Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jeany_Orion schreef:maar dan ben ik de enige in mijn categorie hahahah dacht het echt niet xD
Monica24 schreef:@ sambagirl: ik had geluk vrijdag, zat op zorro.
Ook wil ik nog even iets kwijt over de discussie van eigen paarden.
Het lijkt me eerlijker om de privépaarden bij elkaar te zetten. De manegepaarden worden gedurende de week door zoveel verschillende mensen gereden dat zij de hulpen niet altijd meer goed interpreteren. Zij moeten dan ineens een F18 proef rijden, en dat is niet erg makkelijk en extra knap als dat dan lukt. Op Gup bijvoorbeeld zat vrijdag bijvoorbeeld iemand die hem in de verste verte nog niet naar beneden kon rijden (2e uur). Maar de volgende dag moet hij wel F18, F16 en F14 rijden. Privépaarden worden dagelijks door dezelfde gereden, met privélessen, instructeurs op hun paard etc. Het lijkt me dan logisch dat dat iets soepeler verloopt. Wat je de afdgelopen wedstrijden dan ook hebt gezien is dat Marjolein, Ingeborg, Jeany en ook Angelique 1x (en die heeft toch ook geen makkelijk paard) steeds gewonnen hebben. Nu kunnen zij misschien ook wel goed rijden, daar heb ik het niet over, maar helemaal eerlijk is het toch ook niet. Vandaar het voorstel om privépaarden in hun eigen rubriek te laten rijden, maar voor de prijzen wel bij elkaar te doen.
Het voorstel van Jeany om op een manegepaard te gaan en hem dan wel zelf uit te kiezen snap ik niet. Je kan er dan wel nooit op rijden, maar dan kan je wel de beste kiezen en dat is nu ook weer niet de bedoeling...
Extra respect dus voor mensen die een Olever/Thalita kiezen.