Ben net ook geweest, samen met Merit in de kantine gezeten Maar oppeens schoof de tafel buiten door de lucht en vloog de openslaande deur in de kantine open. Die snel dichtgetrokken en Marjolein een touw gehaald om het dicht te krijgen. Nu is de deur alleen kapot, glas zat nog net aan vast en het hout eromheen is ook kapot.
De paarden mogen idd ook niet meer van stal af en je mag ook niet meer door de zijdeur van de binnenkant.
Voor Fleur moet ik nog een vliegenmasker hebben. Bonnie heeft er al een omdat Lara hem niet op durft, maar als een s klein valt is ie wel lief voor fleur
En ze moeten eigenlijk ook nog beide een nieuw halster
die zijn ook wel erg leuk. alleen draagt chels geen halster in de wei... kunnen die dingen (in angelique haar berichtje) ook zonder halster? (haha ik heb geen verstand van vliegen-dingen)
Het vliegenmasker kan gewoon zonder halster. Het vliegennetje hebben ze zo gemaakt dat het zonder halster kan, maar ik heb die in het roze en die bleef niet zitten, dus die heb ik afgeknipt zodat het een gewone vliegennetje is.
De maten van het vliegenmasker zijn: S, M, L, en XL dus Chel's maatje moet er ook tussen zitten Ik hoop dat de s'jes klein vallen zodat die shet hem past.
haha oke, voor Lara had ik vorig jaar een L (of M, weet eigenlijk niet meer) genomen, die zat netjes, maar ze vind dat ding doodeng, dan doe ik liever zo'n sliertjes ding om. En dat masker heb ik nu bij de grote shet omgedaan (heeft groot hoofd ) Maar als die kleine het masker niet past, laat ik het aan je weten
Allow! Wie kan mij vertellen hoe ik jullie een advertentie van marktplaats kan laten zien??? Want je kan niet het adres kopieren, omdat daar alleen maar www.marktplaats.nl staat..... En jullie moeten die advertentie echt even zien!
pfff kheb vandaag ff dat vosje gereden!! 1 woord VERSCHRIKKELIJK!! in de stal viel ze me aan en begin ze te trappen en met rijden was ze sowiesow veel te klein en het klikte egt niet mss 10 min op gezeten...niks voor mij dus
Kijk Lara met der vliegengordijntje maar dan uit elkaar gehaald zodat ie gewoon aan me halster kan. Hiermee houden haar ogen gelukkig ook op met tranen. Trouwens niet op Lara's mooie dikke buik en lange manen letten
Jammer van dat vosje, hij zag er juist wel lief uit op stal (met de deur dicht )