scheepie schreef:Reentjuh schreef:Heeey Scheepie!
Wat leuk dat je bij ons op stal komt! En heb je foto's al bekeken hoor, leuk paardje! Is weer een keer wat anders dan een fries of een tinker, hahaha, want die staan er voornamelijk bij ons op stal![]()
Nou van harte welkom en we hopen dat je een leuke tijd tegemoet gaat bij ons op stal! (maar dat zal vast geen probleem worden, hihi)
Ja, was mij welopgevallen, dat er 3 friezen en 2 tinkers staan ( klopt dit???). Friezen vind ik er gaaf, heb vroeger vaak op 1 gereden.
Sta nu met bijna allemaal arabieren, dus Fel moet weer leren om hollands te gaan praten.
Ja, dit klopt inderdaad 3 friezen en 2 tinkers, haha! En we hebben nog een 3/4 fries op stal staan, hahaha! Dus eigenlijk hebben we 3 3/4 friezen op stallie! Maar hollands hebben we hem zo geleerd hoor
Ga je hem ook nog op het land zetten, als ze in oktober nog buiten staan?

Gister heb ik mijn eerste schooldag gehad. Heel veel indrukken op gedaan, uitleg en rondleidingen gehad. We hebben een leuke klas met allerlei verschillende mensen, verschillende culturen en leeftijden. Het is natuurlijk altijd afwachten hoeveel daarvan overblijven maar er is zeker een klik tussen ons allemaal