Nou zal dan ook maar even een verslagje schrijven. Gisteren al vroeg wakker (3:00) was erg misselijk. Om 7:00 toch maar mijn bed uitgestapt en me klaar gemaakt om naar de manege te gaan in de hoop dat het daar beter werd. De busrit was niet erg plezierig dus had het aangekomen op de VH even helemaal gehad. Was op NN ingedeeld en de vorige keer dat ik daar zo misselijk op ben gaan zitten klapte ik halverwege dubbel van de buikpijn dus heb even een ruilactie aangevraagd. Dit kon gelukkig geregeld worden waardoor ik op Paco zat. Dat was een stuk beter want als het dan niet gaat kun je gewoon even lekker zitten en uitrusten, daar maak je Paco echt niet minder blij mee 
Maar gelukkig ging het rond 12:00 weer een stukje beter en tijdens de les werd ik zo fanatiek dat ik de rest van de misselijkheid niet meer gevoeld heb
. Was weer een tijd geleden op Paco en was echt weer even wennen die ponypasjes, dat kleine lijfje en het feit dat je je 20 cm dichter bij de grond bevindt
.
Hij zat weer eens lekker vast in zijn kaak dus dat duurde weer een tijd voordat hij daar los wilde laten. Uiteindelijk werd ie flink fanatiek en onder het mom "wil je hard, dan gaan we hard" rende hij op een gegeven moment lékker hard onder mijn kont vandaan
.
Nee meneer Paco, niet de bedoeling
. Dus veel gaan schakelen en veel stelling gewisseld en toen werd hij wat losser in zijn kaken. Halverwege een hele stoere middenderaf gehad met erg veel beenactie
. Paac overdreef het een beetje boel in zijn enthousiasme dus waarschijnlijk leek het meer de borstcrawl met 4 benen
maar hij deed er wel verschrikkelijk zijn best op en dat is voor mij het belangrijkste.
Ook het doorsluiten lukte vrij aardig, als hij nét dat laatste stukje los had gelaten in zijn kaak was het beter gelukt, maar ach ja...mij hoor je niet klagen.
Op het einde in een lagere lijn uitgedraafd waar hij nóg beter ging draven, de uitslover want hij was echt doodop. Vervolgens helemaal wit van het schuim aan een meisje van de volgende les afgegeven. Moest zelf ook echt even bijkomen, was iets te fanatiek bezig geweest. Maar het was wel een geslaagd uurtje
.
Daarna nog een aantal paardjes een benendouche gegeven en lekker buiten uitgestapt. En daarna weer op weg naar de bus, was echt doodop maar was weer een gezellig dagje.