stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gieltje2002

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:27

Graag gedaan, Ellen!

@ Shirley: Anders bel je van der Marel toch gewoon even over Misje? Ik heb evt. het nummer wel voor je en Annemieke natuurlijk ook. Kunnen jullie desnoods de voorrijkosten delen.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:30

ShirleyA schreef:
Zou die vd Marel niet iets voor arme Missie zijn? Wil je t m vragen Annemieke (als je t door de zenuwen niet vergeet)? Ik wil zo graag dat ie nooit meer bevangen raakt! Wil m eigenlijk nog heeeel veel jaar bij ons houden.

Misje moet nog heel lang bij ons blijven! Je hebt beloofd dat als ik ooit kindertjes heb die ook op Misje mogen rijden! En dat duurt nog wel even Haha!

Ik vind het altijd zo schattig als ik bijvoorbeeld Thimo zie rijden. Met die kleine pootjes op die kleine Misje! De droom van elke moeder volgens mij. Samen met je kind kunnen rijden!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 14:49

Ik denk zeer zeker dat van der Marel ook iets kan doen voor Misje hoor Shir. Ik heb zijn telefoonnummer voor je. Kunnen we de voorrijkosten delen als je interesse hebt. Hij doet in principe ook dezelfde dingen als mijn huidige veearts en ik denk zeer zeker (kijk maar naar Omar) dat er hier ook iets aan te doen is hoor want ik vind het erg vaag dit met Mis. Nog even en hij kan niets meer eten Scheve mond Bel hem anders voor info! Ik pb je het nummer wel.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 16:13

het gaat erg lekker met bo mij niet heus. heb er vandaag weer een da bij gehaald. (Gooiland vanessa)want bo hoest weer heel erg. en vanessa ga van de week als ze dat spul klaar heb een gaatje prikken in zijn keel en dan zuigt ze snot slijm mee via een naald naar buiten en dat brengt ze meteen lang het lab en gaan ze het meteen onderzoeken, het kan niet via de neus van bo omdat je dan heeeel veel andere bacterien mee neemt naar de zijn keel toe.
dit was vanessa nu gaat doen bij bo had dierenartsen praktijk landsmeer 2maanden geleden al moeten doen VOOR ze antibiotica gingen geven. en het schijn dat bo de verkeerde antbiotica heb gehad en het daarom niet hielp Boos!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 16:17

krijg net een telefoontje van vanessa.
vrijdag tussen 9 en 10 komt ze bo doen.

Huilen ik ben zo bang dat ie iets heb waar ie nooit meer vanaf komt of onder het mes ervoor moet Huilen
pfffffffff
adem in en uit en ga zo maar door. ik wordt er zo moe van en hoppeloos Verdrietig waarom nou steeds bo waarom Verdrietig

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 16:26

Ja, waarom nu steeds Missie of steeds Ilion, of steeds Zirano, of steeds Omar of.....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:08

Ja... ellende hebben we helaas allemaal Verdrietig Iedereen hier heeft zijn eigen portie ellende al gehad Scheve mond Laten we maar proberen positief te blijven denken! Ik denk wel Bo hier geen gelukkig veulen van wordt... dokter hier dokter daar... antibiotica hier antibiotica daar Verward Dat arme beest is pas 4 maanden en heeft zowat elke ziekte al gehad Verward Hoe moet dat nou als hij straks de opfok in moet? Dat beessie heeft helemaal geen weerstand op deze manier. Ik hoop dat Vanessa het serieus gaat aanpakken en nu vind wat er aan scheelt.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:08

Hoe is het met Zirano Verward Is hij blij weer thuis te zijn Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:17

Yes! afspraak staat, zaterdagochtend komen Abel en Wesco naar Taams Haha!

Zirano: al weer lekker thuis ? Ach gut

misschien valt het mee, veulens kunnen soms ineens enorm kreupel zijn en een paar dagen later zie je er niets meer van:)
Wesco is toen hij 4.5 maand was dwars door alle draden van de weide gegaan en heeft toen ooknog vastgezeten in de blubber en dat zag er echt erg kreupel uit, maar na een paar dagen liep ie weer alsof hij nooit wat had gehad.

edit:
@ Liquita: is het zo saai in je eigen huiskamer dat je hier steeds rondhangt Clown Extreme duivel
zeker niet gezellig he mamma bokt Schijnheilig

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:35

Nieuwtje: de Ooteman feestdagen beginnen morgen gaat iemand van jullie hier nog heen? Ik zit zelf nog te twijfelen.

edit: volgens mij ben ik een monoloog aan t houden hihi Clown

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 17:52

ShirleyA schreef:
Ja, waarom nu steeds Missie of steeds Ilion, of steeds Zirano, of steeds Omar of.....

waarom steeds onze paarden Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 17:53

AnneOmie schreef:
Ja... ellende hebben we helaas allemaal Verdrietig Iedereen hier heeft zijn eigen portie ellende al gehad Scheve mond Laten we maar proberen positief te blijven denken! Ik denk wel Bo hier geen gelukkig veulen van wordt... dokter hier dokter daar... antibiotica hier antibiotica daar Verward Dat arme beest is pas 4 maanden en heeft zowat elke ziekte al gehad Verward Hoe moet dat nou als hij straks de opfok in moet? Dat beessie heeft helemaal geen weerstand op deze manier. Ik hoop dat Vanessa het serieus gaat aanpakken en nu vind wat er aan scheelt.

ik hoop dat vanessa bo helemaal binnenste buiten keert en dat we weten wat hij heb.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 17:55

[quote="sjorsie"]
Yes! afspraak staat, zaterdagochtend komen Abel en Wesco naar Taams Haha!

Zirano: al weer lekker thuis ? Ach gut

misschien valt het mee, veulens kunnen soms ineens enorm kreupel zijn en een paar dagen later zie je er niets meer van:)
Wesco is toen hij 4.5 maand was dwars door alle draden van de weide gegaan en heeft toen ooknog vastgezeten in de blubber en dat zag er echt erg kreupel uit, maar na een paar dagen liep ie weer alsof hij nooit wat had gehad.

hij is niet kreupel meer hij heb rotstraal en dat is nu in behandeling en hij loopt gelukkig beter nog wel niet helemaal goed maar dat kan ook nog niet. maar hij hoest weer verschrikkelijk en dat wordt nu tot op de bodem eindelijk uitgezocht

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:57

ah herkenbaar Wesco en z'n stalmaatjes zijn ook al 2 weken aan t kuchen en proesten, laat je even weten wat de DA zei?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 18:00

sjorsie schreef:
ah herkenbaar Wesco en z'n stalmaatjes zijn ook al 2 weken aan t kuchen en proesten, laat je even weten wat de DA zei?

hij is al heel lang aan het hoesten hij heb ook al 3 weken antbiotica ervoor gehad

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:03

pascha7 schreef:
sjorsie schreef:

hij is al heel lang aan het hoesten hij heb ook al 3 weken antbiotica ervoor gehad

aaah klinkt niet goed, daarom heb ikzelf de DA ook niet gebeld, ik wil eerst kijken of het vanzelf weggaat voordat we met antibiotica beginnen, maar iets homeopatisch zou misschien wel fijn zijn,
hoop dat die dokter wat voor Bo kan doen.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 18:07

sjorsie schreef:

[/quote]
aaah klinkt niet goed, daarom heb ikzelf de DA ook niet gebeld, ik wil eerst kijken of het vanzelf weggaat voordat we met antibiotica beginnen, maar iets homeopatisch zou misschien wel fijn zijn,
hoop dat die dokter wat voor Bo kan doen.
[/quote]
ja ik hoop het ook

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:03

YEEEEEHHHH ZIrano is weer terug op honk.Hij moet alleen volstrekte boxrust houden.Hij moet ook momenteel minder eten en antibiotica.Donderdag moet de da komen kijken hoe het met meneer gaat en dat bellen we dan door naar Emmeloord.Dan horen we de vervolgbehandeling.Het abces is op kweek gezet en daar horen we vrijdag de uitslag van.Knudde Brenda voor BO tje maar gelukkig wordt er vrijdag goed naar gekeken zodat er gericht medicijnen gegeven kunnen worden zodat de afgelopen 4 maanden snel vergetn zijn en hij lekker aansterkt.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:05

@Zirano: goed he, dat ie weer lekker ín z'n eigen stalletje staat, nu lekker gaan slapen he vanacht Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:47

@Sjorsie: Leuk dat je zaterdag al komt! Haha!
Ik heb ook een emailtje van Ooteman gehad, maar er stond niets op waarvoor ik naar Hoogkarspel zou willen rijden... Tong uitsteken

@Brenda: klote voor Bo. Hij hoesste vanmorgen inderdaad behoorlijk erg hoor.. Verdrietig Zo erg heb ik eigenlijk een paard nog nooit horen hoesten! Ik hoop dat Vanessa iets meer voor Bo kan betekenen dat hij tot nu toe gehad heeft hoor... verdorie! Bo moet een lief (oh, dat is hij al hoor!) super GEZOND veulen worden!!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 20:50

# Dabo: dankjewel Haha! en ik vind het ook redelijk duur wat Ooteman in de aanbieding heeft gedaan, voor je PB: je hebt PB terug Tong uitsteken

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:14

Ik had het mailtje van Ooteman ook gehad. Had gehoopt dat ze de Anky pads in de aanbieding hadden. Wil nog steeds een roze... Tong uitsteken Maar inderdaad, er zaten geen spectaculaire aanbiedingen tussen. Jammer, maar scheelt wel weer een hoop geld Geld, geld! . Ik blijf kopen... Dat heb je met zo'n mooi zwart paard Bloos Daar staat alles mooi bij Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:29

Net lekker bij Zirano geweest en hij staat lekker relaxed in zijn stal.Gezzellig dat je dit weekend al komt.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:37

Zirano zal ook wel blij zijn dat hij weer in zijn eigen stalletje staat he Marjan, net zoals jij blij bent dat hij weer lekker thuis is.
Nu maar hopen op een spoedig herstel, en dat hij zich de komende tijd netjes gedraagt! Haha!
Als hij dan weer naar buiten kan, gaat ie vast lekker uit z'n dak! hahaha

Ik heb traumeel besteld hoor, bij de paardendrogist. Kan ik over 2 dagen lekker zelf smeren. Thnx in elk geval.. Had je vandaag nog bij Bella gekeken?
Vanmorgen was ze alleen een beetje narrig toen ik haar schoft 'masseerde'... voor de rest niet.
Ze was zo lief, ze hinnikte toen ik aankwam! Nu gebeurt dat niet zo vaak, dus mijn hele week is weer goed hoor!! Haha! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:39

Gieltje2002 schreef:
Ik had het mailtje van Ooteman ook gehad. Had gehoopt dat ze de Anky pads in de aanbieding hadden. Wil nog steeds een roze... Tong uitsteken Maar inderdaad, er zaten geen spectaculaire aanbiedingen tussen. Jammer, maar scheelt wel weer een hoop geld Geld, geld! . Ik blijf kopen... Dat heb je met zo'n mooi zwart paard Bloos Daar staat alles mooi bij Haha!
jaaah maak van Gilles ook maar een HOMO-paard hoor, kan jou het schelen! Gilles zal het ook niets uitmaken Tong uitsteken
Mooi roze is niet lelijk! Haha! Haha! hahaha