manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:16

Anne_87 schreef:
Vergeet niemand tog? Bloos!

Ja, Nous Tong uitsteken

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:56

bar hoe ging je wedstrijd? en heb je foto''s gemaakt?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 12:31

Nee geen foto's gemaakt. Heb Yael ook nog 1 proef zien rijden, ging niet zo goed....
Ik was 2e met 180 en 1e met 181. Echt super streng gejureerd, want het ging echt wel lekker! Maar heb dr dus weer 2 punten bij Haha!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 13:17

Barbie1986 schreef:
Nee geen foto's gemaakt. Heb Yael ook nog 1 proef zien rijden, ging niet zo goed....
Ik was 2e met 180 en 1e met 181. Echt super streng gejureerd, want het ging echt wel lekker! Maar heb dr dus weer 2 punten bij Haha!!

Gefeliciteerd bar!
Rijd jael nou op don fuego dr wedstrijden?
Was ie stout dan omdat het niet zo goed ging of was het gewoon geen nette proef?

Onze zoon is al weer 2 weken oud, tjonge wat gaat dat hard!
Bedenk net dat ik mn profiel ook nog even moet aanpassen, dus dat ga ik gelijk maar even doen!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 14:14

Citaat:
Rijd jael nou op don fuego dr wedstrijden?

ja die rijd op don

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 16:08

Citaat:
OMG, die NS ook altijd! Als ik ook een keer met de trein ga is er ook altijd wat. Gelukkig kan ik mn geld dan terugvragen! Maar heb t met jullie te doen hoor

ja we hebben ook erg met onszelf te doen Ach gut
Vork
Ik vraag normaal gesproken ook egt lekkr geld terug hoor! Alleen dit is van te voren aangegeven, dus dan mag je geen geld terug vragen (dacht ik)

Humzz, jammer dat je dan niet kan slapen Thirz Scheve mond máár je kon nu wel voor geen geld ipv die 15 euro, lekkr vanuit je warme bedje ipv in de kou genieten van Jantje Tong uitsteken
T schijnt dat t niet eens zo druk was. Sprak vandaag iemand op de manege en vond dat de drukte dus egt enorm meeviel.

Ow jee! das stom, Nous vergeten! Bloos arme Nous...
Nou voor haar dus ook een plekje op de verwarmde tribune, komt voor elkaar Knipoog
*vraag me alleen af hoelang Nous naast ons zal zitten Nagelbijten / Gniffelen

Gefeliciteerd Bar! Doe je goed, alweer 2 winstpunten! Go jij! Go jij!
Ben ook wel benieuwd wat er niet zo goed ging bij Don? Opsich is Don meestal wel braaf tog? Weet je hoeveelste Jael was dit keer Bar?

Jaja, zomertijd Ja Dus vond t wel tijd voor een buitenritje vandaag Haha!
Karin: "Uhm.. ja dat kan... Pak jij bravour, en dan neem je... uhm... Ja nouja neem Beau nog maar mee dan. Heb je een mobiel bij? Heb je t nummer van de manege? of nee, sla mijn nummer maar op in je mobiel, boven duurt het te lang voordat er iemand op neemt"
Vork uhm, we zijn nie van plan om van ons paard te vallen hoor!
Haar nummer ook nie nodig gehad gelukkig Lachen Niets aan t handje, gwoon lekker gereden
*Tja zonder goed werkende rem zo nu en dan, maarja je kan nie alles hebben Schijnheilig

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 16:47

Ik weet niet hoeveelste Jael was... ben namelijk weg gegaan toen ze nog dr 2e proef moest rijden. Maar de uitslag komt wel op www.paardeninzeeland.nl te staan.
Ik vond Don nogal fries achtig lopen, hij sprong een paar keer aan toen t niet moest, de figuren waren erg slordig en ze ging groeten op t begin? Terwijl dat pas vanaf t L2 moet, dus snapte dr niet zo veel van... Middendraf deed ie ook helemaal niet, hij ging wel wat harder, maar niet ruimer.
Ik ben net met Frans lekker een strandwandeling gaan maken, het is echt zulk lekker weer!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 17:03

ow oke, ik snap. Nouja we houden de site gwoon in de gaten Knipoog Weten we meteen de goede uitslag.
*verruimen.. Don... ook niet iets wat egt bij hem past denk ik?

Ja, het is idd heerlijk weer. Jullie waren vast ook niet de enige op t strand (iig moesten er een hoop auto's langs toen wij richting strand/bos liepen, en ik vermoed dat die ook voor t strand kwamen. Zal overal wel zo zijn denk ik)

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:21

Barbie1986 schreef:
de figuren waren erg slordig en ze ging groeten op t begin? Terwijl dat pas vanaf t L2 moet, dus snapte dr niet zo veel van... Middendraf deed ie ook helemaal niet, hij ging wel wat harder, maar niet ruimer.

ja bar ze belde me ze was vergeten dat ze niet moest groeten en ze reed ook een halve volte verplaats een grote volte en don die kan nooit goed verruimen sinds die daar al staat

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:25

Hoeveel punten had ze nog gehaald?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:42

161 en ng eentje 176 geen winstpunten

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:42

bar hoeveelste was jij nog?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:52

Barbie1986 schreef:

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:09

ow had het niet gezien :p goed hoor, ben je mrgen ochtend op prooyen?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:10

Nee ik moet stage lopen, heb morgen avond les en daarna carrousel...

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:19

owwjaa van wie krijg je les dn en bar mag ik je msn is wat makkelijker dn zo Tong uitsteken

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:19

Gefeliciteerd Bar!
@ Anne: Ik ga natuurlijk ook mee vrijdagavond, dus reserveer voor mij ook maar een kaartje op die warme tribune!
Zo kort maar krachtige post, had ff 1 minuutje tijd, ga er nu weer vandoor, doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 22:15

ok das dan tot nu toe:
Cis, thirz, Bianz, Nous en ikke zeker?
Zodra nog meer mensen t ook zker weten, laat t dan maar even horen Lachen Zodra ik dan van iedereen wat gehoord heb, bestel ik wel ff kaartjes dan
(mariekje? Kims?)

Kon via die site tog Bar?
*zoekt*
nouja ik kijk nog wel een keer beter, maar ik kan t nu zo gauw iig niet vinden
Doei!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 25-03-07 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:18

Ja op de site staat het email adres en dan moet je daar een mailtje naar sturen!

@ Denise: op maandag avond krijg ik les van corneli (groepsles) en daarna carrousel, dat wordt geleid door iemand anders...
Op woensdag heb ik priveles van Jessica Nijpjes.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 22:20

ow oke Clown ik dacht een linkje ergens, maar dus gwoon een mailtje naar de manege sturen?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:22

Was ook eerst een linkje, maar volgens mij zijn de kaartjes voor de verwarmde tribune (C kant) ondertussen op. Ik heb ook kaartjes voor de andere tribune (lange zijde). Maar volgens mij is de verwarmde tribune ook niet echt nodig aangezien het heel de week super weer wordt!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:42

haha ik zie nous al zitten op de tribune, lekker verwarmd!! Heeft ze geen koude billen Tong uitsteken
Goed bar, je punten! Straight to the top Haha!
Nou ik ga zo even lekker sporten, en heb net een meisje leren kennen die voor mij op stage was in denemarken waar ik een keer mag komen helpen met de paarden...dus wie weet.
Doeiii

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 16:56

Barbie1986 schreef:
Was ook eerst een linkje, maar volgens mij zijn de kaartjes voor de verwarmde tribune (C kant) ondertussen op. Ik heb ook kaartjes voor de andere tribune (lange zijde). Maar volgens mij is de verwarmde tribune ook niet echt nodig aangezien het heel de week super weer wordt!

zo ziet het er wel naar uit dan...

Maar idd, ze geven egt super weer af voor deze week, dus volgens mij moet t best te doen zijn tog? Savonds koelt het wel snel af natuurlijk, maarja een jas helpt vast ook Haha! moet kunnen!
(t zal ook wel moeten ook als er geen verwarmde kaartjes meer zijn Tong uitsteken)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:05

In de binnenbak zal het heus niet zo koud zijn met al die mensen op n kluitje Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:10

Haha, ik denk dat ik het wel overleef zonder verwarmde tribune hoor, doe gewoon warme kleren aan. Maar Nous zal wel erg teleurgesteld zijn Huilen van het lachen

Lekker zo'n buitenritje Anne! Ik ging gister vissen ( Clown ) met 2 kindjes. Die waren er echt van overtuigd dat ze veel gingen vangen...maar helaas (gelukkig maar, vind dat niets zo'n vis aan een haak!) Ik ging ook een keer de hengel uitgooien...maar das voor mij toch niet echt weggelegd!
Klinkt leuk Cis, wat voor paarden heeft ze? En wat voor sport doe je daar in het hoge noorden eigenlijk? Gefeliciteerd met je punten nog Bar! Al bekend wat Jael en Angelina hun punten waren?

Vanavond hebben Bianz en ik weer EHBO-avond, leuk No Cheer Gelukkig de laatste voor dit lesjaar. Hebben we tot september de maandagavonden weer voor Grey's!!