Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Daar wil ik het wel voor doen
Hogere prijsklasse is nog meer dan dat..
En als ik heel eerlijk ben zou ik dat niet neerleggen voor een paard dat nog maar L startgerechtigd is.
Kirsten_S schreef:Jaa, het komt op mij over als een perfect paard met potentie. Dus wat mis je bij haar waarom je der wegdoet, dat vraag ik me dan af
Sabinee__ schreef:Via bokt kom ik uit op
0-5000 lagere prijsklasse
5000-15.000 normale prijsklasse
15.000-25.000 iets hogere prijsklasse
25.000 > hogere pijsklasse (afhankelijk van het niveau, leeftijd, potentie en resultaten kun je daar ook weer verschillende prijsklasses aan hangen)
Astor schreef:Broccoli schreef:Daar wil ik het wel voor doen
Hogere prijsklasse is nog meer dan dat..
En als ik heel eerlijk ben zou ik dat niet neerleggen voor een paard dat nog maar L startgerechtigd is.
Daar ben ik het zeker met je eens! Zou zeker niet zoveel geld neerleggen voor een paard dat NOG maar L startgerechtigd is.
En de hogere prijsklasse is vaak 10.000 + Volgens mijn beleving
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Jaa, het komt op mij over als een perfect paard met potentie. Dus wat mis je bij haar waarom je der wegdoet, dat vraag ik me dan af
Voor het mooie is ze ook net ff iets te klein voor mij. "t kan wel, maar voor
t gezicht zou een groter paard ook mooier zijn. En denk dat een ander ook
heel veel plezier met haar kan hebben.
Sabinee__ schreef:Ik vraag me dan altijd af waarom een paard met zooooveeeel potentie en een geweeeldige afstamming nog MAAR L is..
Laatst ook een advertentie.. GEWELDIG PAARD.. 12 jaar .. ZOOVEEL potentie.. Liep L..
Potentie mn naad dan hahaha
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Jaaa voor mij zou ze echt een perfect maatje zijn, mede omdat ik niet makkelijk op een paard meer kom. Ja voor het gezicht past groter jou veel beter!
Haha, ja voor jou is ze de perfecte hoogte!

haha wegloopt met opstappen.
Kirsten_S schreef:De een is daar sneller mee dna de ander. Melanie moet ook nog veel leren denk ok en kan je niet vergelijken met een z ruiter die vele malen meer ervaring heb en een paard daar sneller in begeleid naar een hogere klasse.
Kirsten_S schreef:De een is daar sneller mee dna de ander. Melanie moet ook nog veel leren denk ok en kan je niet vergelijken met een z ruiter die vele malen meer ervaring heb en een paard daar sneller in begeleid naar een hogere klasse.
. Er valt gewoon nog veel te leren voor mij, en daarnaast willen we het ook rustig aan doen omdat het nu gewoon lekker loopt.gina2003 schreef:Dus ffies doorsparen kirst..
Ik houd het wel bij mijn 1.46 m pony..
Hahaha. Genoeg bijrijders te vinden
Sabinee__ schreef:Kirsten_S schreef:De een is daar sneller mee dna de ander. Melanie moet ook nog veel leren denk ok en kan je niet vergelijken met een z ruiter die vele malen meer ervaring heb en een paard daar sneller in begeleid naar een hogere klasse.
Ja maar als je een dergelijk potentieel goed paard hebt, zou ik hem dus niet door een niet kundig genoeg amazone laten rijden als ik de keuze had.
Helemaal op een handelstal, waar je met paarden geld wilt verdienen.. Hoger niveau is hogere prijs klasse.. Denk ik dan.
Dit bedoel ik trouwens meer in het algemeen hoor