nou opzich wel positief maar we moeten wel blijven hopen! hij heeft een botvliesontsteking in zijn mond vandaar dat die niet naar beneden wil hij kan die druk op zijn mond niet hebben! daar heeft die onstekingsremmer voor! hij heeft een soort overbelasting in zijn elleboog daar is niks aan te doen! hij moet nu 4 mnd op het land voorledige rust en zijn spieren moeten los gehouden worden dus er moet een fysiotherapeut komen want anders gaat die in de verkeerde stand staan en dan krijgt die daar weer last van! en de dierenarts zei ik weet niet of het nog wel goed komt de meeste paarden die langers als een jaar uit de running zijn herstellen niet voorledig dus vandaar dat we moeten blijven hopen!! dus nu lekker even 4 maanden rust en dan weer kijken! maar dit is wel het laatste wat we doen want zo blijven we bezig dan ga ik gewoon zelf kijken wat die wel en niet kan en dan ga ik daar maar mee verder en anders gaat die met pesioen!
Hih nou vandaag was het weer een blokje beton, klieren tong achter het bit duwen, en zodra ik wil gaan zitten gaat ie rennen! Nou werkt het ook niet mee dat ik natuurlijk geen laarzen en en neep daar handig gebruk van maakt omdat ik me binnen niet stil kan laten omdat ik geen steun heb