Had je foto's ook al op FB gezien ja! Echt supergaaf! Bedacht me trouwens in de auto gister of ik wat voor je had moeten meenemen uit Goes?
Overigens echt asociaal. Heb gister in zeeland 1,639/l betaald voor benzine. De prijzen liggen hier zo'n 10 cent hoger!
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 09-12-12 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt
antoinetje
Geplaatst: 09-12-12 22:18
Wij rijden diesel ik heb echt geen idee wat benzine kost maar in zeeland scheelt het wel! Nee hoor ik had niets nodig heb je het leuk gehad? Hoe gaat het met je vader?
Was gezellig gister. En fijn dat ik nog even geweest ben voordat ze naar Spanje vertrekken! Met mijn paps gaat alles goed. Morgen naar school, heb ik ook geen barst zin in!
Jup, het zijn drie niet heel volle dagen, erg fijn. Want de dagen die van 8.30-16.40 waren, die vond ik maar erg zwaar! Het zijn trouwens voorlopig ook mijn laatste schooldagen!
Ik zal mijn best doen volgende keer te lachen. Alhoewel ik het wel een keer bewust gedaan heb, alleen reed ik toen naar achter toe, haha!
Adje staat op allebei de foto's vrolijk met de oortjes er helemaal op! Jammer van mijn losse teugel op foto twee, dat was het halsstrekken wat niet wilde lukken en wilde de teugels niet verder los gooien!
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-12 23:23
antoinetje schreef:
Ach Adje petatje ziet er snoezig uit, Milou volgende keer lachen hoor! Es wat voor camera heb je?
Een Sony A300 ofzo geloof ik, maar hij is nodig aan vervanging toe.....
Die eerste is heel leuk inderdaad! Zit een leuk koppie op dat beestje
Danseresje
Geplaatst: 09-12-12 23:27
Hij lijkt ook echt naar de camera te koekeloeren! Foto 1 was bij het groeten aan het einde toch Esther? Dacht dat toen je me vrijdag de foto's liet zien, dit de laatste was.... Enne, heb je aan deze twee ook nog veel moeten bewerken of viel dat wel mee?
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 09-12-12 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Saskia89
Geplaatst: 09-12-12 23:30
(Bijna) Alle paarden kijken leuk met groeten. Alsof zij dat ook even doen
Danseresje
Geplaatst: 09-12-12 23:54
Adje staat meteen als achtergrondscherm op mijn iPad! Ben echt heel blij met de foto's Esther! Heb ze uit dit topic op de iPad opgeslagen. Maar misschien dat je ze me sowieso kan mailen?