En we konden het idd vet mooi zien!
Ik las net in Harmonie boekje dat Doe Maar Musical en Fame Musical komen!!!
Niceeee!Wil je niet Aranka kopen Judith?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En we konden het idd vet mooi zien!
Ik las net in Harmonie boekje dat Doe Maar Musical en Fame Musical komen!!!
Niceeee!
)
Ik vind het juist wel een uitdaging. Je weet gewoon dat die paardjes zoooo fijn kunnen lopen als ze gewoon constant bereden worden. En je weet wat voor paard je koopt (qua karakter en gebreken enz). Maarja... voor mij duurt het nog wel even voor dat eigen paard er is

Mooi zo! Ik heb naar je gezwaait hoor! 
(maar natuurlijk wel beter voor rianne
)
(Is de kans natuurlijk niet zo heel groot op, maar goed...). Een paard dat al gezond is en dat hele circus niet hoeft (hopen we dan hea
) kan ik wel betalen. Gewone kosten lukken me wel, maar duizenden euro's aan al die extra's
haha ERG!
Binnenkort wel wat foto's!

en Donja was erg moeilijk om haar wat leuk te laten kijken.. die wou alleen maar gras eten. Alsof ze anders niets krijgt...Lied schreef:Ja, dat is ook zo... Manegepaarden hebben wel gebreken.. Maar ik vind het ook weer fijn om ze een goed huis te geven.. maar er zijn natuurlijk ook genoeg andere paarden, dus wil je wel als je eindelijk een eigen paard hebt, ook eentje waar je idd geen verdriet om hebt enz.. Het blijft moeilijk!
Was het vet Juul???Mooi zo! Ik heb naar je gezwaait hoor!
@Rianne: Die anky lake blue is moooooi!!! Sence, waarom verkoop je die? Staat Kai echt veeeet mooi(maar natuurlijk wel beter voor rianne
)
Haha... naja.. hij stond kai in ieder geval erg mooi!
Maar denk op zich dat ie zwarte Rikst ook heeeeel mooi gaat staan Rianne

Wel verstandig om niet honderd dekjes te houden, doe je toch nooit allemaal op.. je houd altijd favorieten.. Maar ik vond zelf de lake blue mooier

:D 
Het rijden ging niet super, Rianne snap je nu wat ik bedoel dat ik liever niet van Ria les heb? Dit is echt geen prettige manier voor mij en Kai, vind ik. Ze wil nu ook dat ik met zweep ga rijden, omdat ie meer voorwaarts moet lopen (wat ik wel begrijp) maar ik wil niet met zweep. Heb geen zin om weer te vliegen door de bak, hij reageert er alleen op die manier op en het word er niet beter op!!!
(die new forest) Mooi maatje voor mij niet?