l0rdJ schreef:ík heb wel rood haar, maar lang valt best mee.
Je word niet in de maling genomen, je hebt echt de verkeerde voor je
Oke, ik geef het op
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
l0rdJ schreef:ík heb wel rood haar, maar lang valt best mee.
Je word niet in de maling genomen, je hebt echt de verkeerde voor je
Hackie schreef:Hoe vinden jullie me nieuwe ava??
l0rdJ schreef:NIEUWS!!
Ik heb vandaag me nieuwe camera gekocht, ik ben gegaan voor de Fuji Finepix S5600, En ben er echt super blij mee!
Er zullen nu snel weer nieuwe pallieter foto's volgen![]()
Ben benieuwd naar de foto's. 
l0rdJ schreef:NIEUWS!!
Ik heb vandaag me nieuwe camera gekocht, ik ben gegaan voor de Fuji Finepix S5600, En ben er echt super blij mee!
Er zullen nu snel weer nieuwe pallieter foto's volgen![]()

Yinari schreef:Wauw, ik ben ook al een tijdje op zoek naar een mooie camera, maar ze zijn wel dúúr! Veel oefenen en mooie foto's maken, dan kun je binnenkort voor paardenfotograafje spelen!!
l0rdJ schreef:Ik wil wel paarden gaan fotograveren, maar dat heeft nog even tijd nodig. Eerst even rustig aan de camera wennen.
Ik heb vanmiddag wel een erg mooie foto gemaakt van himyar en ranja, spelend in de bak!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=74LXM4JU
@meelen, geen tweedehands maar nieuw. Ik had zoveel geld gekregen dat ik hem nieuw zo kon kopen, en dan nog een mooi tasje erbij ook. Me mama en ik wouden hem meteen vandaag halen en dat hebben we dus gedaan:). Ben er echt super blij mee, nu even lekker gaan expirimenteren

...

maar poll kom heeel misschien van de zomer bij me terug
als alles goed gaat
tjaan_ schreef:joyce gaan we zeker doen
@ lodJ: ben echt verslaafd aan hem.. ik heb het id dat dit de beste match ooit is...
op polly na danmaar poll kom heeel misschien van de zomer bij me terug
als alles goed gaat