Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ShirleyA schreef:Zou die vd Marel niet iets voor arme Missie zijn? Wil je t m vragen Annemieke (als je t door de zenuwen niet vergeet)? Ik wil zo graag dat ie nooit meer bevangen raakt! Wil m eigenlijk nog heeeel veel jaar bij ons houden.
Bel hem anders voor info! Ik pb je het nummer wel.
ik ben zo bang dat ie iets heb waar ie nooit meer vanaf komt of onder het mes ervoor moet
waarom nou steeds bo waarom
Iedereen hier heeft zijn eigen portie ellende al gehad
Laten we maar proberen positief te blijven denken! Ik denk wel Bo hier geen gelukkig veulen van wordt... dokter hier dokter daar... antibiotica hier antibiotica daar
Dat arme beest is pas 4 maanden en heeft zowat elke ziekte al gehad
Hoe moet dat nou als hij straks de opfok in moet? Dat beessie heeft helemaal geen weerstand op deze manier. Ik hoop dat Vanessa het serieus gaat aanpakken en nu vind wat er aan scheelt.
Is hij blij weer thuis te zijn

ShirleyA schreef:Ja, waarom nu steeds Missie of steeds Ilion, of steeds Zirano, of steeds Omar of.....
AnneOmie schreef:Ja... ellende hebben we helaas allemaalIedereen hier heeft zijn eigen portie ellende al gehad
Laten we maar proberen positief te blijven denken! Ik denk wel Bo hier geen gelukkig veulen van wordt... dokter hier dokter daar... antibiotica hier antibiotica daar
Dat arme beest is pas 4 maanden en heeft zowat elke ziekte al gehad
Hoe moet dat nou als hij straks de opfok in moet? Dat beessie heeft helemaal geen weerstand op deze manier. Ik hoop dat Vanessa het serieus gaat aanpakken en nu vind wat er aan scheelt.

sjorsie schreef:ah herkenbaar Wesco en z'n stalmaatjes zijn ook al 2 weken aan t kuchen en proesten, laat je even weten wat de DA zei?
pascha7 schreef:sjorsie schreef:ah herkenbaar Wesco en z'n stalmaatjes zijn ook al 2 weken aan t kuchen en proesten, laat je even weten wat de DA zei?
hij is al heel lang aan het hoesten hij heb ook al 3 weken antbiotica ervoor gehad
sjorsie schreef:ah herkenbaar Wesco en z'n stalmaatjes zijn ook al 2 weken aan t kuchen en proesten, laat je even weten wat de DA zei?

Zo erg heb ik eigenlijk een paard nog nooit horen hoesten! Ik hoop dat Vanessa iets meer voor Bo kan betekenen dat hij tot nu toe gehad heeft hoor... verdorie! Bo moet een lief (oh, dat is hij al hoor!) super GEZOND veulen worden!!
en ik vind het ook redelijk duur wat Ooteman in de aanbieding heeft gedaan, voor je PB: je hebt PB terug
Maar inderdaad, er zaten geen spectaculaire aanbiedingen tussen. Jammer, maar scheelt wel weer een hoop geld
. Ik blijf kopen... Dat heb je met zo'n mooi zwart paard
Daar staat alles mooi bij

Gieltje2002 schreef:jaaah maak van Gilles ook maar een HOMO-paard hoor, kan jou het schelen! Gilles zal het ook niets uitmakenIk had het mailtje van Ooteman ook gehad. Had gehoopt dat ze de Anky pads in de aanbieding hadden. Wil nog steeds een roze...Maar inderdaad, er zaten geen spectaculaire aanbiedingen tussen. Jammer, maar scheelt wel weer een hoop geld
. Ik blijf kopen... Dat heb je met zo'n mooi zwart paard
Daar staat alles mooi bij

hahaha