What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 22:10

xan schreef:
Kan me voorstellen.
Wellicht volgend jaar. Wanneer wil je misschien starten ?

Ik ben benieuwd of Tytje meedoet.
Ze was er net, nu niet meer.

Voor nu denk ik pas volgend jaar. Ik wil daar in ieder geval naar toe werken, maar wie weet komt het er wel helemaal nooit van.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:11

Ohgossie, ik kijk nog ff naar de foto's van No.
Hij is daar echt zielig. |(
Ziet er niet echt uit als een sprankelend paard.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:12

LIQUITA schreef:
Voor nu denk ik pas volgend jaar. Ik wil daar in ieder geval naar toe werken, maar wie weet komt het er wel helemaal nooit van.

Helemaal nooit, omdat je er zelf niet zo'n zin meer in zou hebben ?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 22:15

LIQUITA schreef:
xan schreef:
Kan me voorstellen.

Nu voelt het zo dat ik volgend jaar wel zou willen starten omdat we "thuis" kunnen starten. Ik denk als dat niet het geval zou zijn, ik er misschien helemaal niet meer aan zou beginnen. MAAR...ben me ook bewust dat als het straks misschien lekkerder gaat en eens mee ga doen aan een onderlinge het gevoel van wel willen starten weer terug komt. We zullen het allemaal wel zien hoe het loopt.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:16

Ik ga. :wave:
Tot morgen (dan ga ik mijn superknol maar weer eens verwennen :D )

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 22:20

Doegie :wave:

Ik ga er ook vandoor...moet morgen werken ^) . Gelukkig maar tot kwart voor twee, dus we overleven het wel weer.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 23:36

LIQUITA schreef:
Oja...kreeg ook vandaag nog een minder leuke mededeling. Het gaat niet goed met mijn 98 jarige oma. Ze heeft een longontsteking en knapt niet op. Ze heeft het erg benauwd en krijgt zuurstof. Ze reageert bijna niet meer op aanspreken, het schijnt dat ze geen zin meer heeft. Morgen gaan m'n ouders samen met m'n tante en oom en d'r huisarts overleggen hoe verder. Wel of geen ziekenhuisopname e.d. Ze is dan wel 98 jaar, maar dit is natuurlijk nooit leuk.

sterkt, afscheid nemen blijft altijd moeilijk!

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 23:52

ate sterkte, ook voor je pa

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 08:55

LIQUITA schreef:
Oja...kreeg ook vandaag nog een minder leuke mededeling. Het gaat niet goed met mijn 98 jarige oma. Ze heeft een longontsteking en knapt niet op. Ze heeft het erg benauwd en krijgt zuurstof. Ze reageert bijna niet meer op aanspreken, het schijnt dat ze geen zin meer heeft. Morgen gaan m'n ouders samen met m'n tante en oom en d'r huisarts overleggen hoe verder. Wel of geen ziekenhuisopname e.d. Ze is dan wel 98 jaar, maar dit is natuurlijk nooit leuk.

Zo, dat is een respectabele leeftijd! Ik mag hopen dat ik ooit die leeftijd mag halen (ik wilde vroeger 250 jaar worden, ha ha)! Als je dan ineens ziek wordt, dan denk ik dat het 100x harder binnen komt voor zo'n mensje en dan kan ik me ook voorstellen dat je op deze manier niet verder wilt. Maar dat neemt niet weg dat je als naaste daar anders over denkt, want ze heeft het tenslotte al die tijd zo goed gedaan? Pfff, moeilijk hoor! Je verstand zegt: mooie leeftijd. Maar je gevoel zegt toch iets heel anders! :(:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 08:57

ATE schreef:
heb lekker bij mijn ouders gegeten
al gaat mijn pa niet echt leker hij is heel deprie en erg moe maak me wel zorge om hem
hij zei van de week als ik dood ben begraaf me dan bij peter

Jeetje, nog zo'n inhakker....! De avond zal wel een beladen sfeer hebben gehad door deze mededeling, hoe lekker het eten ook geweest mag zijn! ;(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 09:01

Zal ik dan maar een leuk nieuwtje plaatsen? Wij gaan straks met een klein groepje een buitenrit(je) maken, het is tenslotte zulk mooi weer ;) ! En vanmiddag komt mijn bolleboos weer terug uit Brabant, ook altijd fijn om hem weer te kunnen knuffelen! :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 09:08

Shenavallie schreef:
Zal ik dan maar een leuk nieuwtje plaatsen? Wij gaan straks met een klein groepje een buitenrit(je) maken, het is tenslotte zulk mooi weer ;) ! En vanmiddag komt mijn bolleboos weer terug uit Brabant, ook altijd fijn om hem weer te kunnen knuffelen! :D

veel plezier op de buitenrit

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 09:35

heb gezien welk paard er nieuw komt op de manege een leuk beest om te zien
van annemarie en jaimy

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 10:32

Als je vandaag nog een buitenritje wilt maken, moet je een beetje tempo maken. Het gaat vanmiddag namelijk regenen. Ik schat in zo rond een uur of 15.00 á 15.30 uur.

De dag begint zonnig, maar vanuit het westen wordt de bewolking geleidelijk dikker. Vanmiddag en vanavond valt er lokaal wat lichte regen. De middagtemperatuur wordt 11 tot 12 graden, vlak aan zee enkele graden lager. De wind is zuidwest en overwegend matig, kracht 3 tot 4, in de loop van de middag neemt de wind langs de westkust toe tot vrij krachtig, kracht 5.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 11:16

xan schreef:
Kan me voorstellen.

Nee, ik doe niet mee, Astrid heeft zich wel opgegeven. Bij mij gaat het nog steeds om de basis en het niet constant nagevelijk lopen. De oefeningen in de M proef kent Val wel. Ik heb zaterdag weer les in Oosthuizen en helaas kost dat ook een boel! We gaan wel vooruit. Ik kom wel kijken, dat vind ik altijd leuk.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 14:21

meelen schreef:
Als je vandaag nog een buitenritje wilt maken, moet je een beetje tempo maken. Het gaat vanmiddag namelijk regenen. Ik schat in zo rond een uur of 15.00 á 15.30 uur.

De dag begint zonnig, maar vanuit het westen wordt de bewolking geleidelijk dikker. Vanmiddag en vanavond valt er lokaal wat lichte regen. De middagtemperatuur wordt 11 tot 12 graden, vlak aan zee enkele graden lager. De wind is zuidwest en overwegend matig, kracht 3 tot 4, in de loop van de middag neemt de wind langs de westkust toe tot vrij krachtig, kracht 5.

Toen ik daar straks naar huis ging, begon het iets te spetten, dus we hebben mazzel gehad! :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-10 15:34

Hello :wave:

Vandaag lekker gewerkt. Erik heeft First voor mij gedaan (hij moest toch op de manege zijn om kabels te trekken voor de nieuwe boxen in de binnenbak).

Met m'n oma gaat het niet goed, ze zijn vannacht begonnen met Morfine omdat ze het heel erg benauwd had. Dit krijgt ze nu om de 8 uur. Morgenochtend ga ik naar haar toe. Klinkt misschien gek, maar ik hoop dat dit niet te lang gaat duren.

Jo, hoe gaat het nu met je vader?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:36

Ach gossie, zielig voor je oma. Dan kan het, ook voor haar, maar beter niet te lang meer duren idd.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:37

Nou, de regenwolk was mooi opgelost voor die hier was. Er zijn maar een paar spettertjes overgebleven gelukkig.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 16:45

Sterkte Liquita met je oma! Ate, jij met je vader!
De regen viel inderdaad gelukkig mee. Met Val bij de Amethyst gereden en dat ging goed, joepi.....ben blij.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 17:17

LIQUITA schreef:
Hello :wave:

Vandaag lekker gewerkt. Erik heeft First voor mij gedaan (hij moest toch op de manege zijn om kabels te trekken voor de nieuwe boxen in de binnenbak).

Met m'n oma gaat het niet goed, ze zijn vannacht begonnen met Morfine omdat ze het heel erg benauwd had. Dit krijgt ze nu om de 8 uur. Morgenochtend ga ik naar haar toe. Klinkt misschien gek, maar ik hoop dat dit niet te lang gaat duren.

Jo, hoe gaat het nu met je vader?

niet echt lekker
mijn schoonzus en broer zijn vandaag geweest hij ziet er uit als een dood vogeltje
hij ziet het zelf dan ook niet meer echt zitten
woensdag moet hij naar de dokter een week eerder dan geplant heeft mijn moeder voor gebeld
weet je ik weet ook niet wat verder aan kan doen

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 17:27

vandaag moon aan het lijnen gezet. die lijkt bekant wel drachtig.was wel ff lekker.
hopen dat het morgen ook weer een beetje lukt.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 17:27

liquita en ate sterkte de komende tijd.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 17:33

mntj schreef:
liquita en ate sterkte de komende tijd.

dank je

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 17:42

ATE schreef: