De Chardonners bokken door! [deel 3]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustJoyce

Re: De Chardonners bokken door! [deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:26

ik hoop zooooo!!!!

Roomiey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:28

het wordt denk gewoon nog 'ns spannend zeg xD

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:28

hahaha :D ik zit in spanning morgen :P

Roomiey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:34

haha, anders ik wel..
maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het mag, ook al wil ik wel héél graag, eigenliujk hoop ik gewoon dat ze fout geboekt heeft..

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:37

hahahaha ja echt he :P

Roomiey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:39

maar ik ga nu denk ik naar bedje toe, morgen zet ik wel berichtjes erop als het zover is :)
doeidoei :evaw:

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:52

:wave:

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 22:28

Ik ben het met Joyce eens dat het niet helemaal eerlijk is.. Het gaat er juist om dat je dan een paard rijdt dat je niet gewend bent, zodat het eerlijker is. Iedereen rijdt dan dus waarschijnlijk op een paard waar diegene zijn voorkeur niet naar uit gaat en die die niet gewent is. Dat gaat dan niet echt op..

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 05:46

Ik ben wakker gezoemt door een mug.. verdorie

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 07:45

Mallow schreef:
leuke foto's :D
Ik zag amanda gister :D

hahaha jaaaa ik jou ook! wat een toeval ;) nog lang gebleven?

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 07:57

Jeany_Orion schreef:
maar dan ben ik de enige in mijn categorie hahahah dacht het echt niet xD

waarschijnlijk is deze discussie over een paar bladzijdes toch al afgelopen.. en weet ook niet of het al gezegd is.. maar je wil toch ook de enige in de categorie zijn? anders had je wel gewoon meegedaan met het loten..

snap ook wat jij bedoeld hoor.. Orion is niet de makkelijkst.. *ik zou in de f13 ook niet meer starten met Costa* maar wat Joyce en Karin bedoelen.. is dat wij vaak 1 x in de week *hooguit!* op een paard rijden.. (waarvan sommige ook echt nietschijndood zijn) en dat jij 7 dagen per week bij je paardje ben.. je kan de proef dus in principe beter voorbereiden.. de proef uit je hoofd leren.. oefenen met Orion, en punten die hij minder goed kan, vaker oefenen.. dat kunnen wij niet..

kijk naar een Stefanie bijvoorbeeld.. die zat op Thalita.. waarvan het er ook echt niet al te makkelijk uitzag..

Zoo haha dat is dat :P

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 08:07

@ sambagirl: ik had geluk vrijdag, zat op zorro.

Ook wil ik nog even iets kwijt over de discussie van eigen paarden.

Het lijkt me eerlijker om de privépaarden bij elkaar te zetten. De manegepaarden worden gedurende de week door zoveel verschillende mensen gereden dat zij de hulpen niet altijd meer goed interpreteren. Zij moeten dan ineens een F18 proef rijden, en dat is niet erg makkelijk en extra knap als dat dan lukt. Op Gup bijvoorbeeld zat vrijdag bijvoorbeeld iemand die hem in de verste verte nog niet naar beneden kon rijden (2e uur). Maar de volgende dag moet hij wel F18, F16 en F14 rijden. Privépaarden worden dagelijks door dezelfde gereden, met privélessen, instructeurs op hun paard etc. Het lijkt me dan logisch dat dat iets soepeler verloopt. Wat je de afdgelopen wedstrijden dan ook hebt gezien is dat Marjolein, Ingeborg, Jeany en ook Angelique 1x (en die heeft toch ook geen makkelijk paard) steeds gewonnen hebben. Nu kunnen zij misschien ook wel goed rijden, daar heb ik het niet over, maar helemaal eerlijk is het toch ook niet. Vandaar het voorstel om privépaarden in hun eigen rubriek te laten rijden, maar voor de prijzen wel bij elkaar te doen.

Het voorstel van Jeany om op een manegepaard te gaan en hem dan wel zelf uit te kiezen snap ik niet. Je kan er dan wel nooit op rijden, maar dan kan je wel de beste kiezen en dat is nu ook weer niet de bedoeling...

Extra respect dus voor mensen die een Olever/Thalita kiezen.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 08:12

mee eens! haha net als denk ik bijna iedereen :P

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 08:13

PS: ik vind het er leuk uitzien als je op Yorick zit Kaar! net als die andere haflingers :)

Joyce: echt super goed al die kilo's!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 08:33

Monica24 schreef:
@ sambagirl: ik had geluk vrijdag, zat op zorro.

Ook wil ik nog even iets kwijt over de discussie van eigen paarden.

Het lijkt me eerlijker om de privépaarden bij elkaar te zetten. De manegepaarden worden gedurende de week door zoveel verschillende mensen gereden dat zij de hulpen niet altijd meer goed interpreteren. Zij moeten dan ineens een F18 proef rijden, en dat is niet erg makkelijk en extra knap als dat dan lukt. Op Gup bijvoorbeeld zat vrijdag bijvoorbeeld iemand die hem in de verste verte nog niet naar beneden kon rijden (2e uur). Maar de volgende dag moet hij wel F18, F16 en F14 rijden. Privépaarden worden dagelijks door dezelfde gereden, met privélessen, instructeurs op hun paard etc. Het lijkt me dan logisch dat dat iets soepeler verloopt. Wat je de afdgelopen wedstrijden dan ook hebt gezien is dat Marjolein, Ingeborg, Jeany en ook Angelique 1x (en die heeft toch ook geen makkelijk paard) steeds gewonnen hebben. Nu kunnen zij misschien ook wel goed rijden, daar heb ik het niet over, maar helemaal eerlijk is het toch ook niet. Vandaar het voorstel om privépaarden in hun eigen rubriek te laten rijden, maar voor de prijzen wel bij elkaar te doen.

Het voorstel van Jeany om op een manegepaard te gaan en hem dan wel zelf uit te kiezen snap ik niet. Je kan er dan wel nooit op rijden, maar dan kan je wel de beste kiezen en dat is nu ook weer niet de bedoeling...

Extra respect dus voor mensen die een Olever/Thalita kiezen.

Helemaal mee eens!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 08:37

Thalita was trouwens ook beetje eigen schuld Aman, reed beetje te afwachtend en had er gewoon wat aan moeten doen ;) Maarja volgende keer beter!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 08:38

maar bij die andere was die ook wel een beetje zo..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 08:41

ja oke ;) Maar veel dingen kon ik zelf wel wat aan veranderen.. Nouja we zullen zien hoe het met vaardigheid gaat :)

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 08:54

daaarom :D komt vast goed :P

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 08:55

Dan leest Annemiek ook voor :) Vind ik wel fijn :)

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:01

ik heb alleen een eerste keus met de vaardigheid.. en ik moet als het goed is Yorick delen met Simon :+

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:01

Ja je zag echt tijdens die wedstrijd dat je het spannend vond op d'r, maar toch gehaald! Super hoor.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 09:01

Haha :P Ga je toch maar op Yorickje?

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 09:03

jaa ik weet niet zo goed op wie anders :P

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 09:03

DJoysDesignz schreef:
Ja je zag echt tijdens die wedstrijd dat je het spannend vond op d'r, maar toch gehaald! Super hoor.

Het was zoiezo even oefenwedstrijdje ;) Wist op de dag zelf pas dat ik mee mocht doen, dus kon ook niet even snel nog figuren oefenen in de les... Maarja ;)