Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Linn_ schreef:Jah over Dixie. Ik zit echt heel serieus met het idee te spelen om dr te gaan kopen als dat kan. Dit voelt voor mij als een tweede kans, en een soort teken dat ze nu opeens weer terug is. Ik heb nog noooooi zo'n klik gehad met een paard! Ik ben wel bijna gek als ik deze kans niet ga grijpen. Maar me moeder wil het gewoon niet, die ziet alleen een toekomst over 5 jaar ofzo voor zich waarin ik een eigen huis ga kopen en alles zelf moet gaan betalen. Logisch dat ze daar over nadenkt. Ik heb nog een jaar school en dus nog een jaar maximale stufie. Ik wilde graag dan een jaar naar Spanje gaan, dit is nog maar een idee maar me moeder vind het dan ook meteen zonde dat ik dat weg gooi, terwijl dit helemaal neit zo hoeft te zijn! Als ik niet verder ga studeren ga ik werken uiteraard. Me moeder vind me nog te jong om een paard te kopen, ze vind dat ik pas een paard moet kopen als ik helemaal gesetteld ben, dus een eigen huis heb en alles op orde heb.... maar dit is een one time experience, zo voelt het voor mij....
Maarja ik ga denk ik maar aan de eigenaar van de manege het nummer van de eigenaar van Dixie vragen of ze uberhaupt te koop zou staan en voor hoeveel dan. Want stel dat ze al meer dan 5000 zou kosten dan gaat het sowieso al over, dat vind ik ook al teveel... dussss dilemma....
Suuskipje schreef:Maar waar ga je haar dan van betalen linn?