Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 14:05

scheepie schreef:
Reentjuh schreef:
Heeey Scheepie!

Wat leuk dat je bij ons op stal komt! En heb je foto's al bekeken hoor, leuk paardje! Is weer een keer wat anders dan een fries of een tinker, hahaha, want die staan er voornamelijk bij ons op stal Haha!

Nou van harte welkom en we hopen dat je een leuke tijd tegemoet gaat bij ons op stal! (maar dat zal vast geen probleem worden, hihi)

Ja, was mij welopgevallen, dat er 3 friezen en 2 tinkers staan ( klopt dit???). Friezen vind ik er gaaf, heb vroeger vaak op 1 gereden.
Sta nu met bijna allemaal arabieren, dus Fel moet weer leren om hollands te gaan praten.

Ja, dit klopt inderdaad 3 friezen en 2 tinkers, haha! En we hebben nog een 3/4 fries op stal staan, hahaha! Dus eigenlijk hebben we 3 3/4 friezen op stallie! Maar hollands hebben we hem zo geleerd hoor Haha! Ga je hem ook nog op het land zetten, als ze in oktober nog buiten staan?

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 15:38

eyyy..

nou wat mij is overkomen,ga ik rijden,moet ik op de rollerbank

Gewoon 85 euro aan boetes

voor de mensen met brommers:

www.rollerbank.nl

daar kun je controles aflezen van scooter rollerbanken en moterwouten

ik ga nu ff werken voor de politie

toedeloe
Bloos! Ziek Ziek Ziek Bloos! Bloos!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 19:49

Serada schreef:
Héééé Snackie, jij hier Haha!
Jij kent ook alles en iedereen haha. Alles goed met jou en Marlon?? Trouwens jij mag toch altijd bij ons komen buurten, gezellig zelfs Knipoog

toevallig heb ik een tijdje op de bessewacht geholpen,en later bleek het familie te zijn.
dus dat was wel leuk. vooral omdat arab's op 1 staan qua favoriete rassen.

maar goed,
hier gaat het redelijk.
marlon zijn voetjes doen pijn,want hij staat nu zonder ijzers(hoefs. kwam elke week om ze er terug onder te zetten omdat ze gewoon losgezogen werden)

dinsdag geleerd schouder binnenwaarts,en vandaag was meneer zo vervelend,dat ik het niet eens geoefend heb.
morgen weer les,en we zien wel hoe dta gaat.

als hij zich dan gedraagd ,kan ik misschien toch eens gaan rondkijken om wedstrijd te gaan rijden.

maar goed,hoe gaat het met al die knapper kerels daar op stal(en vrouwen natuurlijk)

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:25

Als ze nog lekker buiten staan wel, moet alleen kijken wel of niet bij de andere mannen.

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:36

joehoe allemaal, jullie staan zeker helemaal vol nu he.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:01

melissa7 schreef:
joehoe allemaal, jullie staan zeker helemaal vol nu he.

Hai Melissa7, volgens mij zijn al onze stallen inderdaad voorzien.

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:06

zit er niets leuks in de buurt. middendelfland en krekel ken ik al. oja verboon ook.

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:42

Hallo hier ben ik ook weer even.

Froukje staat nog steeds binnen want Nico had geen silecone lapje voor onder haar ijzer. Hij gaat morgen gelijk de Kliniek bellen of hij er een mag komen halen zoniet dan gaat hij even contact op nemen met Anton die daar dus regelmatig op de Kliniek komt en dan neemt hij het mee. Waarschijnlijk komt hij dus morgen of anders zaterdag weer terug om Froukje te beslaan. Als ze straks haar ijzer weer onder heeft is het toch beter voor haar om de wei weer op te gaan. Dit op advies van de Kliniek. Ze moet zoveel mogelijk lopen, op haar eigen tempo, om haar lichaam te laten wennen aan de nieuwe manier van lopen. Op stal staan is dus niet echt bevordelijk voor haar. Dus ze gaat straks weer gewoon naar buiten. En dan maar hopen dat ik Nico niet iedere week hoef te bellen. Maar ik heb hem gewaarschuwd en hij vond het niet erg.

Ben trouwens erg te spreken over Nico. Hij legt alles zo super uit. Met zoveel geduld. Geweldig gewoon. Hij heeft me helemaal laten zien wat ze nu precies bij Froukjes hoef gedaan hebben op de Kliniek qua vijlen van de vorm op en onder haar hoef tot het breakover beslag. Ik snap hem nu helemaal.

Zo sorrie voor het lange verhaal.

Oh ja heb gisteren trouwens een mailtje van Eric gehad. Hij is nu van af de Ukraine onderweg naar Griekenland. (vlakbij Athene). Alles gaat goed. Jullie krijgen allemaal de groetjes.

Zo nu ga ik echt stoppen. Misschien tot zo anders tot morgen.

Liefs Tonke.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 09:46

Goedemorgen allemaal,

Het is vrijdag en bijna weekend *LOL* Gister heb ik mijn eerste schooldag gehad. Heel veel indrukken op gedaan, uitleg en rondleidingen gehad. We hebben een leuke klas met allerlei verschillende mensen, verschillende culturen en leeftijden. Het is natuurlijk altijd afwachten hoeveel daarvan overblijven maar er is zeker een klik tussen ons allemaal Knipoog

Vanmiddag neem ik lekker gebak mee naar stal want ik ben vandaag jarig Haha! Dus tast toe als je het op de tafel ziet staan!!
Afbeelding

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:12

LIN!!!

Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:23

Thanksss Mir Haha! ....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:23

Hihi thankss Anique Haha!

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 12:09

He die Lin,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Liefs Tonke en Sanne.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 12:24

Hihi thankss Tonke enne...kusje aan Sanne Kusje

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 12:25

Irene, thanksss voor je smsje vanmorgen Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 12:27

Ik heb vanmorgenvroeg al een smsje ontvangen van mijn leiddinggevende, ook bekend als LEO Haha! Het was een verjaardagsliedje haha en hij sprak over een "jonge blom", kijk dat horen wij natuurlijk graag hé! *LOL* Ik heb van de MT-leden een mooi bos bloemen ontvangen en die staat op mijn bureau.

Vanmiddag krijg ik mijn cadeautjes van de mannen en morgen gaan we lekker met z'n allen uiteten Haha!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 15:02

Serada schreef:
Goedemorgen allemaal,

Het is vrijdag en bijna weekend *LOL* Gister heb ik mijn eerste schooldag gehad. Heel veel indrukken op gedaan, uitleg en rondleidingen gehad. We hebben een leuke klas met allerlei verschillende mensen, verschillende culturen en leeftijden. Het is natuurlijk altijd afwachten hoeveel daarvan overblijven maar er is zeker een klik tussen ons allemaal Knipoog

Vanmiddag neem ik lekker gebak mee naar stal want ik ben vandaag jarig Haha! Dus tast toe als je het op de tafel ziet staan!!
Afbeelding

hey Lin

GEFELICITEERD

Dat je een grote meid mag worden Haha!

Jullie Bewaren toch zeker wel een stukje lekkers voor mijn Vork Haha! Knipoog
Zit nu ff bij te komen, ga zo het laatste gedeelte van mijn post rijden.
Tot vanavond Bloos

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:28

hoi lin gefeliciteerd met je verjaardag

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:57

I'm don't forget you Linda...Tong uitsteken

Je hebt al hebt kaartje gehad,de van karton komt nog,maar moet nog even naar de schroothoop:+

nee hoor,zie je morgen wel weer Haha!

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 18:03

Serada schreef:
Ik heb vanmorgenvroeg al een smsje ontvangen van mijn leiddinggevende, ook bekend als LEO Haha! Het was een verjaardagsliedje haha en hij sprak over een "jonge blom", kijk dat horen wij natuurlijk graag hé! *LOL* Ik heb van de MT-leden een mooi bos bloemen ontvangen en die staat op mijn bureau.

Vanmiddag krijg ik mijn cadeautjes van de mannen en morgen gaan we lekker met z'n allen uiteten Haha!

Jonge blom?
Het gaat wel richting de 40 he lin Tong uitsteken...
Ik ben weer gemeen,maar kijk...Als je 40 bent,ben je nog slimmer(hmm...wel blond)

Maar Lin,
Al ben je 80,je bent en blijft een toffe stalmamma Bloos ...
Arme jij dat je mij hebt leren kennen... Clown

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 21:52

Lin gefeliciteerd xxx

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 07:46

Zo goedemorgen meiden Haha!
Lin je gebak was lekker, hebben gisteravond gezellig een bakkie thee gedronken met gebak. Vork
Mevrouw Langelaan had het gebak even lekker in de koeling gezet, en kwam gelijk aandraven met de doosjes gebak. Zo wordt er toch wel weer goed voor ons gezorgd Knipoog

Nog bedankt dat je mijn ventje buiten hebt gezet. Kusje
Tegenwoordig herkent hij mijn auto al, echt lachen dus Haha!

Vandaag een spannende dag, straks ga ik mijn nieuwe auto ophalen (hoop ik) Bloos
Is deze week al 2 keer verzet omdat hij nog niet klaar was. Nagelbijten / Gniffelen
En om 2 uur moet ik al aanwezig zijn op de grote markt.
Om 3 uur gaan we weer van start met het Jeu de Boul.
Hopen maar dat het droog blijft Nagelbijten / Gniffelen

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:36

Wil, veel succes met de niewe tuut!

Ik kom net van stal en Yus staat nog even in de bak. Hij kwam heel erg stijf zijn stal uit en wilde niet meer lopen...Maar gelukkig na een paar passen ging het weer een beetje en heeft hij even in de bak gedraafd...
Ik heb in overleg met Arjan hem erin laten staan, zodat zijn spieren nog wat beweging krijgen (Yus was druk bezig met een smakelijke tak Haha! )

Lin het gebak was heerlijk! Knipoog

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 11:01

Halloo,

Ben ik ook weer! Ik ben een week weg geweest op introductiekamp. Het was super gezellig en veel vrienden gemaakt, alleen was het wel rot weer (we sliepen in tentjes op een grasveld.. nouja.. modderpoel) en erg koud 's nachts.

Had de hele week heel weinig geslapen (iets van 6 uur in totaal) dus toen ik gister thuis kwam ben ik vroeg nr bed gegaan. Ben nu aan het leren voor de 2 kick-off weken die er aan komen, het gaat wel heel zwaar worden, maar hopelijk is het het waard.

Morgen gaat de bbq gewoon door neem ik aan? Is de begintijd nog steeds 17.15?

Zo ben je even een paar dagen weg en is er zo veel gebeurd, we krijgen nu dus zelfs weer een nieuwe stalgenoot! Hallo! Haha! Gezellig hoor!

Enne natuurlijk nog gefeliciteerd Linda!! (beter laat dan nooit Tong uitsteken Knipoog )

Maar goed ik ga nu maar weer leren en dan zie ik jullie morgen!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 11:11

vesratje schreef:
hoi lin gefeliciteerd met je verjaardag

Dank je Maaike, alles goed met jou?