Anne_87 schreef:Vergeet niemand tog?
Ja, Nous
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anne_87 schreef:Vergeet niemand tog?
! Barbie1986 schreef:Nee geen foto's gemaakt. Heb Yael ook nog 1 proef zien rijden, ging niet zo goed....
Ik was 2e met 180 en 1e met 181. Echt super streng gejureerd, want het ging echt wel lekker! Maar heb dr dus weer 2 punten bij!
Citaat:Rijd jael nou op don fuego dr wedstrijden?
Citaat:OMG, die NS ook altijd! Als ik ook een keer met de trein ga is er ook altijd wat. Gelukkig kan ik mn geld dan terugvragen! Maar heb t met jullie te doen hoor

máár je kon nu wel voor geen geld ipv die 15 euro, lekkr vanuit je warme bedje ipv in de kou genieten van Jantje 
arme Nous...

Dus vond t wel tijd voor een buitenritje vandaag 
uhm, we zijn nie van plan om van ons paard te vallen hoor!
Niets aan t handje, gwoon lekker gereden
Weten we meteen de goede uitslag. Barbie1986 schreef:de figuren waren erg slordig en ze ging groeten op t begin? Terwijl dat pas vanaf t L2 moet, dus snapte dr niet zo veel van... Middendraf deed ie ook helemaal niet, hij ging wel wat harder, maar niet ruimer.
Barbie1986 schreef:Nee geen foto's gemaakt. Heb Yael ook nog 1 proef zien rijden, ging niet zo goed....
Ik was 2e met 180 en 1e met 181. Echt super streng gejureerd, want het ging echt wel lekker! Maar heb dr dus weer 2 punten bij!
Zodra ik dan van iedereen wat gehoord heb, bestel ik wel ff kaartjes dan
ik dacht een linkje ergens, maar dus gwoon een mailtje naar de manege sturen? 

Barbie1986 schreef:Was ook eerst een linkje, maar volgens mij zijn de kaartjes voor de verwarmde tribune (C kant) ondertussen op. Ik heb ook kaartjes voor de andere tribune (lange zijde). Maar volgens mij is de verwarmde tribune ook niet echt nodig aangezien het heel de week super weer wordt!
moet kunnen!
)
) met 2 kindjes. Die waren er echt van overtuigd dat ze veel gingen vangen...maar helaas (gelukkig maar, vind dat niets zo'n vis aan een haak!) Ik ging ook een keer de hengel uitgooien...maar das voor mij toch niet echt weggelegd!
Gelukkig de laatste voor dit lesjaar. Hebben we tot september de maandagavonden weer voor Grey's!!