* Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

* kooslover schreef:Goed zo jet!
Ik vind dat rare paard toch eigenlijk wel het mooiste

Ik rijd nu al bijna 2 jaar bij de friezen en wil dan graag wat leuks voor de eigenaren geven. Maar ik weet dus niet wat! :| Ik dacht eigenlijk aan iets van een schilderij van alle 6 de paarden, maarja dat kost me natuurlijk onwijs veel geld en doen mensen dat wel, 6 paarden? Heeft iemand iedeetjes???

Maar weet ook niet waar zij van houden. Anders uhm... een mooie fotosessie met een paar uitvergrote foto's? Of heb je die al honderd keer gegeven..
? 

(heb alleen de eerste post gelzen... dus weet niet hoe het afloopt) http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=8&t=742263 
Misschien moeten ze fox gewoon een cursus normaal lopen geven... Maar alles klinkt altijd zo leuk: rechtop zitten, ontspannen blablabla maar bij mij werkt het niet zo goed in praktijk 
Mariet schreef:Ja bij mijn moeder's werk kunnen ze ook canvas afrdukken. Ik heb nu iig iemand een mailtje gestuurd om te schilderen, ben benieuwd wat ik terug krijg!
(Wilde dat misschien van mijn hondjes laten maken) 

Ga zo van school naar huis, omkleden en dan weer weg. Wordt waarschijnlijk fietsen

Hij is echt stug en stijf. Wel heel lief en loop keurig recht op de AC lijn, alleen links niet te buiten. Ik heb zoveel mogelijk links los zitten werken, veel gevraagd en volgens Aad kwam hij goed door. Alleen niet aan de teugel ofzo, maar wel beetje naar beneden. Het was net een koe naar mijn idee
Alle voltes waren vierkant, overgangen waren zo rommelig en hij is vreemd, maar oké. Alex is best een leuk paard 
waarschijnlijk koliek, maar kan ook wat anders zijn. Ze lag heel zielig in stal en moest lopen. Story heb ik verder gemist.
Af en toe kwam hij redelijk naar beneden, maar hij ging net zo snel weer ophoog. Reageerde alleen op been en niet op teugelhulpen
Verder was hij af en toe wat dwars, maar opzich best lekker gereden. Fox kan trouwens ook een halve pirouette (schrijf je vast niet zo
) als hij moet halthouden op de ac-lijn. Het doorzitten ging alvast iets beter (voor mij) om te zien zal het niet een grote verandering zijn geweest