Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Raak je straks helemaal verslingerd en mag Juul bij terugkomst niet meer meedoen, ha ha!
Ik reed al mee in de carrousel. Juul viel voor mij in vanwege mijn operatie.
We hadden afgesproken dat hij tot zij vakantie mee zou rijden, dus dan houdt het inderdaad voor hem op. Hij blijft wel voor mij invallen als ik niet kan.

winnitou schreef:lekker gereden in de carousselles. Tempo was ook constant (bedankt Xan, scheelt een hoop),
Was een leuke les!
haha, zo erg zelfs dat of ik bij Hans op schoot zat, of
ze plakte wel erg aan elkaar. 

winnitou schreef:heb vanmiddag weer een uur gelopen met de stokken, een uur vliegt voor bij. Ik vind het heerlijk om te doen, heb met lopen minder last van mijn heup en rug.
Ga proberen dit even vol te houden, iedere dag een stuk met de stokken lopen

_sandra schreef:lief van jullie allemaal! vandaag is mav voor eerst aan de longeerlijn geweest. na drie vreugde sprongetjes ging hij heel braaf draven. hopen dat ook hij het geduld kan opbrengen en rustig aan blijft doen!!!!

xan schreef:Duimen jullie voor mij as vrijdagmiddag om 14.00 uur.
Dan heb ik een gesprek voor een eventuele nwe opdracht !!!!![]()
In Amsterdam bij een aannemer die een gedeelte van de Noord/Zuid lijn aanlegt.
Ik vind het helemaal geweldig (nu maar hopen dat ik nog wel wat vakantie kan houden,
als het wat wordt natuurlijk)

winnitou schreef:meelen schreef:Oh, ik hoor net van Ron dat we een salontafel gaan bekijken in Bovenkarspel whahaha
(mijn oude word morgenavond opgehaald)
Waarom doe je de oude weg (die vind ik juist zo mooi).. wat voor een ga je bekijken