Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 14:14

Ben vandaag lekker met de hond naar de Loonse en Drunense Duinen geweest. En ja hoor ik zal eens een keer niks meemaken. Kijk in de verte en zie daar 2 paarden met 2 ruiters. En een moment later 1 paard met ruiter en het andere paard ging er vandoor zonder ruiter. Dus wij in de richting lopen die het paard gevolgd had, maar na een flink stuk nog niks te zien. Dus nog verder gelopen en toen kwamen we de ruiter die bij het paard hoorde ook tegen. Uiteindelijk kwamen er 2 amazones aan, 1 te voet met het paard van de man en de ander te paard met het andere paard aan de hand. Gelukkig is het goed afgelopen, maar dit zou mijn angst dus zijn buiten.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:36

Dat had je best mogen doen hoor Djoontje!!!

supje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:43

heb vandaag met surprise buiten gereden en hij was echt lui
hij kon in draf fab niet eens bijhouden en in galop ging het al wat beter.
toen we bij de golfbaan kwamen begon hij pas goed te lopen en liep dan ook
weer te dribellen en wilde alleen maar vooruit.
yep hij zit vol verassingen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 23:41

ik heb vandaag van 8.45 tot 17.45 op t secretariaat gezeten.. Daarna Olly toch maar op de wei gegooid, geen zin meer om iets te doen..
T was weer een gedlaagd dagje, met toch wel redelijk wat winstpuntjes weer

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 15:11

Dan hebben jullie goed doorgewerkt Joyce.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:37

ja bij de B kwam het allemaal weer goed.. de jury ging er rap doorheen

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 18:19

morgen weer 2 sollicitaties en zaterdag weer 1... komt nog goed denk

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 18:23

leuk en wanneer hoor je iets van t gareel

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 18:34

moet ik morgen naar toe om 11.00 en om 9.00 bij de shoeby en zaterdag om 10.00 bij de jola in drunen

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 18:37

heb je jouw foto al gezien op hyves haha

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 19:13

haha die met die telefoon?
Nounou je hebt t er maar druk mee.. hopen dat 1 van die 3 t word dan.. en wanneer bij de BB?

je moet btw wel je onderschrift veranderen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 23:31

Ik heb iets gemist Leentje, dacht dat je al druk aan het werk was. Is het niet bevallen of zo.
Succes met de sollicitaties.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 09:40

Succes met solliciteren.

Ik wilde gister lekker bokt af gaan struinen, maar helaas werd om 18:00 uur mijn plan gewijzigd. De onweer was nog geen 50 meter van ons huis ingeslagen waardoor we geen signaal meer hadden voor tv en internet. Dus een avondje ouderwets vermaken.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 10:47

Zal maar eens een verslagje plaatsen van de zaterdag. Op de manege aangekomen eerst op de lijst gekeken om te zien op wie ik ingedeeld was. Dit was NL, dus eindelijk weer erop. De les van 10 uur eerst gekeken en daarna NL gaan poetsen en zadelen. Dus hup de les in. Het zat weer als vanouds. In het begin was ze lekker los, maar op den duur ging ze zich ook wel lopen ergeren aan de paarden om haar heen. Gewoon lekker doorgereden. Ze kwam er op den duur tegenin en bleef er een beetje tegenaan hikken. ik pakte niet voldoende door waardoor het te lang duurde. Uiteindelijk dus het laatste kwartier ongeveer dat ze er doorheen kwam. Dat was ook wel een lekker stukje. Erger mezelf er de laatste tijd 'dood' aan, zit enorm te mutsen in plaats van te paardrijden. Op dat vlak mis ik M. ook wel. Na de les even buiten op het terrein uit gaan stappen. Vroeg mezelf eerst af ok ik wel durfde, maar was juist wel lekker om het gewoon te doen. Daarna paard lekker verzorgd en op stal gezet. Even gaan eten en daarna nog wat paarden onder de douche gezet om vervolgens buiten wat foto's te maken. En zo zat de zaterdag er weer op. Volgende week kan ik helaas niet omdat ik moet werken...Dus nog even zien wanneer ik dan ga rijden.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 14:35

Het was rustig gisteren op de manege, 2x een groepje van 5. De vakantie is echt begonnen. En waar en wanneer gaan jullie op vakantie?
Leentje nog iets gehoord van de sollicitaties?

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:35

Het was bijna in alle lessen rustig behalve die van ons. Clown Maar ja maakt niet uit. Ik ga helaas niet op vakantie dit jaar. Komt in de herfstvakantie wel weer. Eerst even werken en sparen om mijn studie te betalen.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 19:13

Nou zal dan ook maar even een verslagje schrijven. Gisteren al vroeg wakker (3:00) was erg misselijk. Om 7:00 toch maar mijn bed uitgestapt en me klaar gemaakt om naar de manege te gaan in de hoop dat het daar beter werd. De busrit was niet erg plezierig dus had het aangekomen op de VH even helemaal gehad. Was op NN ingedeeld en de vorige keer dat ik daar zo misselijk op ben gaan zitten klapte ik halverwege dubbel van de buikpijn dus heb even een ruilactie aangevraagd. Dit kon gelukkig geregeld worden waardoor ik op Paco zat. Dat was een stuk beter want als het dan niet gaat kun je gewoon even lekker zitten en uitrusten, daar maak je Paco echt niet minder blij mee Haha!

Maar gelukkig ging het rond 12:00 weer een stukje beter en tijdens de les werd ik zo fanatiek dat ik de rest van de misselijkheid niet meer gevoeld heb Bloos . Was weer een tijd geleden op Paco en was echt weer even wennen die ponypasjes, dat kleine lijfje en het feit dat je je 20 cm dichter bij de grond bevindt Haha! Haha!.
Hij zat weer eens lekker vast in zijn kaak dus dat duurde weer een tijd voordat hij daar los wilde laten. Uiteindelijk werd ie flink fanatiek en onder het mom "wil je hard, dan gaan we hard" rende hij op een gegeven moment lékker hard onder mijn kont vandaan Hyper! Rolleyes .
Nee meneer Paco, niet de bedoeling Nagelbijten / Gniffelen . Dus veel gaan schakelen en veel stelling gewisseld en toen werd hij wat losser in zijn kaken. Halverwege een hele stoere middenderaf gehad met erg veel beenactie Cool . Paac overdreef het een beetje boel in zijn enthousiasme dus waarschijnlijk leek het meer de borstcrawl met 4 benen Haha! maar hij deed er wel verschrikkelijk zijn best op en dat is voor mij het belangrijkste.
Ook het doorsluiten lukte vrij aardig, als hij nét dat laatste stukje los had gelaten in zijn kaak was het beter gelukt, maar ach ja...mij hoor je niet klagen.
Op het einde in een lagere lijn uitgedraafd waar hij nóg beter ging draven, de uitslover want hij was echt doodop. Vervolgens helemaal wit van het schuim aan een meisje van de volgende les afgegeven. Moest zelf ook echt even bijkomen, was iets te fanatiek bezig geweest. Maar het was wel een geslaagd uurtje Cool .

Daarna nog een aantal paardjes een benendouche gegeven en lekker buiten uitgestapt. En daarna weer op weg naar de bus, was echt doodop maar was weer een gezellig dagje.

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 22:11

nee nog niks gehoord als het goed is hoor ik morgen iets van de shoeby ben benieuwd....

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:44

Ik duim voor je..

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:24

nou het is echt te rustig hier..
Vandaag privé les gehad ging er goed gelukkig.. Zaterdag lekker op vakantie (als t weer meezit natuurlijk)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 08:01

Nou zoals vele misschien weten is mijn Fabje gedekt Lachen ze is gedekt door A touch of class(vader Krack C). Het veulen word zoals het er nu naar uit ziet als het goed is verkocht. Maar dan zijn we bijna 1 jaar verder. Nu eerst maar hopen dat het gepakt heeft Lachen

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 09:24

wat leuk rowan dat ze mssn gedekt is! ik ben nu aan het werk was het maar vakantie maar helaas ga ik pas 15 aug.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 09:40

Zoals vele weten is tornado ook allang gedekt, en in Augustus/September uitgeteld..
Maar zo als het er nu uit ziet gaat ze september niet halen, ''waarschijnlijk''.. ze is écht heel dik.. Haha!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 18:13

en Versace is weg.. Ze zijn haar geloof ik nu meer op t springen aan t trainen, H zij dat ze ong een maand weg bleef

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 18:36

is mssn iets beter voor het paardje