maar leuke foto sil,
Lay is mooi geworden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wat een supper mooi beestje is het geworden Sily !
hoor....nog gefeliciteerd met het halen van je examen.
Moeten we nu op gaan passen voor Fallon de agent of mag je nog van je ene strepie blijven genieten en je verschuilen achter "oom agent" ?
Xeen schreef:damn, kwijl kwijlwat een supper mooi beestje is het geworden Sily !

) maar als je dit leest kan ik mn buren niet aanklagen wegens huisvredenbreuk ofzoiets
vera23 schreef:ja in de trainings broek en slobber trui ziet niemand dat ze agent is ....
hee fal (weet dat ze er niet is) maar als je dit leest kan ik mn buren niet aanklagen wegens huisvredenbreuk ofzoiets
vera23 schreef:blehhhhhhhhh
vorige keer zeiden ze ook al goh wat gaat jou hondje elke keer netjes zitten zeg bij de stoep als je hem uitlaat...... dat vinden we altijd zo leuk om te zien....
en nu zien ze me ook op de bank zitten .. hou ik niet van hoor grrrrrrr

vera23 schreef:ja idd want er hangt ook nog een gordijn voor dus als ik op dat plekkie zit waar ik gister zat op de bank zit ik achter het gordijn en staat nog een plant voor! Dan moeten ze echt goed kijken hoor
haha maar jij heb je gordijnen toch al dicht

Heb wel twee foto's gekregen van de beschadigingen en kon het alsnog kopen voor 50 euro. Heb het niet gedaan maar heb de bestelling om laten zetten naar het gewone zwarte pinokkiozadel. De volgende bestelling zou pas eind juni weer binnenkomen, geen zin om daarop te wachten. Helaas maar het is niet anders.
spettertjuh schreef:Krijg ik net een mailtje van Ooteman dat bijna alle gekleurde pinokkiozadels beschadigd zijn binnengekomen door het transport.Heb wel twee foto's gekregen van de beschadigingen en kon het alsnog kopen voor 50 euro. Heb het niet gedaan maar heb de bestelling om laten zetten naar het gewone zwarte pinokkiozadel. De volgende bestelling zou pas eind juni weer binnenkomen, geen zin om daarop te wachten. Helaas maar het is niet anders.
Geen lila zadel en hoofdstel voor Spetter maar gewoon zwart......
Lijkt me toch niet echt een prettig idee...
en we moeten verder gaan met het fietsen en werk aan de lange lijnen.
vera23 schreef:ja dat schiet niet op nee
anders zeg ik het gewoon volgende keer tegen ze
het valt mij niet heel erg op maar is niet leuk nu te weten dat ze me zo zien zitten idd met moeite...
*
hartstikke gaaf dat ze terug is
vaagie en spooky 

* spettertjuh schreef:Xeen schreef:damn, kwijl kwijlwat een supper mooi beestje is het geworden Sily !
Vesra ruilen voor Lay ???????????![]()
spettertjuh schreef:Krijg ik net een mailtje van Ooteman dat bijna alle gekleurde pinokkiozadels beschadigd zijn binnengekomen door het transport.Heb wel twee foto's gekregen van de beschadigingen en kon het alsnog kopen voor 50 euro. Heb het niet gedaan maar heb de bestelling om laten zetten naar het gewone zwarte pinokkiozadel. De volgende bestelling zou pas eind juni weer binnenkomen, geen zin om daarop te wachten. Helaas maar het is niet anders.
Geen lila zadel en hoofdstel voor Spetter maar gewoon zwart......
agosh , dat arme kind.