Astor schreef:Ik ga afsluiten dames, ik moet werken tot een uurtje of 9
Poeeh werkze!
T was al lekker druk toen ik wegging om 12 uur..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Ik ga afsluiten dames, ik moet werken tot een uurtje of 9
.
. 
). Kan me best voorstellen dat je dat als tatoeage wilt hebben!Emmaa_ schreef:
Ben ik weer.
Nick nog niet weg ?![]()
Sabrina zei ook al tegen mij dat er nog helemaal geen vaste datum wordt geprikt.
Vind het allemaal een beetje vaag.
Het staat indd wel vast dat ze weg gaat
.
.
.DenK4ever schreef:Nou, geen top foto. maar voor het idee :
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:ik weet al wat ik voor verjaardagscadeau willl![]()
eeeeeeeeeeen tattoooo
ik weet het zeker!
ECHT?!
Wat voor tatoo?! Wat wordt het?? op je pols?!
! me moeder vind het ook mooi op der pols. Ik laat de letter K in mooie sierlijke letters waarsch. zetten. Eigenlijk wou ik me hele naam op me knokkels maarjaah, dat mocht niet (miss stiekem later als ik 18 ben of ouder
) , maar eerst hier maar is mee beginnen. Ahtnamas schreef:@ Melissa, dat is best bijzonder dat jullie allemaal dezelfde initialen hebben! (behalve je moeder dan, maar ja mama is ook de M). Kan me best voorstellen dat je dat als tatoeage wilt hebben!
@ Kirsten, ik zou niet zo snel iets op mijn pols laten zetten, tenzij je dit goed kan bedekken met een horloge of iets dergelijks! Ik weet niet wat voor beroep je later wilt beoefenen maar tattoeages staan over het algemeen niet netjes :S. Dus is het handig al je deze op bepaalde momenten kan bedekken!
. een kleintje maakt toch opzich niet uit. het is toch niet vies ofzo? Ahtnamas schreef:Nope gister stond ze er nog gewoon!
Wij dachten:
Misschien wordt ze pas meegenomen als er een nieuw paard wordt gebracht?
die van Iris was ook wel logisch, dat ze het met Inca even aankijken en dat ze dan miss. met zijn tweeën worden meegenomen als het niet goed gaat met Inca?
Roxana vertelde gister trouwens dat Inca inderdaad een blijvende blessure had en niet echt veel meer kan. Zij stopt dan ook met Inca huren omdat ze daar gewoon neit verder mee kan. Inca wordt vandaag als het goed is weer ingezet in een beginnersles vertelde ze. Maar ze wordt dus nooit meer de oude, neem dan ook aan dat springen er niet meer in zit en zo.

Emmaa_ schreef:Precies, waarom zou een tattoo niet netjes zijn?
Als het niet een belachelijk grote is of eentje met niet nette teksten of zoiets, dan zou ik me er nog wat bij kunnen voorstellen, maar gewoon een mooie E op mijn pols zou ik ook wel willen later
? Emmaa_ schreef:Ikkus niet
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Ikkus niet
Niett?!?! Waarom niet?