Maar het klinkt alsof ik er nog iets van kan opsteken, dus het lijkt me wel leuk ja, wel met paard dan, anders wordt het moeilijk dressuren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kowloon schreef:Als er nog iemand met paard gaat, die ik ken, dan wil ik wel mee.
Anders durf ik niet. Maar dan kunnen er wel mensen zonder paard meerijden.
Binar schreef:Kowloon schreef:Als er nog iemand met paard gaat, die ik ken, dan wil ik wel mee.
Anders durf ik niet. Maar dan kunnen er wel mensen zonder paard meerijden.
Ik wil mee met Ko
Serada schreef:Meld iedereen zich apart aan of tegelijk ivm de groep?
Binar schreef:Marieke_ schreef:Lijkt me leuk om mee te gaan
Met of zonder paard??![]()
Loes, Tyrza rijdt Grand Prix dressuur, het is dus een dressuur clinic![]()
Linda, ik stuur je ff een PB!

!!
Serada schreef:Nou ben heel benieuwd of er nog plaats is. Ik zag dat er vrij snel reactie op het topic was en dat zal nog wel erger worden. Ik heb opgegeven dat mijn niveau B is dus daar zullen wel categorien in zijn.
Oh Anous en Eef, ik heb dat jasje gekocht van het meisje waar ik het van de week over had. Het is een keuring jasje, getailleerd en een lang model. Precies wat ik zocht, het moet alleen wel even gestoomd worden![]()
Heb je de regendeken al bij Biz gepast??

Dus ook niets uitgegeven
we hebben alleen geld uitgegeven bij de burger king
Binar schreef:Vanavond met Eef en Gaby naar Hypodrama geweest, wat een drama, ze hadden echt helemaal nietsDus ook niets uitgegeven
we hebben alleen geld uitgegeven bij de burger king
![]()
Is er nog iemand die binnenkort naar mr.ed gaat? ik wil (moet) er binnenkort weer naar toe, de regendeken is nl te groot voor Biz
Mijn helm is niet meer wat het geweest is KiWiKo schreef:ikm oet er binnekort heen, voor een BP en een helm. Bp voor een klant, en helm voor mij![]()
![]()
Mijn helm is niet meer wat het geweest is

Wie had dat nou ooit kunnen denken, dat Ko buiten nog zo braaf zou worden en dat een ander paard zo aan hem hangt
meestal is Biz degene aan wie paarden blijven plakken