Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shalimar schreef:Dat lijkt me echt verwarrend!!!
KimH schreef:Niet te ijdel worden he? haha . Het lijkt mij ook verwarrend hoor de letters andersom.
Ilja of flurk, jullie hebben toch ook bij manege de hoef ( in egmond) gejureerd? Komt 1 van jullie jureren 21 oktober?
KimH schreef:Niet te ijdel worden he? haha . Het lijkt mij ook verwarrend hoor de letters andersom.
Ilja of flurk, jullie hebben toch ook bij manege de hoef ( in egmond) gejureerd? Komt 1 van jullie jureren 21 oktober?
Marloess_ schreef:Toen je bij ons was had je anders 2x 209 gegeven hoor.Maargoed.
Weet niet of er veel mensen moeten dit weekend, maar als het zo is, succes!
Ik heb 28 oktober weer, de F15.
Laura_ schreef:[
in de ochtend (paarden) of middag (ponys) of allebei, je hebt mij of mijn zusje iig
Vippie schreef:Nevony schreef:Ik moet zondag voor het eerst F5, maar eigenlijk durf ik niet
Zeg maar dat ik het gewoon al falikant fout zie gaan, ik weet niet waarom eigenlijk, want ik mag gewoon op mijn grote vriend Gullit rijden, maar het is zoveel galloperen en doorzitten en doorzitten betekent bij hem hmm lekker stappen en galopperen valt hij oko vaak terug enzo
Kwestie van goed voorwaarts houden en met losrijden lekker veel overgangen maken en wakker maken voor je beenhulpen. Dat fiets je zo door die F5 hoor
Vippie schreef:Marloess_ schreef:Toen je bij ons was had je anders 2x 209 gegeven hoor.Maargoed.
En tegen wie had je het nou Flurk of mij?
KimH schreef:Na hoeveel keer? F19 dat wil ik ook wel... mijn doel om volgend jaar te rijden is minstens F17 ( ligt eraan hoe we rondsturen die dag en of ik niet het halve proefje in een deuk lig)
Marloess_ schreef:Vippie schreef:
Tegen jou.
Vippie schreef:Marloess_ schreef:Tegen jou.
Dan moet je goed lezen want ik zeg toch ook dat ik gewoon 209 laat staan. TENZIJ ik zelf vond dat het toch netaan een PP was, en als dat het niet is blijft gewoon die 209 staan, ik maak er dan geen 208 van ofzo omdat 209 zielug is.
Welke manege was dat trouwens?
Vippie schreef:Marloess_ schreef:Toen je bij ons was had je anders 2x 209 gegeven hoor.Maargoed.
Marloess_ schreef:[Ik doelde op het punt dat je zei dat je bijna nooit op 209 uitkomt, was bij ons toen 2x het geval.
Dus ik lees wel goed. Was op HCB, 23 september.
Vippie schreef:Marloess_ schreef:[Ik doelde op het punt dat je zei dat je bijna nooit op 209 uitkomt, was bij ons toen 2x het geval.
Bijna nooit is niet helemaal nooit
En als je weet hoeveel combinaties ik in 1 weekend jureer dan is dat dus bijna nooit.
ROMANxBEAUTY schreef:@vippie, je heb wel wat te voorduren he
Vippie schreef:Marloess_ schreef:[Ik doelde op het punt dat je zei dat je bijna nooit op 209 uitkomt, was bij ons toen 2x het geval.
Bijna nooit is niet helemaal nooit
En als je weet hoeveel combinaties ik in 1 weekend jureer dan is dat dus bijna nooit.