter het gordijn en staat nog een plant voor! Dan moeten ze echt goed kijken hoor Bloos

haha maar jij heb je gordijnen toch al dicht Lachen

Jahhh.. Pot dicht.. Het is misschien niet altijd effe gezellig.. Maar ik moet anders er gewoon bij nadenken hoe ik door mijn eigen huis loop!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 16:12

ja dat schiet niet op nee Bloos

anders zeg ik het gewoon volgende keer tegen ze Boos!
het valt mij niet heel erg op maar is niet leuk nu te weten dat ze me zo zien zitten idd met moeite...

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 16:36

Krijg ik net een mailtje van Ooteman dat bijna alle gekleurde pinokkiozadels beschadigd zijn binnengekomen door het transport. Huilen Heb wel twee foto's gekregen van de beschadigingen en kon het alsnog kopen voor 50 euro. Heb het niet gedaan maar heb de bestelling om laten zetten naar het gewone zwarte pinokkiozadel. De volgende bestelling zou pas eind juni weer binnenkomen, geen zin om daarop te wachten. Helaas maar het is niet anders.
Geen lila zadel en hoofdstel voor Spetter maar gewoon zwart...... Ach gut

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 16:37

spettertjuh schreef:
Krijg ik net een mailtje van Ooteman dat bijna alle gekleurde pinokkiozadels beschadigd zijn binnengekomen door het transport. Huilen Heb wel twee foto's gekregen van de beschadigingen en kon het alsnog kopen voor 50 euro. Heb het niet gedaan maar heb de bestelling om laten zetten naar het gewone zwarte pinokkiozadel. De volgende bestelling zou pas eind juni weer binnenkomen, geen zin om daarop te wachten. Helaas maar het is niet anders.

Ahh wat jammer.. Maar mooi zwart is niet lelijk Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 16:41

Knipoog Tong uitsteken Bloos Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 16:53

haha

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:19

Leuke overburen hebben jullie Bloos! Lijkt me toch niet echt een prettig idee...

Lay voelt zich al helemaal vertrouwd in haar groepje he? vanochtend lag ze tussen de andere paarden in het land Lachen

Ik heb weer contact gehad met de dierenarts en hij vind dat ik me nog niet te veel zorgen hoef te maken.. dat ze nu nog niet goed loopt is vrij normaal, als haar rug-houding en manier van lopen maar verbeteren (en dat gebeurt wel gelukkig).
Het overkoot gaan (knikje bij het lopen) komt doordat ze met haar been niet goed genoeg onder kan treden.
Ik heb verteld van de keren dat ze zo kreupel liep in het land na het longeren, dan is het inderdaad waarschijnlijk te veel geweest voor haar.
Ik moet haar eigenlijk longeren (stappen en aandribbelen) op een hele grote en vlakke circel, desnoods op asfalt, maarja waar vind ik dat Clown en we moeten verder gaan met het fietsen en werk aan de lange lijnen.
Volgende week krijgt ze speciaal beslag en ik heb nog het nummer gekregen van een goede paardenfysiotherapeut in de buurt.
Als het over ongeveer 2 maanden nog niet veel beter is, kan ze ook alsnog het tildren infuus krijgen.

Ik heb er weer een klein beetje vertrouwen in Knipoog

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:20

vera23 schreef:
ja dat schiet niet op nee Bloos

anders zeg ik het gewoon volgende keer tegen ze Boos!
het valt mij niet heel erg op maar is niet leuk nu te weten dat ze me zo zien zitten idd met moeite...

Veer,

Verrekijker doet wonderen, ik tel er de paarden mee op grote afstand, en Fal, je vriend mag niet naakt voor het raam gaan staan is openbare schentenis, maar in dit geval vanuit huis naar het kijkende publiek Haha! Haha! Haha!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:26

haaiii Doei!

*ziet net de trailer van kim ruitersport door d eomanstraat (mijn straat) rijden Clown *
fal en vera wat een grappig verhaal haha ROFL
en fal nog gefeliciteerd met je examen Haha!
en syl wat ziet lay er mooi uit Bloos hartstikke gaaf dat ze terug is Haha!
ik zag je wel bij de trailer maar zag heel lay niet Clown vaagie en spooky Bloos
ga nu even eten en daarna vrijetijd Haha! Go jij! Go jij!
zit nu al vanaf half 9 met school bezig en sreieus echt geen pauze * tenzij je fietsen naar huis pauze noemt Bloos*

xxx

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:47

spettertjuh schreef:
Xeen schreef:

Vesra ruilen voor Lay ??????????? Tong uitsteken Knipoog

neee neee

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:50

spettertjuh schreef:

wat zal het beestje blij zijn hihi.Gelukkig toch een echt mannenzadel.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:57

Paarden zijn toch kleurendoof dus het had hem niets kunnen schelen, nu moet die arme arme Layla op een doodnormaal zwart zadeltje gaan rijden............. Clown

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:05

*LOL* agosh , dat arme kind.